• The footies <3


    Marjolien Gómez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil



    And their shipnames <3


    Marlien - Kimsley - Chernando - Claas - Chafael - Amando - Demiano - Listian - Saomi - Sanká

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 20:49 ]

    Omg, Louis van Gaal wordt weer bondscoach van het Nederlands Elftal..


    ars moriendi

    Dat wordt wat haha

    Huntelaar schreef:
    Omg, Louis van Gaal wordt weer bondscoach van het Nederlands Elftal..


    Ik las het net op twitter. Oh gawshhh... ik mag hem gewoon niet. Maar goed.. eens kijken waar het schip strand.


    There is nothing more badass than being yourself

    Ik vind het heel jammer dat het zo heeft moeten eindigen voor Bert van Marwijk, hij was in mijn ogen de beste coach voor oranje tot nu toe met zijn rust en discipline. Maar hij werd niet meer serieus genomen, dus dan lukt het ook gewoon niet meer volgend toernooi..


    ars moriendi

    Wat was GTST saai trouwens

    VanDerVaart schreef:
    Wat was GTST saai trouwens


    Vond ik wel meevallen. Gelukkig zoenden Bilal & Lucas met elkaar! Ze zijn zo leuk samen!<3


    There is nothing more badass than being yourself

    Huntelaar schreef:
    Ik vind het heel jammer dat het zo heeft moeten eindigen voor Bert van Marwijk, hij was in mijn ogen de beste coach voor oranje tot nu toe met zijn rust en discipline. Maar hij werd niet meer serieus genomen, dus dan lukt het ook gewoon niet meer volgend toernooi..


    I agree.


    There is nothing more badass than being yourself

    Ozil schreef:
    (...)

    Vond ik wel meevallen. Gelukkig zoenden Bilal & Lucas met elkaar! Ze zijn zo leuk samen!<3

    Ik vond het de saaiste cliff ooit
    en Marcus komt na de zomer pas in GTST

    Ik ga tv kijken hoor (X-factor wereldwijd). Alvast slaap lekker footies!(:


    There is nothing more badass than being yourself

    Helleu babes(flower)


    ~

    Hi Naom

    Naomiiiii!! *O*


    ars moriendi

    Ik ben best wel moe na de hele week op onze merrie passen hoor:$


    ~

    Dat begrijp ik

    Ik ben nu aan het opassen:) Beetje lui op de bank hangen enzoxD


    ~