• We must survive.



    Honderden jaren geleden konden mensen al veranderen in dieren. De leider kon merken of er weer iemand was veranderd en de leider zocht diegene dan op. Je mocht in die tijd alleen blijven leven, als shape-shifter, als je een paar opdrachten overleefden. De eerste nacht dat je in een dier bent word je onderzocht. Je mag geen ziektes hebben, of zwakke botten. Als de roeddeleider denkt dat je de opdrachten overleeft, moet je een eed opzeggen samen met de roeddeleider. Degene waarvan de roeddeleider denkt dat diegene het niet overleeft, met die persoon zegt hij geen eed op. De eerste opdracht is je eerste nacht als dier overleven, je word dan door iemand getest op je snelheid, je tactiek en je sterkte. De tweede opdracht is een tocht van tweehonderd kilometer in een nacht overleven. De derde opdracht is je eerste jacht overleven. Je moet laten zien dat je goed kan jagen. De vierde opdracht is de eerste winter overleven, in de winter is het super koud en er is weinig prooi om op te jagen. Er zijn nog meer opdrachten, maar die worden pas gegeven als je de eerste vier opdrachten hebt overleefd. Als het voorbij is mag je weer als mens door leven, maar je hebt ook de keus om in de roedel te blijven leven of er zelf een te vormen. Dat alles is nu nog steeds zo. Good luck.

    Alle shape-shifters wonen bij elkaar in een roedel en alle dieren zijn roofdieren. Ze moeten de eerste keer veranderen door een heftige emotie. Denk maar aan Twilight. Maar nu kun je alle emoties gebruiken. In dier-vorm kun je praten, maar de eerste keer dat je verandert kun je dat niet. Je moet de eerste keer dat je wilt praten je best doen, maar als je gewent bent te praten in dier-vorm gaat het praten makkelijker.


    Meiden:

    - Nimeira Avelia Lux || 1,3 || Jaguar || Smother
    - Leah Smith || 1,2 || Wolf || 1DMEGAFAN
    - Melony “Mel” Christabella Garcia || 1,1 || Zwarte Panter || Rider
    - Maeve Aya de Luca || 1,2 || Torenvalk || GoldenFalcon
    - Emma Lewis || 1,3 || Cheeta || Bajola
    - Precious Thalia Smiths ||1,5 || Lynx || Lunalovesit

    Jongens:

    Roedelleider: Ramon Trevegg Smith || 1,5 || Leeuw ||NCIS

    - Jake Dimitri Robusto || 1,5 || Wolf || NCIS
    - Matthew 'Matt' Tyler || 1,2 || Adelaar || LyraPhoenix
    - Kyle Shark Motherload || 1,3 || Beer || Ninuturu
    - Jacé "Snow" Larson || 1,3 || Ijsbeer || Paddo
    - Toby William Harolds || 1,3 || Luipaard || Visions

    Invullijstje:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Dierenvorm:
    Extra:

    Regels:

    # Minstens 200 woorden, dat is makkelijk haalbaar.
    # Max. 2 personages pp.
    # Alleen ik maak topics aan. Behalve als ik het aan iemand vraag.
    # 16+ mag, maar hou het netjes.
    # Bestuur elkaars personage niet, dat is namelijk heel irritant.
    # Enjoy!(:

    Ik had hier al eerder een Rpg van, maar ik heb hem weer heropend.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 20:25 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Zou ik een meisje mogen reserveren?

    [ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 16:52 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Smother schreef:
    Zou ik een meisje mogen reserveren?


    Sure, ik zal je erbij zetten.=)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Mag ik een meid reserveren? :)

    Mag ik een meisje reserveren? :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik twijfel, het klinkt echt leuk. Toch maar even mijn topics.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mag ik mijn oude personage, Mel, terug?


    Happy Birthday my Potter!

    mag ik een wolvenmeisje reserveren?
    Sorry, maar ik ben echt gek op wolven :)

    [ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 15:16 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ik reserveer een jongen, maakt het iets uit in wat voor dier je verandert? Ik neem aan dat het een vlees of alleseter moet zijn, maar zijn er nog dieren die niet mogen of is er een lijst met dieren die je mag?


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ik zal jullie erbij zetten. En Rider dat mag ja. Dat je hebt onthouden dat je de vorige keer ook mee deed.:'D

    @Ninutura: Het moeten roofdieren zijn. Dus leeuwen, tijgers etc.

    1DMEGAFAN: Er mogen van elk diersoort twee dezelfde zijn. Dus ee mogen twee wolven zijn. Twee tijgers. Etc. Zolang ze er maar niet hetzelfde uitzien.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Naam: Melony “Mel” Christabella Garcia

    Geslacht: Vrouwelijk

    Leeftijd: 18, verjaard op 15 December

    Innerlijk: Melony is een jongedame die vol zit met Spaans temperament. Wanneer ze van iemand houdt, familie, vrienden of geliefden, zal de alles voor hen overhebben en voor hen door het vuur gaan. Ze zal alles doen om haar vrienden en familie blij te zien. Ze kan echter ook opvliegend zijn en als ze kwaad is, is ze dat ook echt. Ze veranderd dan in een listige dame die er alles voor zal doen om haar wraak te krijgen. Dat is namelijk haar grootste zonde, haar wraaklust. Mel zal geen seconde rusten tot ze haar eigen gerechtigheid heeft gevonden en hierbij spreekt wraak een grote rol. Natuurlijk is een achttienjarig meisje zoals zij geen moordenares of beul, maar haar streken kunnen vuil zijn. Ze is dan ook iemand die de mensen niet fysiek aanpakt, maar mentaal zal slopen.
    Deze gevaarlijke en slechte kant zal je eerder tegenkomen dan haar lieve kant. Ze is redelijk voorzichtig in wie ze binnenlaat sinds haar vriend haar twee maanden geleden bleek te hebben bedrogen (zie extra). Ze draagt een kil masker dat maar op twee manieren te doorbreken is: Haar woedend maken of haar om je laten geven. Dit masker verhult echter niet de waarheid, wat wel door de meeste mensen in haar omgeving gedacht wordt. Mel is oprecht en zal nooit liegen. Ze heeft nooit gezegd subtiel of vriendelijk te zijn, maar leugens vind je bij haar in ieder geval niet.
    Hoewel Melony geen dom iemand is, kan haar woede of haar liefde haar nog wel eens verblinden. Ze kan hier namelijk zo in opgaan dat ze de gevaren en consequenties niet ziet. Liefde maakt haar naïef, al is het maar vriendschappelijk, en woede maakt haar roekeloos. Ze ziet geen grenzen meer en zal alles doen om haar wraak te krijgen. Haar stoppen is in dat soort omstandigheden haast onmogelijk. Het heeft haar al eens bijna haar leven gekost (zie extra).

    Uiterlijk: Mel heeft lange donkere haren, zwart haast, die alleen aan de onderkant wat slag bevatten en verder voor het overgrote gedeelte stijl zijn. Haar ogen zijn heel donker bruin en ze heeft een lengte van 1,65m. Misschien net iets onder het gemiddelde dus. Door het vele sporten heeft ze een slank maar getraind figuur gekregen. Ze heeft een natuurlijke lichtbruine huidskleur waar ze dol op is. Vooral als ze al haar vriendinnen hoort praten over zonnebank problemen en dergelijke.
    Mel heeft geen duidelijke kledingstijl. Ze draagt gewoon waar ze zin in heeft en dus weerspiegelt haar kleding altijd haar stemming. Wel prefereert ze broeken. Qua make-up is Mel niet moeilijk en doet ze bijna altijd gewoon hetzelfde. Oogpotlood, mascara en een lipglos die bij haar out-fit past. Ze vindt het immers wel belangrijk om er goed uit te zien en zo denkt ze dat het beste te bereiken.



    Dierenvorm: Een zwarte panter.



    Extra: Melony is oorspronkelijk spaanse, maar heeft haar geboorteland samen met haar familie op driejarige leeftijd verlaten. Haar favoriete hobby is zingen. Daarbij sport ze ook, hoewel dit voornamelijk hardlopen is en ze niet bij een vereniging hoort of zo. Ze heeft namelijk verder nooit echt talent voor sporten gehad, op dansen na, wat ze wel redelijk kan. Verder is ze een ramp en voornamelijk super onhandig met balsporten.
    -Het is twee maanden geleden uitgegaan met haar vriend. Hij bleek haar alleen maar te gebruiken, terwijl hij ondertussen nog met vier andere meiden ging. Dit heeft Melony veel pijn gedaan en heeft ervoor gezorgd dat haar karaktereigenschappen zijn versterkt, waardoor ze wraakzuchtiger is geworden en ze een stuk minder makkelijk mensen vertrouwt.
    -Melony is een keer heel boos geweest op een meisje uit haar klas op de basisschool. Die beweerde namelijk dat ze een liegende dief was die geen enkele vriendin verdiende. Ze probeerde alle andere klasgenootjes tegen Mel op te zetten. Melony is toen zo boos geworden, dat ze het meisje wilde laten geloven in Spaanse wraakgeesten. Hierbij is ze echter van een dak afgevallen, terwijl haar beste vriendin haar nog gewaarschuwd had en had gezegd dat wraak niet altijd goed is. Melony is gelukkig weer hersteld, nadat bleek dat ze wonder boven wonder geen letsel aan haar nek of rug had opgelopen en dus alleen wat eenvoudige botbreuken had.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 23:18 ]


    Happy Birthday my Potter!

    SnowFrost schreef:
    Ik zal jullie erbij zetten. En Rider dat mag ja. Dat je hebt onthouden dat je de vorige keer ook mee deed.:'D

    @Ninutura: Het moeten roofdieren zijn. Dus leeuwen, tijgers etc.

    1DMEGAFAN: Er mogen van elk diersoort twee dezelfde zijn. Dus ee mogen twee wolven zijn. Twee tijgers. Etc. Zolang ze er maar niet hetzelfde uitzien.


    ok, dan ga ik voor de wolf


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Smother schreef:
    Zou ik een meisje mogen reserveren?


    ^ Een lynx voor mij. ^-^


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Voor mij een Vos ^.^


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    EIias schreef:
    Voor mij een Vos ^.^


    Hmm, ik denk dat ik ga joinen en evenals Elias voor een vos kies :Y)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [mijn topics, ik ga nog zien :3]


    "I'm not crazy, my reality is just different from yours."