• Ik wil heel graag naar Justin Biebers Concert
    Dus ik ga zo kijken wat de prijs is
    Fucking 100 euro voor het goedkoopste kaartje


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Whut?
    Agghh.. Blij dat ik toch niet naar een concert van Justin bieber wil


    Don't be like the rest of them, darling

    Nog steeds goedkoper dan een Lady Gaga concert :W


    Shoganai i ne~

    Dat noemen ze nou vraag en aanbod ^^

    Veel mensen willen erheen, dus kunnen e er toch wel een hoge prijs voor vragen omdat het toch wel gekocht wordt.

    Ik heb gewoon iets van economie onthouden :Y)

    Maar ja, ik wil er ook niet heen, maar rot voor jou.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ja ik had ook gekeken.. idd 100 euro..


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Omfg... dan ben ik blij dat ik naar concerten ga van underground-bands die niemand kent, ik hoef nooit meer dan €30 te betalen voor een kaartje, hehe.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Wut is this, I don't even.
    Zelfs Iron Maiden was goedkoper en dat is een van de iconische metalbands uit de jaren 80. Gelukkig zijn er andere factoren om het epicgehalte van muziek te beoordelen dan de prijs.


    No growth of the heart is ever a waste

    KangDaesung schreef:
    Nog steeds goedkoper dan een Lady Gaga concert :W


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    KangDaesung schreef:
    Nog steeds goedkoper dan een Lady Gaga concert :W


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik krijg nu van mijn ouders het album van Justin Bieber, als troost


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    KangDaesung schreef:
    Nog steeds goedkoper dan een Lady Gaga concert :W

    Niet waar.
    Ik had 70euro betaald voor een concert van Lady Gaga.


    Life is all about having a good time.

    Whuut? In België zijn de kaartjes veel goedkoper. Zitplaatsen 85 euro, staanplaatsen middenplein 55 euro, 48 euro voor staanplaatsen 1ste ring en 38 euro staanplaatsen 2de ring.

    Likamustache schreef:
    Whuut? In België zijn de kaartjes veel goedkoper. Zitplaatsen 85 euro, staanplaatsen middenplein 55 euro, 48 euro voor staanplaatsen 1ste ring en 38 euro staanplaatsen 2de ring.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Da's best lullig voor je, maar volgens mij proberen ze er gewoon zoveel mogelijk geld uit te halen, aangezien er meer dan genoeg mensen zijn die er zoveel geld voor willen betalen..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    omfg echt?!
    Ik wou eerst ook heen gaan, maar laat maar zitten, jemig vorig jaar waren de kaarten lang niet zo duur voor Justin Bieber.


    Life is a beautiful struggle

    Likamustache schreef:
    Whuut? In België zijn de kaartjes veel goedkoper. Zitplaatsen 85 euro, staanplaatsen middenplein 55 euro, 48 euro voor staanplaatsen 1ste ring en 38 euro staanplaatsen 2de ring.

    85 euro voor het duurste?
    Nu krijg ik zin om naar België te gaan voor een JB concert gewoon omdat het betaalbaar is omg. Die 38 euro...
    Ik raakte een keer 160 euro aan een ticket kwijt, maar de duurste tickets waren officieel 111, maar ik deed de tweede duurste en dan met goodies om zeker te zijn van een ticket gezien niet iedereen direct voor die tickets gaat |: En da's nog niet eens met soundcheck erbij >< dat was de dubbele prijs van het originele ticket; duurste dus 222. My lord.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo