• Hoii mensjes!!
    Geen flouw iedee hoezo ik dit er op zet,, maar ik heb hulup nodig!!!
    Er zit een jongen bij mij op sgooll, hij is echt zoo Knap >.< Nee het is niet zoon MooiBoy, Hij heeft zwarte haarjes,, en egt helle mooie kleertjes^^ Voor vandaag hat, hij nooit make-up op,, Maar vandaag dus wel!! Echt zupper Mooii!! Het zat gewoon echt Perfect, menssen,, en aan de einde van de dag,, zat het nog perfect >.< Dus ik will vraagen hoe hij dat doet,, maar ik durf het niet!! Hij zit geloof ik in de 3de of 4de,, dat weet ik niet precies,, maar hij gaat ook best wel met van die HuppelTrutjes om,, die mij Uitlaggen enzo,, Helup,, Hij is echt zo ontsettent knap!! Vandaag gingen, ik en een meisje,, mein vriendin in de plullenbak,, Gooien,, en toen ging hij laggen,, Ik sgaamde me dood! Maar,, oke.. ik will dus weten hoe hij zijn Make-up zoo Sexie,, geweldig krijgt,, maar ik durff het dus egt niet te vragen >.< Helup,, Een jongen om Make-up Atfies vragen,, is dat niet betjje heel Raar trouwens... xD


    Dunno ><

    Je moet gewoon heel nuchter op hem aflopen en zeggen dat je zn make-up mooi vind en dan vragen hoe hij het doet. Als je elke x naar hem kijkt en dan weer weg kijkt als hij kijkt,dan gaat hij je of schattig vinden of irritant x3 Dus neem het zekere voor het onzekere
    x

    Pwaa,, hij kijkt mij ook wel is aan,, Dan kijk ik juist heel snel weg! Anders ga ik rood worden :$


    Dunno ><

    als je weet hoe hij dat doet moet je het ff zeggen! dan weet ik het ook meteen:P


    Love is the world. And that's make my smile.

    Gewoon heel erg droog op afstappen en vragen hoe hij zijn make-up zo perfect doet omdat jij zin hebt om je make-up eens anders te doen ofzuw x3


    So you think I'm a bitch? Wait till you meet my mom !

    Maar,, opzig,, heb ik hetzelfde,, zo me make-up,, maar bij hem zit het zoo Perfect,, en bij mij gaat het opgevenment een betjje vlekken,, als ik er de helle dag mee loop,,


    Dunno ><

    In dat geval gewoon vragen hoe hij zijn make-up tot op het einde van de dag zo perfect kan houden^^:Y)


    So you think I'm a bitch? Wait till you meet my mom !

    Maar dat duurf ik niet >.< Hij gaat met alemaal van die meiden om,, die mij UItlaggen,, en daar staat hij dan ook altijd bij


    Dunno ><

    nou dan is apart roepen ook altijd een optie,,of laat 1 van je vriendinnen het heel erg subtiel gaan laten vragen^^


    So you think I'm a bitch? Wait till you meet my mom !

    Pwaa,, die gaan dat neffer nooit durfen,, en als ze het gaan doen is het meet van ''Haay,, zie je dat meisje daar,, Ze is jaloers op je make-up!! En ik moest van haar vragen hoe je dat doet,, want zelf durft ze het niet te vragen'' >.0 Dan is het nog minder sarnant als ik het zelf vraag :P


    Dunno ><

    Dat is waar,,stap er zelf op af en roep hem effe apart dan^^


    So you think I'm a bitch? Wait till you meet my mom !

    Dan gaan mensen meteen wat dneken >.0 XD Niet dat ik dat erg vind,, Whoehoe Hij is Zooo Knap ^^ Maar ik laat het wel lekker,, ik heb gewoon egt niet het leff om op hem af te stappen :P Ik ga wel gewoon, heel vaak naar zijn Oogjes Kijken ^^ en droomen :P en mijn Make-up,, moet ik dan maar elke Pauze weer bijweken :P


    Dunno ><

    is ook een optie^^:P


    So you think I'm a bitch? Wait till you meet my mom !

    vooral doen ^^ xD

    Droom Lekkor!!

    JA,, Bij droomen zal het blijfen :P Aangezien ik weer te Scheiterig ben ¬¬


    Dunno ><