• The footies <3


    Marjolien Gómez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil



    And their shipnames <3


    Marlien - Kimsley - Chernando - Claas - Chafael - Amando - Demiano - Listian - Saomi - Sanká

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 20:49 ]

    Huntelaar schreef:
    Hee Knuffels!

    Terug van mijn laatste werkdag bij Welkoop. D: Echt jammer, superleuke collegas had ik daar.

    WHAT'S UP MY LOVES? (wedding)

    Laatste dag ??
    Waarom stop je daar ??

    Khedira schreef:
    (...)

    Waarom ga je daar stoppen Claire:O

    Word te oud. :/ Ik word dit jaar 19, en van het hoofdkantoor moeten ze daar sinds kort mensen van 15 aannemen. Dus het personeel wil me niet weg hebben, maar het moet van hogere hand. =(


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Word te oud. :/ Ik word dit jaar 19, en van het hoofdkantoor moeten ze daar sinds kort mensen van 15 aannemen. Dus het personeel wil me niet weg hebben, maar het moet van hogere hand. =(

    Pff, dat is echt zo'n stomme reden
    Een vriendin van mij werkte bij AH en die mocht op een gegeven moment niet meer op zondag werken, omdat ze te oud werd

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Word te oud. :/ Ik word dit jaar 19, en van het hoofdkantoor moeten ze daar sinds kort mensen van 15 aannemen. Dus het personeel wil me niet weg hebben, maar het moet van hogere hand. =(


    Die regels hebben ze ook in supermarkten:S Slaat echt nergens op:|


    ~

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Word te oud. :/ Ik word dit jaar 19, en van het hoofdkantoor moeten ze daar sinds kort mensen van 15 aannemen. Dus het personeel wil me niet weg hebben, maar het moet van hogere hand. =(


    Da's echt een stomme reden --


    The truth may be orange!

    Ik heb het topi stiekem best wel gemist hihi


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Word te oud. :/ Ik word dit jaar 19, en van het hoofdkantoor moeten ze daar sinds kort mensen van 15 aannemen. Dus het personeel wil me niet weg hebben, maar het moet van hogere hand. =(


    Da's kut. Volgens mij heeft het ook wel te maken met het feit dat zij goedkoper zijn dan jij.


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    (...)

    Da's kut. Volgens mij heeft het ook wel te maken met het feit dat zij goedkoper zijn dan jij.

    Yep, dat is ook de enigste reden. Mijn baas wilde mij wel houden omdat ik na 2 jaar echt veel productkennis heb en mensen veel kan uitleggen over verschillende producten, maar goed, dat kuthoofdkantoor maakt dat geen zak uit.


    ars moriendi

    Cadentium schreef:
    (...)

    Da's kut. Volgens mij heeft het ook wel te maken met het feit dat zij goedkoper zijn dan jij.

    Ja, dat is ook zo
    een 15/16 jarige is goedkoper dan een 18/19 jarige, dus die nemen ze eerder aan, en alle parttimers van 18 of ouder worden eruit geknikkerd

    Ik ga eten, tot zo

    VanDerVaart schreef:
    Ik ga eten, tot zo


    Eetse en tot zoo(flower)


    ~

    Le topic is almost full.


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    Le topic is almost full.


    Alweer eentje*O*


    ~

    VanDerVaart schreef:
    Ik ga eten, tot zo


    Tot zo! (flower)


    The truth may be orange!

    Wie maakt de volgende?


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    ars moriendi