• Hoi allemaal,

    Ik ben sinds de oertijd niet meer op Quizlet geweest en heb daarom geen idee of ik dit op de goede plek post of dat dit überhaupt toegestaan is, maar mocht het niet zo zijn, hoor ik het graag!

    Jaren geleden heb ik Quizlet aangemaakt, heb toen heel wat uurtjes hier besteed en heb me zo kostelijk vermaakt. Langzaam is dat, net zoals met wat meer hobbies, langzaam afgenomen. Het is sinds dien een tijd geleden dat ik online ben geweest, en al helemaal sinds ik actief ben geweest. Omdat ik jaren heel gelukkig ben geweest met Quizlet, zou ik dat graag voor een deel weer oppakken. Ik zit namelijk op het punt in mijn leven waarin ik me nogal begin te vervellen met mijn nieuwe verslavingen, haha.

    Daarom een vraag voor de actieve Quizletters, hoe gaat het hier? Zijn er nog steeds zoveel One Direction fanfictions? Wat zijn de nieuwe trends? Hoe gaat het op de forums? Waar vind ik de vetste creaties van deze periodes?


    wat was dit ookalweer

    Alle vragen beantwoorden zichzelf wel een beetje als je naar beneden scrolt haha. Volgens mij overheerst 1D nog steeds een beetje, samen met formule 1 racen somehow.

    Geen van mijn eigen fandoms, maar ik probeer het!


    Guardian of the Eastern Gate

    Wat super leuk dat je het weer gaat op pakken. Wel de tijd lijkt wat stil te staan, zoals boven genoemd nog altijd 1D en heel veel verhalen worden er volgens mij niet geschreven.

    Er wordt geprobeerd om meer reclame te maken voor de site.

    Als je zin hebt om te kletsen staat m'n pb altijd open


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niet veel. Quizlet is ook een beetje dood geworden.
    Er gebeurd hier ook niet meer zoveel als voor heen.
    Je zult dat nog merken. Mij mag je ook altijd een privebericht sturen :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,