• ik zat er aan te denken een story te maken over twee african-american gezinnen in Amerika.
    een gezin zijn rijk, hebben een goed leven
    terwijl de andere arm zijn en een paar van het gezin in het criminele cirquit zit.

    het is alleen nog een idee, zonder uitgewerkte details.
    mijn vragen:'
    zal het aanslaan?
    zal ik het doen?
    wie wil evt een cover maken?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik heb geen idee of het gaat aanslaan, maar ik vind het iig een goed en orgineel idee. Dus zou je me kunnen waarschuwen als je het ook daadwerkelijk gaat schrijven?
    Ik zou wel een cover willen maken ook. Het je plaatjes?


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    ja tuurlijk :)
    nee nog niet want heb het nog niet echt uitgewerkt en gedacht.
    zat er aan te denken één gezinslid van beide families te nemen en vanuit hun de situatie laten zien maar iklaat je wel weten :)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    ja tuurlijk :)
    nee nog niet want heb het nog niet echt uitgewerkt en gedacht.
    zat er aan te denken één gezinslid van beide families te nemen en vanuit hun de situatie laten zien maar iklaat je wel weten :)

    Oke:)


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    zal het aanslaan? Geen idee, ik vind het in ieder geval leuk
    zal ik het doen? Ja!
    Ik faal jammer genoeg nogal in het maken van covers, dus daar kan ik je niet mee helpen, sorry.

    Zou je me willen waarschuwen als je begint?


    First things first, but not necessarily in that order

    Rechazame schreef:
    ja tuurlijk :)
    nee nog niet want heb het nog niet echt uitgewerkt en gedacht.
    zat er aan te denken één gezinslid van beide families te nemen en vanuit hun de situatie laten zien maar iklaat je wel weten :)


    Life is full of fake people

    zal het aanslaan? Zou kunnen van wel, zou kunnen van niet. Maar in mijn ogen schrijf je dan ook voor jezelf in niet om een populaire story te schrijven.
    zal ik het doen? Als je er genoeg ideeën voor hebt, moet je het doen. Voor Quizlet is het origineel, voor daarbuiten niet. Maar als je er goede ideeën voor hebt, moet je het gewoon doen.
    wie wil evt een cover maken? Ik wil wel, als je me plaatjes geeft :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Het is wel een leuk idee ja, je mag mij waarschuwen.


    26 - 02 - '16

    De cover wil ik maken als je me een plaatje geeft en verteld wat je er in wilt hebben!


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    zal het aanslaan? Dat hangt ervan af hoe je het zult schrijven. Het kan aanslaan, maar ook niet. Maar je moet het toch schrijven voor jezelf? Om beter te worden. Het is natuurlijker leuker als iemand het leest. Ik zal het lezen. Waarschuw je me?
    zal ik het doen? Elk idee verdient een kans om uitgewerkt te worden. Gewoon doen dus.
    wie wil evt een cover maken? Ik wil wel een cover maken, als je de plaatjes geeft.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Ik weet niet, maar dat verhaal lijkt heel erg op Perfect Chemistry, van Simone Elkeles. Eigenlijk is het waarschijnlijk precies hetzelfde. Dus erg orgineel vind ik het nie, sorry.
    Of het aan zal slaan? Ik denk het wel. Iedereen hier schijnt gek te zijn van fanfics van bestaande verhalen, dus als je al een kring lezers hebt en een beetje een verhaal hebt, zal het wel lukken denk ik.
    Veel succes!


    For those I love, I will sacrifice

    de wattie van wattie? O.o
    het is nog niet eens uitgewerkt dus hoe weet je nou dat hetzelfde is? :p
    en ik heb nog nooit zoiets gelezen als ik van plan ben :P
    Ik ga het iniedergeval proberen en ik zal jullie waarschuwen :P


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]