• Dus, beste mensen op Q, ik heb misschien een klein beetje jullie hulp/advies nodig.
    Ik heb nu inmiddels al bijna 3 maanden een relatie met een hele leuke, lieve grappige jongen en we zijn heel gelukkig samen. Maar ik zit er een beetje mee dat hij in zijn vorige relatie is vreemdgegaan. En ik vertrouw hem natuurlijk, maar een klein gedeelte van mijn verstand zegt 'eens een vreemdganger, altijd een vreemdganger'. Hij heeft aan mij verteld dat dit in een dronken bui op vakantie is gebeurt, al voordat wij samen iets kregen vertelde hij dit. En ik zat er niet zo mee, want ik vond - en vind - hem nog steeds hartstikke leuk. Maar wat als dit ook gebeurt in onze relatie? En ben ik een slechte vriendin om hiervoor een beetje bang te zijn?


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Mwah, ik snap dat je er bang voor bent en als je hem leuk vindt wat let je? Ik bedoel hij heeft één keer een fout gemaakt en wie zegt dat hij dit nogmaals doet. Het feit dat hij er openlijk over praat lijkt mij genoeg zeggen. Geef hem een kans want hij vindt jou toch ook leuk?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    Mwah, ik snap dat je er bang voor bent en als je hem leuk vindt wat let je? Ik bedoel hij heeft één keer een fout gemaakt en wie zegt dat hij dit nogmaals doet. Het feit dat hij er openlijk over praat lijkt mij genoeg zeggen. Geef hem een kans want hij vindt jou toch ook leuk?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben vreemd gegaan toen ik met mijn ex had. :Y) En ik kan je vertellen dat ik toen ook dronken was. Nu zou ik het echt nooit meer doen en mijn vriend gelooft me ook gelukkig. Dus ik zou hem gewoon wat meer vertrouwen en op zijn woord geloven.


    -

    Ik vraag me af hoe lang geleden zijn vorige relatie was. Als het al erg lang geleden is dan zegt het niet direct heel veel.


    "Il n'y a que les morts, qui ne reviennent pas."

    Nja, de tijd zal 't leren.


    No growth of the heart is ever a waste

    Savoureur schreef:
    Ik vraag me af hoe lang geleden zijn vorige relatie was. Als het al erg lang geleden is dan zegt het niet direct heel veel.


    26 - 02 - '16

    Ik vind 'ik was dronken' een behoorlijk slap excuus, maar dat is slechts mijn mening :W

    Afgezien daarvan... iedere relatie verschilt en ik denk dat het daar ook zeker mee te maken heeft waarom iemand vreemd gaat of niet. Tenzij dit natuurlijk echt in zijn/haar karakter ligt, dan staat een relatie daarbuiten. Is hij maar een keer vreemdgegaan of al vaker... als het iets eenmaligs was, dan denk ik dat je je niet al te druk moet maken erom. Jij bent haar niet en jou relatie is niet de relatie die hij eerder heeft gehad.
    Heeft hij haar (of evt anderen) al vaker bedrogen, tja, dan denk ik dat je dan wel 2 keer moet nadenken of hij het bij jou ook niet zal doen. Het hangt er een beetje vanaf wat voor een persoon hijzelf is.

    Je bent zeker geen slechte vriendin om er toch wat schrik voor te hebben dat hij je bedriegt. Voor mij bewijst zoiets dat je hem doodgraag ziet, want je wilt hem gewoon niet kwijt. Over het algemeen heeft iedere persoon in een relatie wel schrik dat ze hun lief verliezen aan een ander, of je nu weet dat hij/zij al eens eerder is vreemd gegaan of niet. Het houdt je alert in een relatie. Ik denk ook wel dat als je er niks om zou geven en je geen schrik zou hebben, dat er dan toch iets mis is met je gevoelens voor hem ^_^

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 16:31 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Nadal schreef:
    Mwah, ik snap dat je er bang voor bent en als je hem leuk vindt wat let je? Ik bedoel hij heeft één keer een fout gemaakt en wie zegt dat hij dit nogmaals doet. Het feit dat hij er openlijk over praat lijkt mij genoeg zeggen. Geef hem een kans want hij vindt jou toch ook leuk?


    idd het was in zijn vorige relatie dus ....
    geef hem een kans
    succ6


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Uchiha schreef:
    Nja, de tijd zal 't leren.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."