• copyright: xheart.



    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ Risus.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ Risus.

    ~ Streetdance (Vol!):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.

    xFreedom mag ook Topic's openen.

    copyright: xheart.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 19:21 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [De drie vergeten. Te snel geklikt >.<]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Sam
    Met open mond gaapte ik hem aan. Mijn. Chocola.
    Mijn ogen flitsten naar zijn tas in zijn handen, en ik liep naar hem toe. In een snelle beweging gritste ik zijn tas uit zijn handen, keerde mijn rug naar hem toe en begon er in te graaien.
    Bingo.
    Met een grote grijns haalde ik een zak gummiberen tevoorschijn, en keek Wesley geamuseerd aan.
    Ik opende de zak, en at een paar gummiberen op. ''Lekker.'' zei ik op de zelfde toon als hij net had gezegt, terwijl er nog steeds een grote grijns op mijn gezicht stond.


    Wesley Dylan Marshall.

    Met open mond kijkt ze me aan, terwijl ik nog een stuk chocola afbreek en hem in mijn mond laat smelten. Wanneer haar ogen naar mijn tas gaan, heb ik al zo'n vermoede wat ze van plan is, maar leuk is het niet. Voor mij dan. Moeilijk zijn ze niet te vinden, aangezien er een zak gummiberen onder mijn Iphone ligt en de zak veel groter is, kun je hem meteen zien. Ze gritst mijn tas uit mijn handen en draait haar rug naar me toe vervolgens begint ze in de tas te graaien. Met een grote grijns haalt ze een zak gummiberen tevoorschijn. Mijn zak gummiberen. Ze kijkt me geamuseerd aan en opent de zak, waarna ze een paar gummiberen in haar mond stopt. "Lekker" De grijns lijkt steeds groter te worden. "Ruilen?" Vraag ik, ookal weet ik dat als ik er moeite voor doe ik de gummiberen van haar kan afpakken, maar zo lullig ben ik niet. Behalve als het mijn laatste kans is om de zak gummiberen te krijgen. Ik heb zelf wel meer gummiberen mee natuurlijk, maar een zak minder is toch een zak minder.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Sam
    ''Ruilen?'' vroeg hij, en ik deed alsof ik heel hard nadacht.
    Ik plofte naast hem neer, stopte nog een paar gummiberen in mijn tas, en gooide de zak op zijn kussen waardoor de hele inhoud lag verspreid, om vervolgens mijn chocoladereep uit zijn handen te grissen. Ik keek er naar alsof ik het in jaren niet meer had gezien, en stopte een stuk in mijn mond.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    William
    Ik knikte, jup dat had ik kunnen verwachten. "Ik zit bij streetdance" zei ze na een uitleg dat de lerares in geen velden was te bedenken. Maar gezicht klaarde op, "Echt ? Thank God, dan ken ik toch al 1 iemand" lachte ik, "Ik zit dus ook bij Streetdance".


    Alice 'Ally' Parker
    Ik zie zijn gezicht opklaren. 'Echt? Thank god, dan ken ik toch al 1 iemand,' lacht Will. 'Ik zit dus ook bij Streetdance.' ik glimlach naar hem. 'In dat geval, je bent niet te laat.' lach ik. Ik kijk even naar Cam. 'En Cam zit bij ballet. En voor je er een opmerking over maakt Will,' glimlach ik, 'het is gedwongen door zijn ouders.' en ik sla een arm om Cam heen, 'Maar ja, stiekem vind ik dat niet erg, anders was hij nu niet hier. We zijn al heel lang beste vrienden.' glimlach ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Iemand Jayson?]

    Wesley Dylan Marshall.

    Ze ploft naast me neer op mijn toegeëigende bed. Een paar gummiberen verdwijnen in haar tas, maar het restje wat nog in de zak zit gooit ze op mijn hoofdkussen, waardoor de inhoud verspreid over mijn bed ligt en zelfs wat gummiberen op de grond. "Ben je helemaal gek geworden! Met gummiberen gooi je niet! Ze zijn goud waard" Roep ik quasi-boos, waarna ik een duik maak richting mijn hoofdkussen en ze zo snel mogelijk bij elkaar raap. De gummiberen die op de grond liggen, laat ik lekker liggen. Vinden de andere vast ook lekker.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Jayson kan wel naar Cam, Will en Alice komen ^^ die staan een beet je bij de ingang ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sam
    Ik grinnik. ''Nu weet je wat er gebeurd als je aan mijn chocola zit.'' zei ik zelfvondaan, en grijnsde even. Mijn blik viel even op de gummiberen op de grond, en ik lachte even. ''Dus.. Wat doe je nog meer, naast dansen?'' vroeg ik Wesley, omdat het enigste wat ik van hem wist was zijn naam, en zijn verslaving aan gummiberen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jayson
    Ik loop een beetje door de school heen opzoek naar iets te doen. Ik zie een groepje bij de ingang staan en besluit daar maar heen te lopen. 'Heey'zeg ik als ik bij ze sta en bekijk ze even allemaal onopvallend. Ze zagen er niet echt uit alsof ze mijnn stijl deden,maar daar had ik er tot nu toe toch nog geen één van gesproken.

    Alice 'Ally' Parker
    Er komt iemand bij ons staan, een jongen. 'Heey,' zegt hij. Ik draai me een beetje naar hem toe en haal mijn arm van Cam af. 'Hoi,' antwoord ik glimlachend. 'en jij bent?' ik bekijk hem even. Maar ik kan niet zo goed inschatten wat voor dansstijl hij doet. Misschien modern, of jazz. Ik kijk even naar Cam, hopelijk gaat hij niet weer mannetjesgedrag vertonen, want toen ik gewoon even met Will praatte kwam hij dichter naar me toe staan. En nu er twee onbekende jongens bij staan, Will en deze nieuwe jongen, vrees ik maar vast het ergste.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Ik wist niet eens dat er een nieuw topic was.. (no_chears) Waar kan Daniël/Alex heen?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Jayson
    Een meisje zei hoi terug en ik glimlachte even. 'En jij bent?'vraagt ze 'Jayson en jij?'vraag ik aan haar. Ik vroeg me af welke stijl ze deed. Waarschijnlijk iets van streetdance of Hip hop. Ik keek even naar de andere maar daar was het best lastig van de stijl te schatten. Ik zou het zo wel vragen,misschien had ik dan bij het meisje nog gelijk.

    [Naar Ally, Jayson, Cam, en Will ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Wesley Dylan Marshall.

    Ze grinnikt even. "Nu weet je wat er gebeurd als je aan mijn chocola zit" Ze grijnst even, waarna ik een 'puh' geluidje maak. "Gummiberen zijn toch lekkerder" Mompel ik, waarna ze even naar de gummiberen op de grond kijkt en lacht. "Dus.. wat doe je nog meer, naast dansen?" Vraagt ze dan. "Nou, mijn buren irriteren is iets wat ik érg graag doe en zo moeilijk is het niet. Gewoon de volume knop van je muziek op tien zetten en ze bellen de politie al" Ik lach even, als ik terugzie hoe de politie voor de deur van mijn appartement stond. Geniaal gewoon. "Naast mijn buren pesten doe ik ook aan freerunnen" Vervolg ik, terwijl ik weer normaal ga zitten, als de gummiberen weer in het zakje zitten.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alice 'Ally' Parker
    Hij glimlacht even, 'Jayson, en jij?' Ik kijk naar Jayson, 'Ik ben Alice, ook wel Ally, Parker. Dit hier naast mij is Cameron Parker, ook wel Cam. En de jongen hier tegenover mij is William, ook wel Will.' zeg ik. Ons gelijk allemaal voorstellend. 'Van Will weet ik de achternaam niet.' glimlach ik. En ik wens vurig dat Cam niet jaloers doet. Anders kan het nog lastig worden. 'Welke dansstijl beoefen je?' en ik kijk Jayson aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.