• Misschien dat jullie dit topic hebben gezien. Nou goed, ik ging dus zojuist even op Magister kijken voor mijn cijfers, zie ik dat ik een 5.5 heb en een 2. Een fucking 2.
    Morgen krijg ik te horen of ik over ben, maar ik weet gewoon 99% zeker dat ik niet over ben, dus ik kan fijn de rest van m'n leven in een supermarkt werken, want ik mag niet blijven zitten van m'n ouders.
    Ik weet zeker dat als ik dit aan m'n ouders vertel, ze boos die docent opbellen, want het werk was echt geen 2 waard. Ik heb al mijn tijd erin gestoken. En nu voel ik me echt vreselijk (no_chears)


    To infinity and beyond •

    Dat is echt stom, maar ik zou het je ouders vertellen. Want als jij er echt veel werk in hebt gestopt en die leraar alles slecht vind, moeten jou ouders met hem in gesprek gaan en er iets aandoen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kan je hier echt niets aan veranderen? Want dit is echt ontzettend oneerlijk.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    DarkSavior schreef:
    Dat is echt stom, maar ik zou het je ouders vertellen. Want als jij er echt veel werk in hebt gestopt en die leraar alles slecht vind, moeten jou ouders met hem in gesprek gaan en er iets aandoen.


    Nou ja, die docent is zegmaar de vreselijkste docent bij ons. De cijfers van alle 5 GVO klassen, liggen tussen de 3 en 6.5, dus dan kun je mij niet wijsmaken dat het allemaal aan ons ligt. Maar ik vertel het mijn ouders wel, die hebben gezien hoeveel tijd ik erin heb gestoken.


    To infinity and beyond •

    Bvlgari schreef:
    (...)

    Nou ja, die docent is zegmaar de vreselijkste docent bij ons. De cijfers van alle 5 GVO klassen, liggen tussen de 3 en 6.5, dus dan kun je mij niet wijsmaken dat het allemaal aan ons ligt. Maar ik vertel het mijn ouders wel, die hebben gezien hoeveel tijd ik erin heb gestoken.

    En dan gewoon hopen dat zij je leraar kunnen omstemmen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik las net even dat andere topic ook.
    Dus nu ik de hele situatie even weet denk ik: wtf?
    Ik doe namelijk bak .(beeldende, architecturale kunsten) en snap helemaal waar je vandaan komt.
    Wij hebben ook zulke leerkrachten, geven ze je een 3 en weet je niet eens wat je fout hebt gedaan.
    Als je dan nog een het lef hebt om te gaan vragen wat je precies best kan veranderen of waar je in de fout bent gegaan, gaan ze helemaal door het lint.
    Ze denken werkelijk dat ze goden zijn.

    Maar hey, kop op! Komt allemaal wel goed. (het is niet het einde van de wereld, maar het voelt vast wel zo.)
    Ik kan me enkel inbeelden hoe vreselijk je je wel niet moet voelen. En hopelijk komt het goed als je ouders naar die docent brengen.
    Want aan jouw verhaal te horen is dit wel werkelijk ongehoord en je hebt het ook helemaal niet verdiend.

    Ik steun je!


    Love is louder.

    DarkSavior schreef:
    Dat is echt stom, maar ik zou het je ouders vertellen. Want als jij er echt veel werk in hebt gestopt en die leraar alles slecht vind, moeten jou ouders met hem in gesprek gaan en er iets aandoen.

    Ahern schreef:
    Ik las net even dat andere topic ook.
    Dus nu ik de hele situatie even weet denk ik: wtf?
    Ik doe namelijk bak .(beeldende, architecturale kunsten) en snap helemaal waar je vandaan komt.
    Wij hebben ook zulke leerkrachten, geven ze je een 3 en weet je niet eens wat je fout hebt gedaan.
    Als je dan nog een het lef hebt om te gaan vragen wat je precies best kan veranderen of waar je in de fout bent gegaan, gaan ze helemaal door het lint.
    Ze denken werkelijk dat ze goden zijn.

    Maar hey, kop op! Komt allemaal wel goed. (het is niet het einde van de wereld, maar het voelt vast wel zo.)
    Ik kan me enkel inbeelden hoe vreselijk je je wel niet moet voelen. En hopelijk komt het goed als je ouders naar die docent brengen.
    Want aan jouw verhaal te horen is dit wel werkelijk ongehoord en je hebt het ook helemaal niet verdiend.

    Ik steun je!


    Thank you! Ik kan wel tegen kritiek hoor, dat moet ook wel als je dit doet, maar geef dan opbouwende kritiek en kraak me niet helemaal af. Zeg me wat ik fout doe, en waar ik aan kan werken. Maar die docent denkt dat hij een of andere god is. Hij begon het schooljaar zo: 'Ik ben hier niet om je de hemel in te prijzen, daar is je moeder voor' Dus toen was ik al klaar met die vent :')
    Nou ja, mijn ouders staan aan mij kant, want ik ben zelfs een dag thuisgebleven, omdat ik anders tijdverlies had om voor 2 uur naar school te gaan. Meer dan 10 uur op een dag heb ik eraan gezeten, zonder te klagen. Maar dat zien ze niet, nee ze zien alleen wat je fout doet. Bah.


    To infinity and beyond •

    Bvlgari schreef:
    (...)

    Thank you! Ik kan wel tegen kritiek hoor, dat moet ook wel als je dit doet, maar geef dan opbouwende kritiek en kraak me niet helemaal af. Zeg me wat ik fout doe, en waar ik aan kan werken. Maar die docent denkt dat hij een of andere god is. Hij begon het schooljaar zo: 'Ik ben hier niet om je de hemel in te prijzen, daar is je moeder voor' Dus toen was ik al klaar met die vent :')
    Nou ja, mijn ouders staan aan mij kant, want ik ben zelfs een dag thuisgebleven, omdat ik anders tijdverlies had om voor 2 uur naar school te gaan. Meer dan 10 uur op een dag heb ik eraan gezeten, zonder te klagen. Maar dat zien ze niet, nee ze zien alleen wat je fout doet. Bah.


    Vreselijk zo'n docenten, doe je zoveel moeite, maar willen ze daar niet eens even bij stil staan.
    Als ze je niet geloven kunnen ze het nog steeds aan je ouders vragen. (voor je het weet moet je nog gaan bewijzen hoe hard je wel niet hebt gewerkt.)


    Ik snap je punt ook wel met die kritiek, ik vind het altijd fijn als ze zeggen; "Ja, je moet dat anders doen, en dat kun je beter zo doen."
    maar als je gewoon afkraken, heb je inderdaad niets aan.


    Love is louder.

    Je ouders weten dat je je best gedaan hebt, dus ze gunnen je vast wel nog een extra jaar, anders zijn ze niet redelijk. Ik zou het ze vertellen, want je kan het moeilijk voor ze gaan verzwijgen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb ook zo'n docent op school, en die heeft persoonlijk gewoon iets tegen mij, waardoor al mijn punten sowieso slecht waren. Daar hebben ze toen met die docent over gepraat, en hebben ze het op die manier opgelost. Nu word ook mijn werk gewoon eerlijk beoordeeld.
    Misschien moet jij ook eens gaan klagen over die docent, en als je niet naar een leraar durft/wilt kun je dat ook bij je ouders doen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Errin schreef:
    Je ouders weten dat je je best gedaan hebt, dus ze gunnen je vast wel nog een extra jaar, anders zijn ze niet redelijk. Ik zou het ze vertellen, want je kan het moeilijk voor ze gaan verzwijgen.


    Nee, mijn ouders hebben gezegd dat ik maar 1 kans krijg, en dat ik anders maar moet gaan werken.


    To infinity and beyond •

    Bvlgari schreef:
    (...)

    Nee, mijn ouders hebben gezegd dat ik maar 1 kans krijg, en dat ik anders maar moet gaan werken.
    Is schoolplicht tot je 18e dan niet verplicht bij jullie?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Is schoolplicht tot je 18e dan niet verplicht bij jullie?


    Dat is het punt, over anderhalve maand word ik 18.


    To infinity and beyond •

    Bvlgari schreef:
    (...)

    Dat is het punt, over anderhalve maand word ik 18.
    Ow. Naja gewoon niet afgeven. Ik mocht ook niet verder studeren, maar het was mijn toekomst en daar hadden ze zich niet in te moeien.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Aii