• Heey mensen,
    Allereerst: ik maak dit topic op mijn mobiel dus let niet op de perfecte kwaliteit er van. (bat)

    Ik heb echt een behoeft aan vernieuwing. Van wat weet ik niet, maar ik voel me echt saai. Mijn haar is al jaren hetzelfde model, behalve dan dat het langer wordt, voor de rest ook nergens iets aparte of nieuws.
    Veel mensen zeggen dan, doe je haar in een heel erg andere stijl, of knip het, maar daar komen de problemen.
    Mijn moeder vind het niet goed, ze wil niet dat ik naar de kapper ga om mijn haar een andere stijl te geven. Veell te duur, zegt ze. En kort laten knippen wil ik niet -vanaf dat ik er over kon denken wilde ik mijn haar al een bepaalde lengte, het is bijna tot die lengte gekomen en het lijkt me echt stom als ik dat op het laatste moment afknip-.
    Dip dyen lijkt me echt gaaf, maar ook dit mag niet. Niet eens gevraagd want ik weet hoe ze er over denkt.
    Verder weet ik echt totaal niks leuks of zo.
    Heeft iemand tips voor mij? Ik ben 15, 1,55 of zo -ja ik ben klein ik weet het-, en wordt gek van mijn saaiheid. Mijn haar is btw blond, het wordt langzaamaan bruin wat ik totaal niet erg vind. Maar wat moet ik doen? Heeft iemand tips?
    Alvast bedankt allemaal!

    Xjes,
    Alladin.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    De oplossing is heel simpel, gewoon doen waar jij zin in hebt. Wil jij je haar dip dyen? Dan doe je dat gewoon. Het is jou haar en jou lichaam en je ouders hebben daarover niks te zeggen. Ik heb mijn haar ook gewoon geverfd en volgens mij was mijn moeder daar niet zo blij mee, maar dat maakt mij niks uit. Het is toch echt mijn haar en wat ik ermee doe is mijn keus. Dat geldt net zo hard voor jou.
    Wil jij een ander model, dan moet je dat toch gewoon lekker doen en datzelfde geldt ook voor Dip Dyen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    heel erg bedankt voor de tip..

    Heb ooit 1 keer zelf gedaan wat ik wilde met mijn haar - ik had iets gedaan, weet niet meer wat, volgens mij 1 plukje donkerrood geverfd of zo - en toen werd ze echt ongelooflijk kwaad, not normal anymore :o
    Weet niet hoe snel ik weer iets ga doen waar ik zin in heb met mijn haar, maar misschien moet ik het toch wel weer proberen... (:


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Alladin schreef:
    heel erg bedankt voor de tip..

    Heb ooit 1 keer zelf gedaan wat ik wilde met mijn haar - ik had iets gedaan, weet niet meer wat, volgens mij 1 plukje donkerrood geverfd of zo - en toen werd ze echt ongelooflijk kwaad, not normal anymore :o
    Weet niet hoe snel ik weer iets ga doen waar ik zin in heb met mijn haar, maar misschien moet ik het toch wel weer proberen... (:

    Dus zij word boos, omdat jij iets met je haar doet wat je leuk vind?
    Fuck logic.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ja, ik snap haar al een paar jaar niet meer.
    Komt wel weer, hoop ik. -.- Hmm ik ben nu filmpjes er over aan het kijken, misschien doe ik 1 plukje of zo :P


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Misschien kan je het een keer krullen, met bijvoorbeeld papillotten.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Kijk eens rond op youtube, je kan ontzettend veel leuke dingen met je haar.

    Deze dingen zijn ideaal:



    En kijk hier eens, zij heeft veel tips voor het stylen van je haren.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.