• Ik ga een eigen verhaal schrijven over the Hunger Games, maar jullie mogen zelf jullie tributen insturen.
    Wel bepaal ík wie er wint, wat je tributen meemaken, wanneer ze vermoord worden en door wie, met wie ze bondgenoten worden, enz.
    Maar sponseren is wél toegestaan, dan moet je me even een berichtje sturen en dan zorg ik daarvoor.
    Ik weet dat het niet veel is wat jullie kunnen doen, maar toch hoop ik dat ik reacties krijg.

    Tributen:
    District 1
    District 1
    District 2: Damon Brooks
    District 2: Jinora Ballone
    District 3
    District 3
    District 4
    District 4
    District 5
    District 5
    District 6
    District 6
    District 7
    District 7
    District 8
    District 8: Fuzz Rivercloud || Door Wiarda
    District 9
    District 9
    District 10
    District 10
    District 11
    District 11
    District 12
    District 12

    Reserveren mag. ;D

    En dan dit even invullen a.u.b

    Naam:
    Leeftijd:
    District:
    Karakter:
    Wapens (niet meer dan 3) :
    Andere specialiteiten (zoals overleven, verstoppen, etc.) :
    Slechte eigenschappen (want dat heeft iedereen) :
    Foto:

    (Dit topic staat al in een ander subdeel van het forum. Dat komt omdat ik daar overheen gelezen heb. Als er updates komen in een van de beide topic's , bewerk ik dat ook in de ander.)

    District 2: Damon Brooks
    District 2: Jinora Ballone

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 16:39 ]


    If we burn, you burn with us. <3

    Naam: Fuzz Rivercloud
    Leeftijd: 14
    District: 8
    Karakter: Fuzz is een meisje dat niet erg van houdt wanneer er iets in haar leven verandert op een manier die niet subtiel is. Ze doet haar naam niet erg veel eer aan; ze kan ontzettend scherp uit de hoek komen wanneer ze zich aangevallen voelt en kan soms tegen beter weten in ontzettend koppig zijn. Je zou eigenlijk kunnen zeggen dat Fuzz autistisch is, en daarom moeite heeft met andere mensen. En veranderingen. Ze moet zich altijd aan een strak schema kunnen houden, anders doet ze niets of doet ze wat haar het beste lijkt, wat meestal niet het goede is.
    Wapens (niet meer dan 3) : Messen. Altijd messen. Het liefst messen die makkelijk te gooien zijn, zodat ze haar vijand niet aan hoeft te kijken of dicht bij hem moet staan, want dan klapt ze dicht.
    Andere specialiteiten (zoals overleven, verstoppen, etc.) : Fuzz weet precies wanneer mensen bang zijn. Dat is voor haar heel simpel om te zien. Zelf wordt ze bijna nooit bang, wel komt het vaak voor dat we niet weet wat ze moet doen. Eigenlijk zou je kunnen zeggen dat ze heel koelbloedig is, maar gewoonweg niet weet wat ze zou moeten doen om te overleven.
    Slechte eigenschappen (want dat heeft iedereen) : Autisme. Het feit dat ze niet goed kan zien wanneer ze een grens overschreidt bij mensen, wanneer iemand een bedreiging vormt en wanneer niet. Ook vertrouwt ze vaak de verkeerde mensen.
    Foto:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Naam: Minzy Lexia Ball.
    Leeftijd: 16 jaar jong.
    District: Meisjes tribuut district twee.
    Karakter: Minzy is heel beschermend tegenover haarzelf. Daardoor vertrouwt ze niet snel een bepaald persoon. Ze sluit haarzelf heel snel buiten en wilt liever alleen zijn dan in een groep. Niet alleen wordt het daardoor moeilijker voor Minzy, ze zal haarzelf nóg meer moeten beschermen dat diegene die in een groep samenspannen.
    Minzy weet wat ze wél en níet kan. Waardoor ze minder onzeker is en juist meer zelfvertrouwen krijgt.
    Minzy denkt vaak niet na voordat ze ergens aan begint, ze is eigenlijk altijd wel opzoek naar een nieuw avontuur voordat ze de gevolgen bedacht heeft.
    Vaak komt Minzy nogal vaag over. Ze werd daar vaak door gepest omdat ze bijvoorbeeld vaak in zichzelf praatte. Minzy trek daar helemaal niks van aan en haar boeit het niet echt wat andere mensen over haar denken.
    Wapens : Twee messen en een bijl.
    Andere specialiteiten: Minzy is erg goed met messen, ze weet precies waar ze het beste kan mikken. Ook kan Minzy er goed in bomen klimmen. Ze kan goed haar krachten beheersen.
    Slechte eigenschappen : Minzy kan niet zo snel rennen. Ook moet ze zich extra goed verstoppen omdat haar rode haren snel opvallen. Dat lukt soms ook niet al te goed.
    Een slechte eigenschap kan ook zijn dat ze vaak véél té veel risico's neemt, waardoor ze niet nadenkt en er voor gaat. Dat kan ook haar dood worden, maar daar denkt ze totaal niet aan.
    Foto:

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 15:24 ]


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Embraced schreef:
    Naam: Minzy Lexia Ball.
    Leeftijd: 16 jaar jong.
    District: Meisjes tribuut district twee.
    Karakter: Minzy is heel beschermend tegenover haarzelf. Daardoor vertrouwt ze niet snel een bepaald persoon. Ze sluit haarzelf heel snel buiten en wilt liever alleen zijn dan in een groep. Niet alleen wordt het daardoor moeilijker voor Minzy, ze zal haarzelf nóg meer moeten beschermen dat diegene die in een groep samenspannen.
    Minzy weet wat ze wél en níet kan. Waardoor ze minder onzeker is en juist meer zelfvertrouwen krijgt.
    Minzy denkt vaak niet na voordat ze ergens aan begint, ze is eigenlijk altijd wel opzoek naar een nieuw avontuur voordat ze de gevolgen bedacht heeft.
    Vaak komt Minzy nogal vaag over. Ze werd daar vaak door gepest omdat ze bijvoorbeeld vaak in zichzelf praatte. Minzy trek daar helemaal niks van aan en haar boeit het niet echt wat andere mensen over haar denken.
    Wapens : Twee messen en een bijl.
    Andere specialiteiten: Minzy is erg goed met messen, ze weet precies waar ze het beste kan mikken. Ook kan Minzy er goed in bomen klimmen. Ze kan goed haar krachten beheersen.
    Slechte eigenschappen : Minzy kan niet zo snel rennen. Ook moet ze zich extra goed verstoppen omdat haar rode haren snel opvallen. Dat lukt soms ook niet al te goed.
    Een slechte eigenschap kan ook zijn dat ze vaak véél té veel risico's neemt, waardoor ze niet nadenkt en er voor gaat. Dat kan ook haar dood worden, maar daar denkt ze totaal niet aan.
    Foto:




    Is het oke als ik jou tribuut als meisje district 1 doe?
    District 2 is al vol, door het andere topic.


    If we burn, you burn with us. <3

    Naam: Anastasia Pirikova
    Leeftijd: 15
    District: 10
    Karakter: Anastasia is een leuke meid en kan met veel mensen overweg. Ze is gezellig en heeft gevoel voor humor ze werkt dan ook liever samen dan dat ze alleen werkt. Maar ze kan soms ook heel boos worden als iets niet lukt dan springt ze uit haar vel. Maar ze maakt nooit ruzie met haar beste vriendin
    Wapens (niet meer dan 3) : Anastasia kan niet goed met wapens omgaan haar handen zij het beste wapen maar moest er toch een wapen zijn dan koos zij voor de speer.
    Andere specialiteiten (zoals overleven, verstoppen, etc.) : Anastasia is heel lenig en kan zich heel goed klein maken dus ook goed verstoppen. Ook kan ze heel erg snel rennen
    Slechte eigenschappen (want dat heeft iedereen) : Anastasia is geen jager en dat moet altijd iemand anders voor haar doen want ze kan echt niet opschieten met pijl en boog
    Foto:


    Mijn geheim is geheim

    Is goed hoor!


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Naam: Meggie DeLeiro
    Leeftijd:15
    District: 9
    Karakter: Meggie is een verlegen meisje tegenover vreemden, maar met haar vriendinnen kan ze urenlang kletsen. Meggie is ook nog zo gek als een deur, ze doet de raarste dingen. Ze kan wel eens last hebben van woede-aanvallen, waarbij ze graag iets in elkaar wil slaan of schoppen om haar woede kwijt te raken.
    Wapens (niet meer dan 3) : Pijl en boog, dolk.
    pijl en boog:


    maar dan iets groter:)
    dolk:


    Andere specialiteiten (zoals overleven, verstoppen, etc.) : Meggie heeft veel vechtsporten gedaan. Ook kan ze zich ontzettend goed camoufleren en kan ze dagen zonder eten en drinken. Ze kan richting bepalen aan de hand van de sterren en de zon.
    Slechte eigenschappen (want dat heeft iedereen) : Zie karakter, plus ze heeft moeite met dieren afslachten en vertrouwt niemand. En ze kan dus ook (zoals al bij karakter staat) heel erge woede-aanvallen hebben.
    Foto:

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 12:46 ]


    Tomorrow is a new chance

    Ik heb al 2 rollen ingevuld in dit topic. Je mag btw geen 2 topics openen over hetzelfde onderwerp.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Naam:Fliner Jermon
    Leeftijd:17
    District:4
    Karakter:Fliner is zijn hele leven door zijn vader getraint voor deze spelen. Zijn vader heeft ooit gewonnen en wilde dat als zijn kinderen ook deel moesten nemen, ze tenminste een kans hadden om te overleven. Fliner is dus met geweld opgevoed. Hierdoor is hij hard geworden. Niets kan hem nog iets doen. Weinig mensen betekenen iets voor hem en hij laat vrijwel niemand zien hoe hij echt is, een erg gevoelige jongen die door zijn opvoeding bang is om zijn emoties te tonen. Alleen als zijn 'echte' zelf laten zien hem help om te overleven, zal hij tonen hoe hij echt is.
    Wapens (niet meer dan 3) : Ondanks zijn opvoeding kan Fliner slechts goed omgaan met een drietand, messen en een speer. De drietand vind hij het fijnst en gebruikt hij ook het vaakst.
    Andere specialiteiten (zoals overleven, verstoppen, etc.) : Fliner kan goed klimmen en hard rennen. Ook weet hij goed welke planten eetbaar zijn.
    Slechte eigenschappen (want dat heeft iedereen) : Fliner kan er niet tegen als iemand hulpeloos is, hij zal dan ook gelijk helpen. Dit kan nedelig zijn, omdat hij daardoor in grote problemen kan komen. Hij wordt snel onoplettend en als hij iemand wil helpen, zal hij nog onoplettender worden.
    Foto:http://weheartit.com/entry/32403792


    First things first, but not necessarily in that order