• Zo'n jongen bij mij op school kwam zo naar mij toe: 'Kijk eens welke telefoon ik heb!'
    Hij laat een hele andere telefoon zien dan die hij normaal altijd heeft.
    Ik zo:'Heb je ene nieuwe?'
    Hij zo: 'Nee. mijn moeder had mijn playstation afgepakt en toen jatte ik haar telefoon. Toen wilde ik een smsje naar mijn moeder sturen: Je krijgt je telefoon pas terug als je mijn playstation terug geeft. maar ik ontvangde zelf dat berichtje. Toen heb ik mijn vader gebeld en gezegt "Ik heb ma's haar telefoon gejat omdat ze mijn playstation gejat had. Vertel tegen haar als ze haar telefoon terug wilt dat ik mijn playstation terug wilt." En heb ik overal een ww op gezet en nog een voordeel: ze heeft 1000 gratis smsjes.'

    Ik dacht echt zo van Fack!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wat een mongol.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Whaha ik ook niet


    (Be)lieve in (you)rself

    Hoezo verslaafd 0.o


    Life is hard and then we die

    Dat zou ik ook niet moeten proberen, mijn ouders zouden echt flippen.


    I am an idiot, I move.

    PUKKELxDING schreef:
    Hoezo verslaafd 0.o


    Omg, ja inderdaad (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Omg.


    Your make-up is terrible

    Oké die is niet helemaal lekker?(cat)

    Mijn moeder zit hier tegenover me, ik heb het even gevraagd wat er zou gebeuren als ik haar telefoon zou jatten.
    Heh?

    zucht, tot zover mijn moeder.


    It's time to be happy again.

    Oké?


    ars moriendi

    What the fuck, sommige mensen joh..

    Hahahaha x'D


    -

    xD Lekker vaag

    Maar wel lachwekkend :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Profusion schreef:
    Dat zou ik ook niet moeten proberen, mijn ouders zouden echt flippen.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    eigelijk best wel slim.. als mijn moeder mijn laptop afpakt, pak ik haar mobiel af. (cat)


    Life is a beautiful struggle

    Kingston schreef:
    eigelijk best wel slim.. als mijn moeder mijn laptop afpakt, pak ik haar mobiel af. (cat)


    ghehe. :Y) als mijn moeder iets van mij afpakt.. dan ga ik dood als ik iets terugpak. -a-


    It's time to be happy again.