• Het was me al een tijdje opgevallen - eigenlijk al een heel tijdje, maar ik was te tam het te melden. Whatever, het viel me dus op dat je, als iemand je toevoegt als co-auteur, je dat ook onmiddellijk bent, wat ik niet zo aangenaam vind. Je kunt je natuurlijk ook altijd co-auteuren, of hoe ik het moet zeggen, maar ik zou het fijner vinden moest er gewoon een knopje komen waarop je kunt bevestigen of zo, want nu kunnen mensen je eigenlijk gewoon toevoegen zonder enige reden, wat ik niet zo'n prettig idee vind.

    Ik wilde het gewoon even melden, dus als er tegenargumenten zijn, tell me.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik snap het wel, maar je kunt de story ook verwijderen uit je lijst.


    Queer zijn is gewoon alles

    Dat viel mij ook al op -want het gebeurde mij laatst-, maar je kunt jezelf wel weer verwijderen.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Was ik ook al opgekomen, vandaar dit:

    Je kunt je natuurlijk ook altijd co-auteuren, of hoe ik het moet zeggen, maar ik zou het fijner vinden moest er gewoon een knopje komen waarop je kunt bevestigen of zo, want nu kunnen mensen je eigenlijk gewoon toevoegen zonder enige reden, wat ik niet zo'n prettig idee vind.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Zo'n soort van bevestiging? — Goed idee, al heb ik hier geen last van. Niemand wil me als co-auteur :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ben voor. Je kunt natuurlijk weer stoppen als co-auteur, maar in de tussentijd staat je naam wel bij die story, staat die story mogelijk zelfs op je profiel en krijg je pb's van alle reacties op eventuele hoofdstukken. Vragen om een bevestiging dat iemand ook inderdaad co-auteur wil worden lijkt me wel netjes, en een stuk prettiger voor mensen die zonder waarschuwing aan een verhaal worden toegevoegd.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ja, graag. Ik erger me er best wel aan. Ondanks dat ik niet tegen mn zin in bij story's wordt gevraagd, vind ik het toch niet zo fijn nee x)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Square schreef:
    Ik ben voor. Je kunt natuurlijk weer stoppen als co-auteur, maar in de tussentijd staat je naam wel bij die story, staat die story mogelijk zelfs op je profiel en krijg je pb's van alle reacties op eventuele hoofdstukken. Vragen om een bevestiging dat iemand ook inderdaad co-auteur wil worden lijkt me wel netjes, en een stuk prettiger voor mensen die zonder waarschuwing aan een verhaal worden toegevoegd.


    26 - 02 - '16

    Lijkt me een goed idee!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Heb er zelf geen ervaringen mee, maar ik snap het wel. =)
    Zal het wel mee op de lijst zetten binnenkort. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb het topic voor jou even heropend, Leah. ^^
    Maar eerlijk gezegd weet ik niet hoe het hiermee zit. Dit zal wel ergens op de suggestielijst staan bij ons (ik zal straks checken), maar er zijn dingen met grotere prioriteit die er ook al een tijdje opstaan. Alles hangt af van Rutger op dat vlak.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dit klinkt wel als een goed idee.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb inderdaad al een paar keer gehad dat iemand mij als co-auteur toevoegde zonder dat daar iets over overlegd was. Nu kun je jezelf heel gemakkelijk weer verwijderen, maar een bevestiging zou toch wel handig zijn.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ledecky schreef:
    Ik heb het topic voor jou even heropend, Leah. ^^
    Maar eerlijk gezegd weet ik niet hoe het hiermee zit. Dit zal wel ergens op de suggestielijst staan bij ons (ik zal straks checken), maar er zijn dingen met grotere prioriteit die er ook al een tijdje opstaan. Alles hangt af van Rutger op dat vlak.


    Dankjewel! En ja, dat snap ik wel, ik vroeg me gewoon af of hier nog iets mee gedaan ging worden na meer dan twee jaar, haha. c: Het is goed om te weten dat 't er wellicht op staat. c: Het draait me eigenlijk exact om wat Natascha zegt. c:

    [ bericht aangepast op 2 mei 2017 - 17:15 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Firgun schreef:
    (...)

    Dankjewel! En ja, dat snap ik wel, ik vroeg me gewoon af of hier nog iets mee gedaan ging worden na meer dan twee jaar, haha. c: Het is goed om te weten dat 't er wellicht op staat. c: Het draait me eigenlijk exact om wat Natascha zegt. c:


    Ik ben gaan kijken en het staat er wel degelijk op. ^^ Ik denk alleen dat als je de lijst ziet, je bij wijze van spreke achterover valt. :'D Ik kan dus totaal niet zeggen of dit er ooit komt en wanneer dat dan zou zijn. Alle doorgevoerde suggesties komen wel hier te staan, maar zoals je ziet is het aantal in 2017 nog heel beperkt. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Ik ben gaan kijken en het staat er wel degelijk op. ^^ Ik denk alleen dat als je de lijst ziet, je bij wijze van spreke achterover valt. :'D Ik kan dus totaal niet zeggen of dit er ooit komt en wanneer dat dan zou zijn. Alle doorgevoerde suggesties komen wel hier te staan, maar zoals je ziet is het aantal in 2017 nog heel beperkt. :c

    Tuurlijk staat het erop. Wat dacht jij dan. Ik verdoe veel tijd op Quizlet, maar soms deed ik ook nuttige dingen. (cat)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury