• One Direction is een naam die over de hele wereld bekend is. Enkel deze naam zorgt dat het gegil al losbarst.
    Niall James Horan, Harry Edward Styles, Louis William Tomlinson, Zayn Javadd Malik en Liam James Payne zijn de namen van de jongens in deze wereldberoemde band. Het waren ooit vijf normale jongens, maar zo kan je ze op dit moment echt niet meer noemen.
    Er zijn dan ook duizenden mensen die in contact willen komen met deze vijf jongens, al is het maar voor een klein minuutje. De gekste dingen verzinnen ze dan ook om dat voor elkaar te krijgen. Zo zijn er ook vijf mensen die op een avond de jongens aanspreken op een feestje. Ze zijn er van overtuigd dat zij de broers of zussen van de jongens zijn. De jongens van One Direction lachen het weg, want het was een van de slechtste smoezen die ze ooit hadden gehoord. Daarbij zouden ze het zelf dan toch ook wel weten? Maar wat als blijkt dat het inderdaad waar is. Dat de mensen inderdaad familie zijn, die lang geleden zijn gescheiden van hun broers. Wat als de bewijzen zich langzaam opstapelen? Zullen de tweelingen herenigd worden of zal er een ruzie ontstaan?



    Rollen:


    Zayn Javadd Malik: Arratay
    Niall James Horan: Aquari
    Louis William Tomlinson: Spooklinson
    Harry Edward Styles: xAlways
    Liam James Payne: ZiallLilo




    De broers/ zus van de jongens:
    - Tweelingzus Louis: Elissa Jill Heathrow: Roth
    - Tweelingzus Harry: Lauren Meadow Aguilera: Daddario
    - Tweelingzus Zayn: Gereserveerd: Cambiare
    - Tweelingzus Niall: Alexis Alette Dubois: JustLovegood
    - Tweelingzus Liam: Lola Aideen Montez: KiliOfDurin



    Overige Rollen; ( denk hierbij aan vrienden, familie)
    - Klein zusje Harry: Chardine Dawnella Styles: Spooklinson
    - Vriendin Harry: Gereserveerd: Bronze
    - Vriendin Louis: Jessica Rose Matthews: xAlways
    -


    Regels:
    -Minimaal rond de 150 woorden per stukje.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    - Drie waarschuwing is out
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xAlways en Spooklinson maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!


    Begin:
    Een paar vrienden van 1D (gewoon personen die niet belangrijk zijn. Omdat het misschien handig is om te weten wie het zijn, dit zijn de namen: Jared, Tom, Max en Thomas) hebben een feest georganiseerd met het doel om de tweelingen en 1D kennis te laten maken. Het is bij Harry thuis.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2013 - 19:41 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Mijn topics.]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Aquari schreef:
    [Mijn topics.]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aquari schreef:
    [Mijn topics.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Mijn topics]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Averalda schreef:
    Aquari schreef:
    [Mijn topics.]


    That is a perfect copy of reality.

    (Maar hoe komen de meiden in contact met de jongens?)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    mijn topics


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    [MT]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    [Is het niet handiger om ze allemaal in de club te laten beginnen?]


    Bowties were never Cooler

    Averalda schreef:
    (Maar hoe komen de meiden in contact met de jongens?)


    ( Door het feest wat word georganiseerd)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Er is een nieuw begin, want het vorige was een beejte onduidelijk]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Harry Edward Styles

    Alles is goed. Ieder moment kunnen de gasten komen. Ik kijk naar Tom, Max, Jared en Thomas, die allemaal staan uit te hijgen aangezien ze mijn hele woonkamer hebben omgetoverd tot een soort van disco. Louis heeft ook meegeholpen, maar net heeft hij met mij de dranktafel volgezet, en dat is niet echt een vermoeiend klusje. Het ziet er echt gaaf uit, en ik ben er dan ook echt trots op. Ik pak een blikje cola van de tafel met drinken. Op dit moment van de dag kan ik nog maar beter niet aan de drank gaan, want dan is mijn huis morgen ochtend helemaal verwoest, en ben ik de gene die dat gedaan heeft. Ik laat mezelf naast Lou op de bank vallen, en zucht diep. Ik kijk rond en wacht op de eerste gasten. Eventjes denk ik dat de bel gaat, maar dat is niet zo. Ik kijk naar mijn vrienden, die allemaal met elkaar staan te smiespelen. 'Wat is er nou jongens? Jullie zitten echt de hele dag al te smiespelen over iets dat ik dus blijkbaar niet mag weten!'

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 18:55 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lola Aideen Montez
    Ik stapte uit de taxi en keek even rond. Het was een hele goede wijk. Ik haalde mijn telefoon uit mijn kleine jasje. Ik checkte het nummer en liep er met zelfverzekerde passen naar de juiste deur. Ik had best veel zin om eindelijk mijn broer te ontmoeten, mijn tweelingbroer. Ik had thuis in Newcastle genoeg broers, maar hij was mijn biologische. Mijn donkere haar hing over mijn schouders tot aan mijn onderrug met een rode neproos boven mijn linker oor. Ik drukte op de deurbel en streek mijn jurkje glad. Ik bekeek mijn outfit in het matte glas. Perfect voor een Spaanse en een Geordie. Minijurkje en zwierig rokje. Ik drukte met een dunne vinger met korte nagels op de bel. Mijn rode lippenstift en smokey eye make-up zaten ook nog perfect. Ik was er erg blij mee. Ik zat nu met een paar vrienden in een hotel in London voor een gezellig weekje uit hier. Een jongen liet me binnen, maar het was niet mijn broer van de fotos. Hij stelde zich voor als Tom en liet me binnen. Ik stopte mijn mobiel in mijn bh en hing mijn jasje op waarna ik naar binnen liep en rondkeek. Wat een saai feestje. Blijkbaar wist de rest van de wereld niet hoe te feesten als Geordies of Spanjaarden.


    Bowties were never Cooler

    Chardine Styles
    Ik wist dat ik eigenlijk thuis hoorde te zitten, maar zolang niemand doorhad dat ik daar niets was, dan maakte het niet uit? Oké, misschien was er een iemand. Een iemand die de halve waarheid wist en kreeg ik straks een preek als meerdere mensen het wisten, maar daar kon ik meeleven. Het zou toch het ene oor ingaan en het andere uit, want dit zou nog vaker voorkomen. Het was ook niet de eerste keer dat ik hier te vinden was. In dat opzicht deed ik echt waar ikzelf zin in had. Niet heel lang meer duren voor ik thuis was, want alle jongens zouden die kant opgaan, dus ik zou automatisch mee moeten. 'Liaaaaam?' rolde over mijn lippen terwijl ik langzaam van de bank afklom, om vrolijk zijn kant op te huppelen. De jongen die ik al een tijdje had geclaimd tot mijn persoonlijke knuffelbeer, want zeg eerlijk...Het kwam aardig overeen toch?


    Louis William Tomlinson
    Mijn mondhoeken krulde automatisch omhoog bij het zien van de woonkamer van Harry. Ik kon alleen maar zeggen dat het er echt geweldig uitzag, maar stiekem had ik het ook niet anders verwacht. De complimenten gingen dat ook echt uit naar de jongens die nu uit stonden te hijgen, want Harry en ik hadden volgens mij de makkelijkste klussen gekregen. Dat laatste verklaarde misschien ook waarom ik nu half stuiterend, als een klein kind met teveel suiker op, op de bank zat. Mijn blik ging naar de krullenbol die zich naast me op de bank liet vallen en kroop iets dichter zijn kant op, omdat ik zo wel stil moest blijven zitten. Gewoonweg omdat ik de jongen anders zou irriteren en dat was iets waar ik niet op zat te wachten. 'Wat is er van de hand, Hazza?' vroeg ik, nadat een diepe zucht zijn mond had verlaten. Hoogstwaarschijnlijk had ik wel een idee en als het was wat ik dacht dat het was, dan was het snel opgelost, want de bel ging al snel. Dat betekende dat de eerste persoon was aangekomen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne

    Mijn blik was op mijn mobiel gericht en snel checkte ik twitter even. Ik glimlachte toen ik de berichten van fans zag. Snel wierp ik een blik op de klok. We moesten zo eigenlijk naar Harry toe gaan.
    'Liaaaaam?' rolde over de lippen van Chardine terwijl ze langzaam van de bank afklom, om vrolijk mijn kant op te huppelen. Ik glimlachte bij het zien van het kleine meisje. Ze had me tot haar persoonlijke knuffelbeer geclaimd en daar had ik niks op tegen. Chardine was lief en als ik verdrietig was kon zij me altijd wel weer vrolijk maken.
    Vragend keek ik haar aan en ik stopte mijn mobiel in mijn broekzak weg. Toen stak ik mijn armen naar haar uit om haar op te tillen en op mijn arm te zetten wat ik wel vaker deed. Ik glimlachte naar haar en zorgde ervoor dat ik haar goed vasthield zodat ze niet zou vallen ook al was ze heel licht. Harry zou het vast niet leuk gevonden hebben als ik haar zou laten vallen, niet dat ik dat ooit zou doen. Over Harry gesproken, hij weet toch dat ze bij mij is?
    "Wat is er Sardientje?" Vroeg ik met een glimlach aan haar. Ik vond het leuk om haar zo te noemen, want haar naam leek er zo op. Toch deed ik het niet vaak. Terwijl ik naar haar aan het luisteren was pakte ik mijn autosleutels en de jas van Chardine waarna ik naar de voordeur toe liep. Zacht deed ik de deur achter me dicht en liep met haar op mijn arm naar mijn auto toe terwijl ik aandachtig naar haar luisterde.


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis