• Hoe zou het zijn geweest als iemand Sirius na was gesprongen? Hoe zou het verhaal dan zijn gelopen? Jill Black, dochter van Sirius werd niet tegen gehouden zoals Harry, ze sprong haar vader achterna met de hoop hem te kunnen redden. Iedereen dacht dat de hoop verloren was, niet alleen Sirius maar nu ook Jill zou verloren en dood zijn . Het tegendeel werd bewezen. Jill heeft een onbreekbare band met de wereld van de levende mensen, en kan op die manier terug keren wanneer ze wilt. Maar eerst wilt ze haar vader vinden. Het is een lange zoektocht in de wereld van de geesten, waar ze mensen tegen komt waarvan ze niet wist dat ze dood waren. De tijd die voor haar een week lijkt, is op aarde een jaar, en zo komt ze ook snel Dumbledore tegen. Zou het haar lukken om haar oude opdracht verkregen van Dumbledore weer op de wereld op te pakken, maar zonder haar vader terug te keren of zal ze voor altijd in de geestenwereld rond blijven zweven?

    doen of niet doen?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    DOEN! En waarschuwen graag;)


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Doen!
    En je moet mij ook even waarschuwen


    Keep your head up, keep your heart strong

    LostDreamz schreef:
    DOEN! En waarschuwen graag;)


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Doen!


    26 - 02 - '16

    Doen. En je mag mij ook waarschuwen. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Doen ! mij mag je ook waarschuwen !


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    Sowieso doen en als je het nog wat begrijpelijker uitwerkt, wil ik graag een waarschuwing, want nu snap ik het niet helemaal.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Doen en waarschuwing, graag ;d


    The pen is the tongue of the mind

    Petrificus schreef:
    Doen en waarschuwing, graag ;d


    Can't control my second personality

    Petrificus schreef:
    Doen en waarschuwing, graag ;d


    First things first, but not necessarily in that order

    TheseWords schreef:
    Doen!
    En je moet mij ook even waarschuwen


    KIDS ARE BABY GOATS THEY ARE CUTE AND THEY HAVE REDEEMING SOCIAL VALUE. YOU ARE DEFINITELY NOT KIDS.

    Petrificus schreef:
    Doen en waarschuwing, graag ;d


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!