• Ik ging mijn vriendenlijst even updaten en toen ging ik ook kijken hoeveel mensen mij als vriend hadden
    En dat is echt 10 keer zoveel als ik heb als vriend en ook veel mensen kennen mijn naam
    Dus waaraan herkennen /waarvan kennen jullie mij?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik herken je aan het feit dat je redelijk vaak je naam veranderd en aan je manier van praten. :Y)

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 15:19 ]


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik wist niet eens dat je kan zien wie jou ook als vriend hebben? xd
    Maar ik ken je van het YAY-topic, haha.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 15:20 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Sleipnir schreef:
    Ik ken je niet, I guess.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ik ken je niet xD


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Van dat topic met je haar-kleur-crisis ;p


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ergens vaag van het forum, maar ik heb je geloof ik niet toegevoegd als vriend, haha. :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Hoe kan je dan je vriendenlijst zien?


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Say whaaat?!
    Haha, ik wist niet eens dat je dat kon zien. :'D
    Heb het net even gaan ontdekken. :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Assassin schreef:
    Ik herken je gedrag en je irritante obsessie met 1D en JB. Hoevaak je je naam ook veranderd, elke keer als ik een bepaald topic zie weet ik dat het van jou is.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik denk niet dat ik jou ken...


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik heb je wel eens gezien op het forum en de manier waarop je schrijft - zonder punten aan het einde van zinnen - valt me ook wel op. Maar ik heb hetzelfde; ik sta op 65 vriendenlijsten, waarvan ik zeker tweederde nog nooit heb gesproken, terwijl ik zelf maar acht mensen op de mijne heb staan. --'


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Je profielfoto.


    Pretty is just a pretty word.

    Hoe zie je btw wie jou als vriend hebben? x


    Pretty is just a pretty word.

    Ik ken je niet echt, maar volgens mij heb ik een keer jouw Spaanse werkstuk nagekeken op fouten toen je het daarover had op het forum. Maar dat is al echt laaang geleden, lol.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Assassin schreef:
    Ik herken je gedrag en je irritante obsessie met 1D en JB. Hoevaak je je naam ook veranderd, elke keer als ik een bepaald topic zie weet ik dat het van jou is.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'