• Deze vond ik net terug en wilde ik even delen. Om het nuttig te houden vraag ik om degenen die ook een vriend/vriendin hebben, om ook een foto van hen samen te plaatsen. (bloos)

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 18:35 ]


    Til hug og blod.


    26 - 02 - '16



    Ultieme blijheid xd.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 19:18 ]


    I am an idiot, I move.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.



    Ware liefde.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Wiarda schreef:



    Ware liefde.


    Shoganai i ne~

    Toevallig dacht ik er vanochtend aan waarom er geen topic was om foto's van je vriend/vriendin te plaatsen. Da's toevallig! Maar ik heb geen foto.. :(


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Wiarda schreef:



    Ware liefde.


    Hahahahah :'D

    Wiarda schreef:



    Ware liefde.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Leuke muts (krul)



    We zouden trouwen, op een boerderij wonen en vijf kinderen krijgen (cat).


    i put the fun in funeral

    Wiarda schreef:



    Ware liefde.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis



    :Y)


    -

    Audacity schreef:
    Leuke muts (krul)



    We zouden trouwen, op een boerderij wonen en vijf kinderen krijgen (cat).


    Is dat zeggen niet gewoon de west-friese manier om iemand in bed te krijgen, al dan niet met behulp van ruime hoeveelheden alcohol? (cat)


    De beer heet Ted. Ted en ik gaan trouwen. Alleen kan het niet vanwege de wet. Maar Ted en ik wachten. OP EEN DAG ZULLEN WE TROUWEN


    quidquid excusatio prandium pro

    Genius schreef:



    :Y)

    Don't hit me for saying this but.. jou vriend is hot, girl. :9~


    ars moriendi

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Is dat zeggen niet gewoon de west-friese manier om iemand in bed te krijgen, al dan niet met behulp van ruime hoeveelheden alcohol? (cat)


    De beer heet Ted. Ted en ik gaan trouwen. Alleen kan het niet vanwege de wet. Maar Ted en ik wachten. OP EEN DAG ZULLEN WE TROUWEN

    Vooral het woordje Chaos eronder maakt het romantisch. Ik wens je veel geluk met Ted. x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis