• Zo voelt het tenminste, alsof ik een hartaanval heb ='D
    Ik zou vandaag mijn cijfers voor rechtsfilosofie terugkrijgen en die herkansing die was echt ontzettend slecht gegaan. Ik dacht echt dat ik niks goed had gedaan, heb alles moeten gokken en wist helemaal niks van de vragen die gesteld werden en zat daar de gehele tijd met 'I have no idea what I'm doing' in mijn hoofd.

    Maar ik blijk hem dus met een 5.5 gehaald te hebben! Dat is dan ook echt het absolute minimum wat we moeten hebben aan punten, gezien het afgerond wordt naar een 6, maar met de werkgroepcijfers erbij, eindigt het met een 7. En nu kunnen jullie wel denken dat een 5.5 niet hoog is, maar gezien rechtsfilosofie een derdejaars rechtenvak ik, ik criminologie doe en het volgend jaar uit het curriculum van criminologie gegooid wordt, ben ik er echt hartstikke blij mee. Vooral aangezien ik ongeveer een 3 verwachtte ='D

    Hoe zit het met jullie? Nog cijfers waarvan jullie spontaan een hartaanval lijken te krijgen? In de goede zin dan.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Hmmm, ik had voor organisatiekunde een 8. Normaal haalt altijd iedereen een onvoldoende bij dat vak. *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb nu vakantie,
    maar blijkbaar heb ik een 8,5 voor mijn Engelse examen gekregen. Ik ben behoorlijk goed in Engels maar dit examen was echt heel moeilijk en de vragen waren ontzettend onduidelijk. Zo onduidelijk dat ik niet eens wist wanneer het antwoord nou in het Engels of Nederlands moest xd

    Maar je cijfer is inderdaad nog hartstikke goed! Ik zou het je niet na kunnen doen!


    Believe in yourself.

    Dat vind ik leuk voor je! :3
    Zelf schrok ik laatst toch wel toen ik mijn cijfer voor scheikunde terug kreeg. Het was een vereenvoudigde toets aangezien ik dat vak volgend schooljaar niet houd, maar ik had toch mooi een 10, haha. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Weken geleden hadden we een moeilijk geschiedenisproefwerk waarin dingen kwamen die we eigenlijk niet eens hoefden te weten. Ik verwachtte een 5, maar haalde een 9,1. Het hoogste punt én één van de vijf voldoendes (:


    Take risks and conquer your fears.

    Titel: dat klinkt niet zo gezond.
    *kijkt naar punten* Oh ja, ik zou een hartaanval moeten krijgen, 7.9 in totaal hebben in 4ASO (wetenschappen-wisk), waaronder 9.2 voor chemie en 7.9 voor wiskunde.
    Maar ik kreeg geen hartaanval. D: Eventjes een goede bui, want vlak daarna kreeg ik ook ander goed nieuws... mja D;


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb vorige week mijn rapport gehaald en het bleek dat ik geen enkele buis had! Haha,het was zo een opluchting,want ik had verwacht dat ik minstens voor 2 vakken een onvoldoende had. :')


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ja eigenlijk wel ^^ een 8,3 voor een aardrijkskunde werkstuk die ik echt nodig had omdat anders mijn overgang in gevaar kwam :3 en ik had een 6 verwacht en dat zou niet genoeg geweest zijn ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik had net juist een grote tegenvaller :c Niet op het cijfer gebied, maar wel op het school gebied D:


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Heh, waar word je uitgegooid..?
    Gefeliciteerd!


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    he dat heb je goed gedaan! ik denk maar zo: elke keer dat je hoger dan een 5.5 haalt, heb je te veel tijd aan het vak besteed haha!

    Jaa, mijn Grieks cijfer. Ik dacht echt dat ik een drie ofzo gehaald had, bleek het een 7,5 te zijn, en vervolgens kreeg iedereen er ook nog wat bij =D Ik zat daar echt zo van, whuuut? Ik snapte niks van dat openboek (terwijl ik daar normaal heel goed in ben) maar blijkbaar was het dus gewoon heel moeilijk en hebben ze heel soepel gerekend ofzo xd
    En mijn wiskunde cijfer... Een freakin' 9,4 O.o


    There is freedom in the dark.