• Het was al eerder voorgesteld, maar er is volgens mij nog niks mee gedaan..
    Iedereen opent zo maar RPG's zonder er werk in te steken of er goed over na te denken, hierdoor is er echt een overvloed en dat is ook niet leuk meer.
    Daarom dacht ik dacht het wel handig is als gebruikers maar 2/3 lopende RPG's mogen hebben?
    Op die manier denken ze misschien meer na voordat ze een RPG openen (:
    Of: Het regelen zoals bij wedstrijdtopics, er zijn vast wel mensen die dat willen doen. Dat je zegt van: Er mogen 5 fanfic RPG's lopen en 5 overige.
    Iets in die richting.


    Oké, nieuw idee: Je moet toestemming hebben voordat je een RPG opent.
    (Aangezien max. aantal RPG's per persoon het blijkbaar niet wordt, tijdslimiet niks is en max. aantal RPG's in zijn geheel wss ook niet gaat werken)

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 14:55 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nou, het zou fijner zijn moest er een vast aantal RPG's zelf komen, maar per persoon ook geen 2/3 dan hebben we nog steeds een overvloed.


    comfort in c h a o s

    Nouja kijk, als mensen die RPG's aanmaken en er doen daadwerkelijk mensen aan mee betekent dat dat er gewoon nog een gezond aantal RPG's is. Andere mensen vinden dus de RPG's wel goed. Dus nee, ik ben het er mee oneens. Maar ik moet zeggen dat ik ook niet zoveel doe met RPG's dus er ook niet ontzettend veel verstand van heb.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Austen schreef:
    Nou, het zou fijner zijn moest er een vast aantal RPG's zelf komen, maar per persoon ook geen 2/3 dan hebben we nog steeds een overvloed.


    Hmm, gaat meer om het idee dat ik nu soms RPG's zie die dit als beginpost hebben:
    Het gaat over 6 vrienden, 3 jongens en 3 meisjes, die naar New York gaan.
    Einde! Wtf? Ik bedoel, dat is dan weer zo'n RPG die na drie posts al dood valt. >_>


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Hmm, gaat meer om het idee dat ik nu soms RPG's zie die dit als beginpost hebben:
    Het gaat over 6 vrienden, 3 jongens en 3 meisjes, die naar New York gaan.
    Einde! Wtf? Ik bedoel, dat is dan weer zo'n RPG die na drie posts al dood valt. >_>

    Ja, maar denk je dat er als een persoon maar 2 tot 3 RPG's mag dit plots gaat verdwijnen?


    comfort in c h a o s

    Oh, yes, please. Of gewoon een max. aantal RPG's 'online'.


    Destroy what destroys you.

    Austen schreef:
    (...)
    Ja, maar denk je dat er als een persoon maar 2 tot 3 RPG's mag dit plots gaat verdwijnen?


    Het wordt waarschijnlijk in ieder geval minder ;] Omdat mensen dan wss denken:
    Shit, mag maar 2/3 RPG's.. Hmm, wil ik deze RPG wel echt?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Het wordt waarschijnlijk in ieder geval minder ;] Omdat mensen dan wss denken:
    Shit, mag maar 2/3 RPG's.. Hmm, wil ik deze RPG wel echt?

    Daar twijfel ik aan. (': Ik zou het beter vinden als er voor de RPG's een regeling zou genomen worden als bij de westrijden - maximum vijf per keer bijvoorbeeld.


    comfort in c h a o s

    Je kan ook hetzelfde principe als bij de wedstrijden toepassen. Max aantal RPG's en degenen die willen, mogen aansluiten in de rij ;].


    No growth of the heart is ever a waste

    Endure schreef:
    (...)

    Het wordt waarschijnlijk in ieder geval minder ;] Omdat mensen dan wss denken:
    Shit, mag maar 2/3 RPG's.. Hmm, wil ik deze RPG wel echt?


    Als ze het niet willen gaat ie volgens jou theorie snel genoeg dood. Dus tegen de tijd dat ze de derde beginnen is de eerste al dood.


    quidquid excusatio prandium pro

    Kunnen de mods het niet net zo doen als bij wedstrijden?


    i put the fun in funeral

    Ivan schreef:
    Je kan ook hetzelfde principe als bij de wedstrijden toepassen. Max aantal RPG's en degenen die willen, mogen aansluiten in de rij ;].


    Dat zou ik nog een betere oplossing vinden, maar ik neem aan dat dit teveel werk is voor de mods; met het wedstrijdtopic in mijn achterhoofd.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ivan schreef:
    Je kan ook hetzelfde principe als bij de wedstrijden toepassen. Max aantal RPG's en degenen die willen, mogen aansluiten in de rij ;].


    Ooh, dit vind ik een erg goede D: Dan is iedereen blij.
    Zijn er beter doordachte RPG's, maar niet zoveel dat de rest er écht last van krijgt.

    En zoveel werk is dat toch niet? Ik zou het niet erg vinden zoiets bij te houden in ieder geval, maar ik ben geen mod, dus dat gaat nogal lastig worden dan. Haha, jammer dat je niet alleen mod kan worden in een bepaald subforum en dan alleen daar dingen kan regelen :Y)

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 17:37 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ivan schreef:
    Je kan ook hetzelfde principe als bij de wedstrijden toepassen. Max aantal RPG's en degenen die willen, mogen aansluiten in de rij ;].


    Alleen kan een wedstrijd maximaal wat, 3/4 maandne lopen? Een goeie RPG loopt zo een jaar of langer. Dat is erg lang wachten voor de volgende.


    quidquid excusatio prandium pro

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Alleen kan een wedstrijd maximaal wat, 3/4 maandne lopen? Een goeie RPG loopt zo een jaar of langer. Dat is erg lang wachten voor de volgende.


    Sommigen sterven eerder uit (: En anders doe je dat een RPG mag, zolang er niet al zoiets is. Dus niet 10 hunger games RPG's.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Sommigen sterven eerder uit (: En anders doe je dat een RPG mag, zolang er niet al zoiets is. Dus niet 10 hunger games RPG's.


    Maar niet allemaal. Dus als er maar 5 rpg's mogen zijn, en het zijn allemaal goeie, hoe zit het met andere mensen die ook willen rpg'en? Je kunt niet altijd aanschuiven bij andere rpg's, op ene gegeven moment zit het vol. En bij sommige rpg's, (hunger games in arena?) slaat het nergens op als er opeens iemand bij is

    En dat tweede is al eerder voorgesteld en afgewezen. Dat weet je dondersgoed, want deze suggestie komt uit dat topic. Dus, opnieuw: Dat kan niet.
    Laten we HP RPG's nemen als voorbeeld: Er kunnen HP RPG's zijn over terwijl tom riddle op school zit, RPG's over tijdens de eerste oorlog met voldemort, RPG's tijdens het gekloot met grindelwald, rpg's tijdens een random tijd op school, rpg's terwijl harry op school zit, rpg's tijdens de tweede oorlog met voldemort (op school of niet op school) en rpg's nadat voldemort weer verslagen is.

    Wil je echt voor alles een subcategorie aanmaken?


    quidquid excusatio prandium pro