• mijn leven suckt nogal,
    Laat ik het zo zeggen. Ik heb een grote famillie (moeder heeft negen kinderen inc. ik zelf & mijn vader (jep ze zijn gescheiden)heeft er dan nog 3 die niet van mijn moeder zijn) maar daar ligt het probleem niet. Mijn twee broers (waar ik meestal super close mee ben) maken telkens een grote fout en wonen nu zegmaar in de cel ( ja ze komen er wel weer uit maar na een maandje zijn ze alweer terug:S) Mijn ene broer is nu wel weer op het 'rechte pad' maar mijn andere zit nogsteeds vast en laat hij nou net die ene persoon zijn waar ik echt close mee ben.. Ik mis hem daarom ook vreselijk maar ben tegelijkertijd ook super boos op hem omdat hij mij had beloofd dat hij voor het eerst wél op mijn verjaardag zou komen en dat hij dus geen streken zou uithalen. Nou die belofte heeft hij verbroken en daar voel ik me zwaar kut door want het is al de 10e keer dat hij dit heeft gedaan. Door mijn broers moesten wij dus ook verhuizen. Laat ik het zo zeggen een paar jaar geleden ( 2 a 3 jaar volgensmij kan zelfs langer) is er in leeuwarden een ongeluk gebeurd in de zomervakantie waar een jonge om het leven is gekomen. Nou mijn broer was de bestuurder:$ 1 Ding het ging niet expres was gebeurt tijdens het inhalen en die jonge die omkwam die was op de scooter en deed een wiellie en toen ging het dus mis:S Maar omdat wij op school daarmee vaak geconfronteerd werden zijn wij dus verhuisd naar harlingen. Hier voel ik me zwaar klote en al ookal leef ik inmiddels wel weer zoals ik in Leeuwarden deed. Heb vaak ruzie met mijn ouders en meestal ook om de kleinste dingen. En sinds dien ben ik heel er close met mijn zus, tot dat ze verhuisde naar A'dam. Nu heb ik dus echt niemand meer waarmee ik echt kan praten enal over hoe ik me voel en ik weiger om met een maatschappelijk werker te praten... Ik had één vriendin maar die lulde blijkbaar alles door en toen ik haar daarmee confronteerde werd ik bedreigd door haar stiefzus. Mjaa.. Iemand Tip's wat moet ik doen? x


    Nobody's Wife, Perfect Life

    Oh my god, damn, this is complicated..
    Is er een reden waarom je niet naar een maatschappelijke werker wilt gaan? Want dat lijkt me op dit moment de beste keuze.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Oh my god, damn, this is complicated..
    Is er een reden waarom je niet naar een maatschappelijke werker wilt gaan? Want dat lijkt me op dit moment de beste keuze.


    heb ik al een keer geprobeert, ging toen wel goed maar ik vind ze niet eerlijk want ze zeggen wel ; ik snap precies hoe je je voelt maar heeft die persoon die zelfde situatie mee gemaakt? Nopp hoe kan hij/zij dan weten hoe ik me voel:$ pluss ik vind sommige gewoon echt eng..


    Nobody's Wife, Perfect Life

    Leuke familie. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Halfbloedjee schreef:
    (...)

    heb ik al een keer geprobeert, ging toen wel goed maar ik vind ze niet eerlijk want ze zeggen wel ; ik snap precies hoe je je voelt maar heeft die persoon die zelfde situatie mee gemaakt? Nopp hoe kan hij/zij dan weten hoe ik me voel:$ pluss ik vind sommige gewoon echt eng..


    Er moet een reden zijn waarom ze is aangenomen, niet?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Als je n keer wilt praten, stuur me maar n PB...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."