• Het zal wel aan mij liggen maar volgens mij is mijn kamer nu echt een sauna. Want het als de hele dag mooi weer, de zon die schijnt en waardoor het zo benauwend is. De hele dag heeft mijn raam open gestaan maar toch is het zo warm. Het lijkt wel alsof het hartje zomer is. En daar kan ik slecht tegen, mijn haar word nog sneller viezer/vetter, ik kan niet lekker slapen want onder mijn dekbed is het te warm maar boven op mijn dekbed kan ik ook weer niet slapen.

    Is er nog iemand die er last heeft van de warmte?:$


    Physics is awesome

    Ik. Ik word er zo lusteloos door.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ja, ik vind het gewoon klef :( Noem me een zeur (wat ik in feite ook ben), maar iets minder warm mag ook wel XD


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Ik slaap op zolder dus ik ga echt dood op mijn kamer.


    -

    Asgard schreef:
    Ja, ik vind het gewoon klef :( Noem me een zeur (wat ik in feite ook ben), maar iets minder warm mag ook wel XD


    Inderdaad, ik fietste vandaag naar huis zoals wel vaker en toen begon het te kriebelen van al het zweet wat zeer irritant is. En ik heb me net helemaal met de washand gewassen maar ik zit volgens mij alweer helemaal onder het zweet. Waarom kan het niet een aangename temperatuur zijn overdag en s'nachts gewoon lekker koud?


    Physics is awesome

    Genius schreef:
    Ik slaap op zolder dus ik ga echt dood op mijn kamer.

    Ik ben serieus zó blij dat daarvan vanaf ben. Maar ik heb wel medelijden met je. :[

    OT: mwa, het is gewoon dat ik haast elke ochtend moet douchen, omdat ik zo klam ben...


    Deep inside, I've never felt alive

    Nu niet ;D
    Maar bij me pa wel.. Daar staat me kamer heel de dag in het zon.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ben echt zo blij dat mijn kamer buiten de zonnestralen ligt en dat ik mijn gordijn de hele dag dicht gehad heb, het is nu echt heerlijk koel op mijn kamer, maar zodra ik daarbuiten kom... echt verschrikkelijk XD
    En het zelfs nu nog 19 graden hier XD


    Credendo Vides

    Ik houd m'n gordijn en raam dicht en laat het wel luchten via m'n deur... Zo blijft het in de winter warm en in de zomer koel. Alhoewel ik 23 graden niet zo koel noem.. Mijn kamer heeft het raam richting het zuiden zitten, sob.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    ach, die van mij is altijd al een sauna geweest.


    -

    En ik moest tijdens deze hitte 3 uur in een benauwde toneelzaal zitten.


    Heerlijk.


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Mijn kamer word ook een sauna. Echt vreselijk. Ik word er ook nog eens chagrijnig van en ga me nog sneller vervelen, omdat ik nergens zin in heb en dat helpt niet bij het chagrijnig zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik, en nu met de examens is het helemaal vreselijk...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    DarkSavior schreef:
    Mijn kamer word ook een sauna. Echt vreselijk. Ik word er ook nog eens chagrijnig van en ga me nog sneller vervelen, omdat ik nergens zin in heb en dat helpt niet bij het chagrijnig zijn.

    Exactly this. ._. Als die examens er dan ook bij komen, ben ik écht niet te genieten hahaa.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Athalie schreef:
    (...)
    Exactly this. ._. Als die examens er dan ook bij komen, ben ik écht niet te genieten hahaa.

    Oh, examens maken met dit kut weer lijkt me echt een hel. I would be so pissed (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Koop een ventilator mensen!


    No growth of the heart is ever a waste