• Voor mijn studie volgend jaar (ik zit dan in het tweede jaar) moest ik al keuzevakken kiezen, en ik kan er ook kiezen van andere studies, en nu heb ik echt zo'n gaaf vak gevonden. Precies wat ik wilde!:

    Klik.

    Aah, ik heb er nu al helemaal zin in, ook al is het op dinsdag van 17-19u en heb ik nog vakantie haha x). En nu ik dat vak liet zien, gaan veel van mijn vrienden het ook doen, dus dat is ook superleuk (krul)

    Nog meer mensen die gave dingen gaan leren/studie gaan doen na de vakantie of misschien gave cursus in de vakantie? (krul)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Dat klinkt echt leuk!
    Welke opleiding doe je?


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Awesome

    Ik krijg op mijn nieuwe school Filosofie
    En dat lijkt mij echt een heel leuk vak, ook al heb ik dan twee jaar achterstand


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb ook echt zin in volgend jaar. Mijn bachelor Chemie aan de unief gaat niet zo heel goed omdat het te theoretisch is en ook wegens persoonlijke redenen. Ik ga nu naar de hoge school en ik heb die cursussen daar al eens ingekeken en ik heb er echt zin in gekregen. Meer labo, kleinere cursussen en een gemakkelijkere stof. Wat kan een mens nog meer willen?

    + dat vak ziet echt interessant uit. (:

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 12:39 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Leuk! :3

    Ik ga volgend jaar m'n eindexamen doen en daarna wil ik English Studies / English with Creative Writing gaan studeren in Schotland :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Quiescent schreef:
    Omg, dat is zóo gaaf en interessant. Ik ben jaloers.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.