• http://www.quizlet.nl/stories/89695/beslissing--one-direction/
    dit is een verhaal wat ik een stuk heb geschreven en er staan wel meer verhalen van mij maar die kunnen de mensen niet zien. Nog niet geactiveerd.
    Alleen ik heb een vraag. Of mij schrijfstijl slecht is of niet. Want ik vind dat mij schrijfstijl best slecht is. Hebben jullie tips om mij schrijfstijl te verbeteren? en hoe vinden jullie dat ik schrijf?

    Eerst een vooral:

    Hoofdletters?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Eerst een vooral:

    Hoofdletters?


    Hoofdletter schrijf ik al bij iedere zin alleen soms lees ik er overheen.
    De hoofdletters dat weet ik dat ik daar erg goed op moet lette.
    Thanks voor de tip.

    Ik zou zeggen, probeer wat minder langdradig te schrijven en je hoofdstukjes goed na te lezen, want er zitten wel wat foutjes in. Wat mij vooral stoort zijn de fouten tegen interpunctie. Wanneer ik jouw hoofdstukjes lees denk ik soms dat een kind van acht jaar het hoofdstuk heeft geschreven, vooral door het woordgebruik.

    Probeer veel te lezen en blijf vooral schrijven. Je wilt niet weten hoe mijn eerste hoofdstukken eruit zagen. Hoe meer en vaker je schrijft en leest, hoe harder je schrijfstijl evolueert.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 14:14 ]


    comfort in c h a o s

    Hmm, alleen de tekst die je in dit topic hebt staan, vind ik al wat chaotisch geschreven. Maargoed, zal een kijkje nemen.

    Er zijn best wat foutjes in je tekst, er missen soms komma's of de volgorde in je zinnen zijn onlogisch. Je kunt dit vast wel verbeteren, weet alleen niet hoe.


    You are beautiful, you are love.

    Veel lezen en blijven oefenen, beste tip die ik kan geven.


    i put the fun in funeral

    Ik vind het ten eerste echt heel lelijk dat je 1 schrijft in plaats van het voluit te doen, één dus. Gewoon oefenen, lees verhalen van andere en kijk hoe hun schrijven, daar kan je heel wat van leren.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Bedankt voor de tips. Ik zal de aan werken.
    ik ben trouwens wel 16.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 14:17 ]

    je kunt altijd aan schrijfwedstrijden proberen mee te doen...dan krijg je vanzelf tips...tenminste bij de meeste :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.