• ... want ik heb zojuist mijn broertjes musical gezien, Minoes. Een ontzettend leuke musical, dat wel, maar de helft van de tekst bestond uit "miauw miauw" en ik kan het niet meer aanhoren. Mijn broertje zelf speelde overigens de belangrijkste rol van allemaal: hij was hond en moest in het hele toneelstuk vier keer blaffen! :'D

    Worden ergens anders nog eindmusicals gespeeld door users of broertjes/zusjes?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Nee, maar ik heb in de musical 'Meisje met de zwavelstokjes' gespeeld, en ik speelde een kat! (cat)


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Nope, dat is echt al jaren geleden voor mij.
    Ik weet mijn zin nog wel. (Ik had een rol die in de hele musical precies 1 zin had).
    'Goh, een dierentrimsalon, dat zou je niet verwachten in een brandweerkazerne he?'


    I am an idiot, I move.

    Jep, op de basisschool in een theater, ik speelde de hoofdrol (:
    Of nou ja, de rol met de meeste tekst xD


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    haha, ja, de basisschool, het laatste leerjaar
    De Slangengodin, van Jommeke
    Ik was een papegaai, moest enkel wat rondstappen en één liedje meezingen... Haha, nu ik er aan terugdenk zit ik er prompt mee in mn hoofd


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Haha naww ;D
    Mijn broertje had vorig jaar zijn eindmusical. Sorry dat ik het zeg, maar het was doodsaai :'D Niet dat die van mij nou leuk was... :l


    Caution first, always.

    Nee, die van mijn zusje was twee jaar geleden en ze was een politieagent/recherche/iets. En die van mezelf is inmiddels al vier jaar geleden. Ik weet alleen nog dat ik een dubbelrol had die nergens op sloeg en ik niet eens zo graag wilde hebben...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Lol, ik was cameravrouw en ik heette 'Beeld.' Er was ook iemand die het geluid regelde, 'Geluid.'
    'BEELD. GELUID. KOM EENS HIERHEEN.' De cameravrouw/geluidsvrouw waren overigens serieuze rollen, niet dat we echt beeld en geluid regelden, we liepen alleen rond met een camera gemaakt van schoenendozen.
    En mijn broertje heeft pas over twee jaar zijn eindmusical ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Mijne was vijf jaar geleden, ik speelde een presentatrice :')
    Mn broertje had hem drie jaar geleden, hij was een hippie, haha.


    Destroy what destroys you.

    Nee niet van broertjes en zusjes, wel eigen musical :)
    Maar die van ons is wat professioneler dan een eindmusical van de basisschool :)


    Life is hard and then we die

    Haha, dat herinner ik me nog goed. Ik hoefde maar 1 keer mijn mond open te doen;
    ‘Maar waarom zoveel bananen, meneer? Dat past toch nooit in de tijdmachine?’


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Ik heb alleen in de eindmusical gespeeld van de basisschool, ik moest de juffrouw van groep 1 en 2 spelen, geloof ik omdat de musical ging over een basisschool.


    Physics is awesome

    Eindmusical Basisschool :3
    Ik wil wel meedoen met meerdere dingen trouwens...


    Tijd voor koffie.

    In groep acht was ik een leeuwin (cat)
    Mijn broer was een politieagent (kwam alleen voor in de laatste scène, twee zinnen tekst), mijn zus een leerlinge uit een klas en had daarmee ook de grootste rol van ons drieën. Echt toneeltalenten zijn we niet.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Miauw (cat)

    Haha, ik was in groep 8 een receptioniste. Ik heb geloof ik nog nooit zoveel tekst uit mijn hoofd geleerd. :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.