• mijn afgekauwde nagels gelakt. Wat hebben jullie gedaan?


    26 - 02 - '16

    De hik. .__.


    Destroy what destroys you.

    Ik heb sinds maanden eindelijk weer eens geschreven, heerlijk! Meteen met een nieuw, fris verhaal begonnen over Thor, haha.
    Daarnaast heb ik 'the Avengers' gekeken en een beetje zitten te laptoppen. Kortom, een ideale zondag. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Geslapen, naar mijn opa en oma geweest met m'n vriend, patat gehaald en een deel van Harry Potter 7.1 gekeken op HBO. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geslapen, naar mijn opa en oma geweest met m'n vriend, patat gehaald en een deel van Harry Potter 7.1 gekeken op HBO. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Niks want ik heb al de hele dag koppijn, in de zetel gelege ma da werd ik beu, dus op de laptop..


    Stop wishing, Start doing..

    De grote lijnen voor een nieuwe story uitgewerkt, gelezen, boeken gedownload, naar mijn opa en oma geweest c:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Gezocht naar een nieuwe Q-username, maar geen gevonden! (N)
    [Iemand tips,(Y)]

    Nee, naar een vriendin gaan spelen!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik ben gaan hardlopen met mijn zus(A)


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Ik ben bij een vriendin in een godvergeten dorp geweest en was voor het eerst eens niet verdwaald (:


    Take risks and conquer your fears.

    Een vriend van mij aangemoedigd en gesteund bij zijn 9e Kennedymars (;


    I'll lick the poison from right off your kiss