• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •





    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden...



    Inschrijvingen/rollentopic.


    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid.



    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.





    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.

    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN




    Rollen.

    District 1:
    Destiny Alexia Fernandes Rodiguez • Prisoner
    Josh Philip Adams • xFreedom
    Mentor: Mira Johnson • x Desire

    District 2:
    Ann Rose Morrinsson • xheart
    Steef Philippe Rogers • Blanche
    Mentor: --

    District 3:
    Hester June Adams • Y0L0
    Kevin James Stepford • 4Everdeen
    Mentor: --

    District 4:
    Esmee McCane • Jessiiicaa
    Rowan James Biggerstaff • Y0LO
    Mentor: Reina van Meren •Targaryen

    District 5:
    Kaya Adriana Fae • Targaryen
    Mike Berton • x Desire
    Mentor: --

    District 6:
    Aphrodite Elizabeth Haliburton • Thirlwall
    Luca Naud Myron Clinton • xFreedom
    Mentor: --

    District 7:
    Artemis Sapphire Stone • Prisoner
    Timber Thompson • LostDreamz
    Mentor: Michell Phantom • x Desire

    District 8:
    Yoëlla Ann Miya Blake • x Desire
    Matthew James Morisson • Prisoner
    Mentor: --

    District 9:
    Kiara Felicia Anderson • xEPONINEx
    Daniel Thomas King • Thirlwall
    Mentor: Christian John Connan • Cresseyde

    District 10:
    Rosaly Hayley • Willeke1d
    Reed Brooks Carlton Jaquan • FlorisXD
    Mentor: Malenista Eyiel Ethril Ennolil • JW

    District 11:
    Freya Persyn • Cresseyde
    Jonathan walker • Targaryen
    Mentor: Nolan Griffiths • Clint - opgevolg door Claire Allison Caverly • Vanderwaal

    District 12:
    Noëmi Crowe • Jessiiicaa
    Frederick Smith • Cresseyde
    Mentor: Celia Sarah Pendon • 4Everdeen

    District 13:
    Alexandria Mellisande Giglia Lukia Viloki • 4Everdeen
    Jens William Emberson • xFreedom
    Mentor: Annabeth December Claire • Cresseyde

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 22:11 ]

    Daniel Thomas King- District 9
    Geschrokken kijk ik naar de lucht en snel begin ik de spullen in, ik denk, freya's rugzak te proppen. De regen verergerd en ik weet dat als we niet snel omhoog klimmen, we allemaal zullen verdrinken. 'we moeten gaan, tenzij je dood wil, maar we moeten echt gaan nu!' schreeuw ik tegen Freya, Jonah en de onbekenden.
    [die rol is geloof ik aan teveel mensen gegeven en ik weet niet of er iemand is die precies weet wie hem krijgt]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Jessica heeft hiervoor nog een rode post geplaatst waarbij ze mededeelt dat de rol naar Ampero gaat of eigenlijk al ging.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Risus schreef:
    [Jessica heeft hiervoor nog een rode post geplaatst waarbij ze mededeelt dat de rol naar Ampero gaat of eigenlijk al ging.]


    {Ja dat dacht ik ook}


    Tijd voor koffie.

    Jens William Emberson. || District 13.

    Wanneer er plots een hevige wind opsteekt en de bladeren zwaar worden door de regendruppels, besef ik dat dit geen normale storm is. De regendruppels gieten uit de hemel en al snel staan mijn voeten onder water. "Steef, misschien is het handig om ergens anders heen te gaan" Gekraak klinkt naast ons en voordat ik het weet is er een boom omgevallen en verspert hij onze weg. De weg die Freya en Jonah volgden. "Dit is niet goed.." Mompel ik, terwijl ik een los blad van mijn gezicht afhaal.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    4Everdeen schreef:
    (...)

    {Wacht, ik dacht dat Prisoner de rol kreeg?}


    [Prisoner/Ampero krijgt de rol inderdaad.]

    Noëmi Crowe || District 12

    Het begon plotseling zó hard te regenen en er stak zo'n enorme wind op dat ik ervan schrok. Binnen een paar tellen waadde ik in een halve meter regenwater.
    'Ergens onderdak zoeken?' riep Alex naar mij, maar voordat ik antwoord kon geven sprak ze de woorden uit die ik wilde zeggen: 'Bij nader inzien, laat maar, in een grot kunnen we verdrinken!'
    'We moeten hoger grond zoeken!' schreeuwde ik boven het gebeuk van de wind en de regen uit.
    'Fred! Luca! Destiny! We moeten naar de bergen!'

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 19:00 ]

    [ waarom krijgt prisoner/ ampero de rol??? ze heeft nog niks gepost!!!]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [ik was eerder!!!]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Nee, je was niet eerder. Heb je mijn bericht niet gelezen? (een paar pagina's terug). Een aantal topics eerder had Prisoner al om de rol gevraagd, maar ik ben het vergeten op te schrijven. Ik herinnerde me het pas weer toen ze erom vroeg. Het is mijn fout, sorry. Ik heb niet goed opgelet. Maar de rol gaat naar Prisoner.]

    linde24 schreef:
    [ik was eerder!!!]


    {Wat wel zo is, is dat je voor je in dit topic postte, alleen nog maar in Topic Nummer 8 hebt gereageerd, Nu zitten we tenslotte al in nummer 20}

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 19:17 ]


    Tijd voor koffie.

    Alexandria Mellisande Giglia Lukia Viloki || District 13
    "We moeten hoger grond zoeken! Fred! Luca! Destiny! We moeten naar de bergen!" riep Noëmi, en ik keek rond. Het water was nog hoger gestegen. Ik kon zwemmen, toch? Ik kon verdomme toch wel zwemmen? Ik herinner me een gebeurtenis. Mijn broers hadden me in een kanaal geduwt toen we erlangs liepen, en waren lachend weggerend. Ik was aan het spartelen, en verdronk bijna, maar een voorbijgaander redde me. Ik keek paniekerig om me heen, maar niet zo dat iedereen het zag. "Ik kan niet zwemmen," mompelde ik zo zachtjes dat niemand het kon horen, dus liep ik snel naar Noëmi toe. Ik hoefde het niet te zeggen. Misschien waren we al hogerop voor we moesten gaan zwemmen, vroeg ik "Waarheen? Weet je de weg?" aan Noëmi.


    Tijd voor koffie.

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik voelde mijn hartslag als een razende rijzen, maar wist mezelf kalm te houden. Alex liep vlug naar me toe en vroeg lichtelijk paniekerig: 'waarheen? Weet je de weg?'
    'Ongeveer.'
    Ik wees tussen de bomen door, rechts van me. 'Daar verderop zijn bergen. Laten we die kant op trekken. We moeten snel zijn! Het water komt al bijna totaan mijn heupen!'

    linde24 schreef:
    [ik was eerder!!!]

    ( linde... Ik ben twee weken weg dus als je wil mag je jonah voor twee weken overnemen!)


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Lida schreef:
    (...)
    ( linde... Ik ben twee weken weg dus als je wil mag je jonah voor twee weken overnemen!)

    Bedankt!!!


    Spoiler alert: you will save yourself

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    "Fred! Luca! Destiny! We moeten naar de bergen!" Dan pas besef ik dat het begint te stormen. Hoe, in gods naam, kan ik voordat het water tot mijn hoofd komt bij de berg komen? Even denk ik dat het beter zou zijn als ik nu gewoon opgeef. Maar wanneer Lisa's gezicht weer voor me komt en het beeld van mijn familie die nu thuis naar me aan het kijken is, twijfel ik geen moment langer om op te geven. Ik adem diep in, terwijl mijn hartslag sneller begint te kloppen. "Daar verderop zijn bergen. Laten we die kant op trekken. We moeten snel zijn! Het water komt al bijna tot aan mijn heupen!" Roept Noëmi. Nu ben ik best blij dat ik wat langer ben dan de meeste hier, maar er is geen tijd om na te denken. En zeker niet voor iemand zoals mij. "Waar wachten we nog op?" Roep ik, waarna ik Destiny haar pols vastpak. Ik wil niet dat mensen hier achterblijven. Als een razende begin ik te lopen op een snel tempo. Ik denk dat ik voor iemand met een gekneusde voet erg snel loop. De pijn als mijn voet de grond even raakt zorgt ervoor dat mijn gezicht vertrekt. Het maakt me niet uit wat de mensen nu van me vinden. Ik hou vol, ondanks de pijn. En wil dat we daar met zijn allen komen. Als ik me zou moeten opofferen voor al deze mensen hier, zou ik dat zeker doen. Sommige zijn het niet waard, maar de meeste wel. Ik zeg niet dat ik niets heb om naar terug te gaan in district 6, want ik heb zeker een reden om terug te gaan. Iedereen heeft een reden om terug te gaan. Ik weet eigenlijk niet waarom ik me zou opgeven. Misschien gaat het opgeven niet om alle mensen. Maar is het gewoon een term die ik gebruik om een iemand hier sowieso in veiligheid te brengen. Ik weet dat ze heel goed voor zichzelf kan zorgen, maar als ze iemand nodig heeft zal ik er zijn.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Noëmi Crowe || District 12

    'Waar wachten we nog op!?' riep Luca en hij greep Destiny's pols en sleurde haar mee. Even baalde ik; Destiny kon zelf ook wel lopen. Maar ik vermande me al snel en sleurde Fred en Alex met me mee.
    'Kom op, jongens!'




    Esmee McCane || District 4

    Plotseling greep hij me bij mijn heupen en gooide me over zijn schouders.
    Ik gilde en lachtte.
    'Whaaaa!' begon hij plagerig. 'Ik ben de grote boze bos- uhm. Bos- Shit nu ben ik het vergeten. Weet jij het misschien.'
    Hij gooide me grinnikend op de grond, stortte zich bovenop me en begon me te kietelen.
    'Nee! Nee! Rowan!'
    Ik gilde, lachte, spartelde tegen - ik kon niet tegen kietelen.
    'Rowan!' lachte ik gillend en ik pakte hem vast zodat ik ons tweeën omrolde, zodat ik bovenop hem zat.
    'Kun jij ook tegen kietelen?' vroeg ik grijnzend en ik liet mijn vingers plagerig over zijn gespierde lijf glijden.



    [ik verleng m ff hoor!]

    Esmee McCane || District 4

    Ik liet mijn lippen speels langs zijn kaaklijn glijden toen er een onverwachtse storm opstak. Geschrokken kwam ik overeind en trok daarbij Rowan mee.
    'Shit - we moeten hier weg, Rowan!'