• Woohoo, ik mag vrijdag naar de filmset van de piraten van hiernaast.
    Ergens midden in een Amsterdamse woonwijk staat een 10 meter hoge piratenschip waar ze de boeken verfilmen. Het schoonzusje van mijn biermaat en een oud klasgenoot van mijn broer (dit is dezelfde persoon XD) werkt daar en ik mag gaan helpen.

    Speciaal voor de kinderen uit de buurt is er een middag met een rondleiding, zwaarden maken en schatkisten graven. Dus hup morgen de carnavalskleren pakken, gekke namen bedenken en schmink op.

    Ik vind het echt zo tof dat ik hierbij mag gaan helpen voor de kinderen, en wie weet kom ik nog wel op het Jeugdjournaal, daar komt morgen een stukje over.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Have fun!


    "Once something is a passion, the motivation is there." — Michael Schumacher.

    Leuk om te horen.

    Je wordt beroemd! 🙂

    [ bericht aangepast op 7 aug 2019 - 19:58 ]

    Gaaf! Hoe was het?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Wauw wat een super toffe ervaring.

    Letterlijk midden in een straat staat dus een tien meter hoge schip XD
    Eerst zelf even erop geweest om alles te ontdekken en ook ik was erg onder de indruk. Wij alles klaar gezet en omgekleed, lang leve carnavalskleding XD, en al gauw kwamen ze. De kinderen was gevraagd verkleed te komen en allemaal met schmink, zwaarden en kleding kwamen ze. In twee groepen aan de slag eerst knutselen en toen het schip op. Er waren best wel wat regels vanwege de veiligheid en de kinderen waren aan het stuiteren.

    Een enkeling was er al op geweest na het filmen omdat ze hun huis en slaapkamer gebruiken als filmset. De set word afgebroken en nu nog 3 weken studio werk en dan komt de film in maart of april uit.

    Na de activiteiten hebben we nog schat gezocht en gegraven en vonden we een schatkist met daarin voor elk gezien het leesboek. Ook ik heb er eentje mee gekregen.
    Ik zal vanavond nog een foto plaatsen, dit mag namelijk van de film crew waar ik wel echt blij mee ben.

    Het was een onwijs gave ervaring.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan