• Ik had zin om covers te maken en zat te klooien met mijn photoshop.
    Ik heb nog steeds zin om covers te maken, so drop your requests here. Ik zal proberen zo snel mogelijk een mooie cover klaar te hebben ^.^

    Voorbeelden:




    Hier ben ik zo'n twee uur mee bezig geweest...is ook de recentste.

    Voor een aanvraag alstublieft even dit invullen.
    Tekst:
    Foto's:
    Lettertype:
    Sfeer:
    Kleur/zwartwit:
    Eventuele extra informatie:

    Ik ben best bereid om foto's te zoeken, maar wees wel specifiek in je beschrijvingen. Let er wel op dat een cover sneller klaar is als je mij de foto's levert.
    Het kan soms even duren dat een cover klaar is. Houd hier alsjeblieft rekening mee als je haast hebt. Ik probeer ze zo snel mogelijk te maken, maar kan niets beloven.

    Wachtlijst
    - Payzer 1, 2, 3a, 3b, 3c

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 17:03 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Tekst: Carcer, prison
    Foto's: deze, deze (maar dan het liefst zonder de bomen, dus alleen de lantaarn met misschien een beetje grond), en zou je ook nog een foto met een slot & sleutel willen zoeken? Geen hartjes slot.
    Lettertype: Maakt niet uit, maar niet te vrolijk.
    Sfeer: Avontuurlijk, spannend, donker
    Kleur/zwartwit: kleur, maar dan heb ik het liefst wel donkerblauw en grijs etc, dus niet rood en roze en groen.
    Eventuele extra informatie: Pb me even als je nog meer vragen hebt en als je 'em klaar hebt. Ook zag ik dat je je naam op de covers hebt gezet, wil je dat bij mij niet doen? Je krijgt wel (als ik jouw cover heb gekozen) een vermelding in de inleiding van het verhaal.. c:

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 17:07 ]

    ik zal, zodra ik een beetje gekalmeerd ben van deze kutdag, wat waarschijnlijk morgen is, bezig gaan met de aanvragen...

    @prejudices: ik zette mijn naam er alleen op omdat ze zei dat dat mocht...anders zou ik hem er niet op zetten ^^

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 22:40 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Oké, dit gaat misschien stom klinken, maar ik probeer al een tijdje zelf een cover te maken voor een verhaal dat ten vroegste in februari op Q komt (ik doe mee aan een wedstrijd, daarom). Maar aangezien het me totaal niet lukt roep ik toch maar even hulp in

    Tekst: Meer dan een dier (titel), Katl1 (username), ingezonden voor de Paul Harland Prijs (mag klein zijn)
    Foto's: Een engel: je mag zelf kiezen welke, maar het moet er menselijk uitzien, meisje van ongeveer 17, witte vleugels, geen blauwe kledij (ik vind deze mooi)
    Een circus: (achtergrond?) Mag een tent zijn, niet noodzakelijk, maar het moet wel duidelijk zijn. geen duidelijke naam, niet kinderachtig (één, twee, of een andere)
    Wit paard: moet voor circuspaard kunnen doorgaan, eventueel met berijdster (meisje, 17j), niet stijgerend ofzo... (ik vind ni direct een foto)
    Lettertype: iets moois ;) ik hou gewoonlijk wel van sierlijk, maar kijk maar wat bij de cover past
    Sfeer: Hmm, moeilijke... Euhm, een beetje mysterieus misschien, niet vrolijk in elk geval... Droevig? Nou ja, ik weet het zelf niet goed, eerlijk gezegd
    Kleur

    PS: ik vraag dit ook aan anderen, kijken welke de mooiste is


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Higgins schreef:
    Tekst: That night I fell in love
    Foto's:
    Lettertype: Alsof het met de hand geschreven is?
    Sfeer: Warme kleuren c:
    Kleur/zwartwit: Ja, umh.. overgangen..x
    Eventuele extra informatie: Je naaam c:



    Zo goed? (bloos)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Beansprout schreef:
    (...)


    Zo goed? (bloos)


    Het is leuk maar toch ga ik een opmerking geven c:

    Je ziet de ring nogal slecht, misschien kan je het meisje wat weer naar de zijkant plaatsen en de ring wat meer naar voren brengen? c:


    The artist is the kid that survived.

    Ik heb de helderheid van de plaatjes bewerkt...je ziet de ring nu beter...


    Is dit beter? :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Beansprout schreef:
    Ik heb de helderheid van de plaatjes bewerkt...je ziet de ring nu beter...


    Is dit beter? :3


    Ja perfect c:

    Dank jeee! c:


    The artist is the kid that survived.

    Constantine schreef:
    Kun je er voor mij eentje maken die er magisch uitziet? [a]
    Ik hoef er geen titel bij, alleen een mooie cover (: (wel in kleur graag)

    Drie foto's die ik erg mooi vind: (de foto van het bos wil ik er graag in, maar als je zelf andere foto's hebt die je er magisch uit vindt zien, mag je die ook in plaats van de andere twee foto's gebruiken (; )


    Ik heb inderdaad even andere plaatjes gezocht. Meer vanwege de grootte.


    Zou u het willen melden als er dingen veranderd moeten worden of niet aan eisen voldaan is?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Survive schreef:
    Tekst: Carcer, prison
    Foto's: deze, deze (maar dan het liefst zonder de bomen, dus alleen de lantaarn met misschien een beetje grond), en zou je ook nog een foto met een slot & sleutel willen zoeken? Geen hartjes slot.
    Lettertype: Maakt niet uit, maar niet te vrolijk.
    Sfeer: Avontuurlijk, spannend, donker
    Kleur/zwartwit: kleur, maar dan heb ik het liefst wel donkerblauw en grijs etc, dus niet rood en roze en groen.
    Eventuele extra informatie: Pb me even als je nog meer vragen hebt en als je 'em klaar hebt. Ook zag ik dat je je naam op de covers hebt gezet, wil je dat bij mij niet doen? Je krijgt wel (als ik jouw cover heb gekozen) een vermelding in de inleiding van het verhaal.. c:



    Als er meer kleur in moet, please say it :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Beansprout schreef:
    (...)


    Als er meer kleur in moet, please say it :3


    Nee, hij is goed zo. Al zie ik nu dat de plaatjes niet echt goed bij mijn verhaal passen. :$ Is het goed als ik straks nog even een verzoekje indien met andere plaatjes?

    Survive schreef:
    (...)

    Nee, hij is goed zo. Al zie ik nu dat de plaatjes niet echt goed bij mijn verhaal passen. :$ Is het goed als ik straks nog even een verzoekje indien met andere plaatjes?


    ja hoor...geen probleem :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Tekst: Carcer, prison.
    Foto's: foto 6


    Of



    & deze (misschien komt er nog een foto bij, maar als het lukt met deze vind ik het ook goed.)
    Lettertype: Dit lettertype:

    (ik wil ook wel even opzoeken welke het is, dat doe ik zo even.)
    Sfeer: Avontuurlijk, donker, spannend.
    Kleur/zwartwit: Donker gekleurd.
    Eventuele extra informatie: Graag een pb als je klaar bent!

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 14:12 ]

    @Survive. Ik kan die eerste niet zien :(


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Beansprout schreef:
    (...)

    Ik heb inderdaad even andere plaatjes gezocht. Meer vanwege de grootte.


    Zou u het willen melden als er dingen veranderd moeten worden of niet aan eisen voldaan is?

    Nee hoor, hij is goed zo. Dankjewel, hij is erg mooi! (:


    Inspiration can hit you any time