• Voor mijn studie volgend jaar (ik zit dan in het tweede jaar) moest ik al keuzevakken kiezen, en ik kan er ook kiezen van andere studies, en nu heb ik echt zo'n gaaf vak gevonden. Precies wat ik wilde!:

    Klik.

    Aah, ik heb er nu al helemaal zin in, ook al is het op dinsdag van 17-19u en heb ik nog vakantie haha x). En nu ik dat vak liet zien, gaan veel van mijn vrienden het ook doen, dus dat is ook superleuk (krul)

    Nog meer mensen die gave dingen gaan leren/studie gaan doen na de vakantie of misschien gave cursus in de vakantie? (krul)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Omg, dat is zóo gaaf en interessant. Ik ben jaloers.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Klinkt leuk =D. Wat studeer je daarbij dan?
    Ik ga in september beginnen aan mijn bachelor psychologie, heb ik ook nu al heel veel zin in ^^.


    I am an idiot, I move.

    Quiescent schreef:
    Omg, dat is zóo gaaf en interessant. Ik ben jaloers.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Klinkt inderdaad interessant!

    Ik heb ook echt geweldig leuke vakken volgend schooljaar! Ik kom van Latijn-Wetenschappen en ga nu Audiovisuele Kunsten studeren. Dus dat is een grote verandering en eindelijk vakken die me heel leuk en boeiend lijken. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    In september ga ik eindelijk met architectuur beginnen c:


    The artist is the kid that survived.

    Dat klinkt inderdaad erg interessant. ^^

    Maar zelf heb ik niet echt zin in komend schooljaar. De klassen worden opnieuw ingedeeld en het ziet er heel erg naar uit dat ik niet bij iemand in de klas zal komen waar ik goed mee kan opschieten.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh dat is echt heel erg leuk!
    Ik begin na de vakantie met de opleiding grafisch vormgeving.

    Creed schreef:
    Klinkt leuk =D. Wat studeer je daarbij dan?
    Ik ga in september beginnen aan mijn bachelor psychologie, heb ik ook nu al heel veel zin in ^^.


    Mijn hoofdstudie is Nederlandse taal en cultuur (: En dan kan ik dus nog gewoon allerlei vakken van andere studies erbij doen volgend jaar, maar dat moet natuurlijk wel allemaal passen :') Iets met film en literatuur lijkt me ook wel gaaf om in het tweede semester extra te doen, er zijn zoveel leuke dingen ^^

    Psychologie lijkt me ook wel gaaf! ^^


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Lancelot schreef:
    (...)

    Mijn hoofdstudie is Nederlandse taal en cultuur (: En dan kan ik dus nog gewoon allerlei vakken van andere studies erbij doen volgend jaar, maar dat moet natuurlijk wel allemaal passen :') Iets met film en literatuur lijkt me ook wel gaaf om in het tweede semester extra te doen, er zijn zoveel leuke dingen ^^

    Psychologie lijkt me ook wel gaaf! ^^

    Nederlands was mijn tweede keuze xd. Dat ga ik denk ik doen als psychologie niets wordt.


    I am an idiot, I move.

    Creed schreef:
    (...)
    Nederlands was mijn tweede keuze xd. Dat ga ik denk ik doen als psychologie niets wordt.


    Oh, grappig! Waar ga je studeren, ook in Leiden?


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Oh, dat lijkt me zo leuk! Mythen, love them <3

    Zelf heb ik ook best zin in volgend jaar. Helaas splitst mijn klas dan wel op in niveaus (bij ons op school doen ze dat pas in de derde, daarvoor zaten we in heterogene klassen) en kom ik dus bij nieuwe kinderen, maar ik krijg dan wel weer nieuwe kunst/creatieve vakken (o.a. koken, textiele vorming, pottenbakken, houtbewerken, tekenen, toneel, film, etc.). Helaas moet ik daarvoor ook een vak opgeven, dat we alleen maar in de tweede hebben (smeden), wat ik erg jammer vind omdat het een erg leuk vak is. Toch kan ik alleen maar van geluk spreken, want ik denk niet dat er veel scholen zijn die dit soort vakken geeft aan VWO-leerlingen. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dat klinkt vet!
    Als het geen 9000+ euro zou zijn, was ik graag op zo'n zomer uitwisseling naar Tokio gegaan met YFU of EF ofzo.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 18:32 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Quiescent schreef:
    Omg, dat is zóo gaaf en interessant. Ik ben jaloers.


    Believe in yourself.

    Wiarda schreef:
    Oh, dat lijkt me zo leuk! Mythen, love them <3

    Zelf heb ik ook best zin in volgend jaar. Helaas splitst mijn klas dan wel op in niveaus (bij ons op school doen ze dat pas in de derde, daarvoor zaten we in heterogene klassen) en kom ik dus bij nieuwe kinderen, maar ik krijg dan wel weer nieuwe kunst/creatieve vakken (o.a. koken, textiele vorming, pottenbakken, houtbewerken, tekenen, toneel, film, etc.). Helaas moet ik daarvoor ook een vak opgeven, dat we alleen maar in de tweede hebben (smeden), wat ik erg jammer vind omdat het een erg leuk vak is. Toch kan ik alleen maar van geluk spreken, want ik denk niet dat er veel scholen zijn die dit soort vakken geeft aan VWO-leerlingen. :Y)

    Zulke vakken heb ik idd nooit gehad xd. Dat lijkt me idd wel een leuk college! ;D

    Wiarda schreef:
    Oh, dat lijkt me zo leuk! Mythen, love them <3

    Zelf heb ik ook best zin in volgend jaar. Helaas splitst mijn klas dan wel op in niveaus (bij ons op school doen ze dat pas in de derde, daarvoor zaten we in heterogene klassen) en kom ik dus bij nieuwe kinderen, maar ik krijg dan wel weer nieuwe kunst/creatieve vakken (o.a. koken, textiele vorming, pottenbakken, houtbewerken, tekenen, toneel, film, etc.). Helaas moet ik daarvoor ook een vak opgeven, dat we alleen maar in de tweede hebben (smeden), wat ik erg jammer vind omdat het een erg leuk vak is. Toch kan ik alleen maar van geluk spreken, want ik denk niet dat er veel scholen zijn die dit soort vakken geeft aan VWO-leerlingen. :Y)


    Wow, dat klink inderdaad erg leuk! Heb ik ook niet gehad op de middelbare nee.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle