• National Novel Writing Month gaat weer beginnen op 1 augustus!

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.


    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee (met het erna genoemde verhaal):

    Bronte (GreyWolfMoon) - William
    Austen(JanaAusten) - Anikita's laatste kans
    Lilium (LadyMoirae) - Kiss from a rose
    Frodo (Philyra) - Zomerhitte
    Morbid (Peyrac) - The last bolt hole
    Vivaldi (Swanroad) - Phase Zero
    BlueRiver (Aprodithe) -
    MrWolowitz (Taraluis) - Long road home
    Crocker (Rebirthing) - Kattenogen
    Assassin (Niksel) - The stranger in my head
    WillNotLearn (WillNotLearn) -
    Bane (Nolanverse) - The Headquarters
    Lovelydemon (Adoratax) - Dead end


    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Als je wil, vermeld ook je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)

    Hier kan je je aanmelden voor Camp NaNoWriMo!

    In dit topic kan je over Camp NaNoWriMo praten en elkaar tips geven etc. En misschien is het ook wel leuk om je verhaal en vooruitgang neer te zetten.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 16:49 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Heeft iedereen eigenlijk al een plan voor een verhaal?


    comfort in c h a o s

    Bronte schreef:
    (...)
    Weet ik eigenlijk nog niet, want lang niet iedereen controleert de site nu NaNo nog niet begonnen is


    Ah oke (: Ik heb ook niemand om mee te zitten of zo, dus ik heb gewoon gezegd "I don't want to be included in a cabin"


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Austen schreef:
    Heeft iedereen eigenlijk al een plan voor een verhaal?


    Misschien zou het wel leuk zijn om dat hier ook te plaatsen?


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Austen schreef:
    Heeft iedereen eigenlijk al een plan voor een verhaal?


    Als ik meedoe, doe ik dat met een verhaal dat ook hier op Q staat, zomerhitte ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    I'm in. Like always c:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    En, guys, ik heb twee covers met verschillende lettertypes voor mijn naam. Welke is leuker?


    of

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 16:18 ]


    Ex astris, sciencia

    Ik heb in ieder geval al een idee. [: Het is mijn eerste story in het fantasy genre, dus ik ben benieuwd wat dat geeft. ;3


    Arizona is een doodgewoon meisje van zeventien jaar, dat is tenminste wat iedereen in de buitenwereld denkt. In het echt is ze een Zwarte Raaf, wezen van de duisternis. Al sinds haar tiende stuurt haar vader haar uit om informatie te halen, niet alleen bij andere Zwarte Raven, maar ook bij de Kinderen van de Maan, Witte Rozen en Zielen. Haar missies zijn niet altijd zonder gevaar en ze lopen al helemaal niet van een leien dakje. Nadat een van haar missies de dood van haar beste vriendin oplevert besluit ze dat het genoeg is en komt ze in opstand, met als gevolg dat de hele Anikita op zijn kop staat. Ze wordt achtervolgd door zowel de Raad Des Raven als iedere Klinta in heel Anikita. Normaal zou een accident als deze helemaal niet erg gevonden worden, maar zij was speciaal; verwelkom Arizona Virginia Wiltse, Zwarte Raaf en Anikita's laatste kans om van de nacht die er heerst een dag te maken.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 16:18 ]


    comfort in c h a o s

    Bronte schreef:
    En, guys, ik heb twee covers met verschillende lettertypes voor mijn naam. Welke is leuker?


    of



    Dat rode, dan blijft het blauw van haar ogen gewoon het enige blauw (:
    Is William je titel? Dan zet ik die bij je naam.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik heb me btw aangemeld, toch maar ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    William
    William woont in een klein Belgisch stadje, op de grens met Duitsland. Op zich is hij niet anders of abnormaler dan andere tieners, maar hij heeft een passie : schrijven. Al sinds zijn vier jaar verzint hij verhaaltjes, die hij vaak verteld aan zijn vierjarig zusje, dat verzot is op deze verhaaltjes.
    Wanneer hij op een dag begint met deze verhalen op te schrijven ontdekt hij een hele nieuwe wereld aan mogelijkheden.


    Ex astris, sciencia

    Frodo schreef:
    Ik heb me btw aangemeld, toch maar ^^


    Gezellig!
    Wat is je username? Dan zet ik die er ook bij (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    (...)

    Dat rode, dan blijft het blauw van haar ogen gewoon het enige blauw (:
    Is William je titel? Dan zet ik die bij je naam.

    Ja, dat is mijn titel


    Ex astris, sciencia

    Lilium schreef:
    (...)

    Gezellig!
    Wat is je username? Dan zet ik die er ook bij (:


    Philyra ^^
    Maar wat is Favorite noveling music, Occupation, StayClassy Sponsorship en Favorite camp activity? :$


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien



    Nicholas Keagan is een kunstschaatser en krijgt voor het programma 'Sterren dansen op het ijs' een nieuwe schaatspartner toegewezen. Het meisje heet Lily Morris, is 19 jaar oud en is opkomend schrijfster. Zij intrigeert hem, maar hij probeert het gevoel te negeren en verder te gaan met zijn alledaagse leven. Al snel komt hij erachter dat dit geen gevoel is dat hij zomaar kan negeren en besluit ervoor te gaan. Hij zal alles doen om Lily tot de zijne te maken, maar hij weet dat een relatie tussen hen niet makkelijk zal zijn.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 16:24 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Frodo schreef:
    (...)

    Philyra ^^
    Maar wat is Favorite noveling music, Occupation, StayClassy Sponsorship en Favorite camp activity? :$

    Favorite novelling music is de muziek waar je op schrijft
    Occupation is je werk, moest je dat hebben
    StayClassy Sponsorship Stayclassy is een site die sommige campers gebruiken om geld in te zamelen
    Favorite camp activtiy is je favoriete kampactiviteit


    Ex astris, sciencia