• allooh,,

    ik mag een tattoo laten zetten op mn voet, maar ik weet nog niet wat.
    ik zat te denken aan de letters van mijn ouders in het thais of tibetaans, maar een zin in het spaans lijkt me ook mooi.

    maar heeft iemand een idee voor een mooie zin?

    Serpentxx


    It's never the right time to say goodbye.

    Ik denk dat je dat toch echt zelf moet bepalen, aangezien ik jou en/of je ouders niet ken. Kijk ik kan nu wel Spaanse zinnen gaan opsommen, maar die zijn waarschijnlijk niet van toepassing. Anyway, good luck!


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik zou pas een tattoo nemen als je echt precies weet wat je wilt.
    Anders wacht je er nog even mee? Straks krijg je er spijt van en dat moet je al helemaal niet hebben :x


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Citroen schreef:
    Ik zou pas een tattoo nemen als je echt precies weet wat je wilt.
    Anders wacht je er nog even mee? Straks krijg je er spijt van en dat moet je al helemaal niet hebben :x


    Dit. Zeker als je nog niet eens weet wat en het aan anderen moet vragen.


    Your make-up is terrible

    Als ik jou was zou ik een tattoo nemen als ik zeker weet welke zin het is. Anders heeft het gewoon geen mening. Als mensen je later vragen waar je de zin van hebt zeg je 'van een forum op Quizlet, de account van het meisje was "...." Like come on.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik vind dat je dit echt helemaal zelf uit moet kiezen. Dit is iets geheel van jou persoonlijk en hierin moet je geen meningen van anderen meenemen in je keuze.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Je moet iets uitzoeken wat veel voor jou betekend en dat moet uit jezelf komen. Doe het ook pas als je zeker weet wat je wil.


    26 - 02 - '16

    Crocker schreef:
    Je moet iets uitzoeken wat veel voor jou betekend en dat moet uit jezelf komen. Doe het ook pas als je zeker weet wat je wil.

    ga geen tattoo zetten puur omdat het mag en je geen idee hebt wat, dat is het domste wat je kan doen omdat het je hele leven op je lichaam zit. Zelf iets uitzoeken, goed nadenken en dan pas een afspraak maken om hem te laten zetten.

    Hel schreef:
    ga geen tattoo zetten puur omdat het mag en je geen idee hebt wat, dat is het domste wat je kan doen omdat het je hele leven op je lichaam zit. Zelf iets uitzoeken, goed nadenken en dan pas een afspraak maken om hem te laten zetten.


    ik ga geen tattoo zetten puur omdat het mag? maar omdat ik een bepaald hoofdstuk van mijn leven heb moeten afsluiten wat een groot deel van mijn leven heeft 'verwoest'. en daarnaast heb ik al een besluit genomen wat het gaat worden.


    It's never the right time to say goodbye.

    Serpent schreef:
    (...)

    ik ga geen tattoo zetten puur omdat het mag? maar omdat ik een bepaald hoofdstuk van mijn leven heb moeten afsluiten wat een groot deel van mijn leven heeft 'verwoest'. en daarnaast heb ik al een besluit genomen wat het gaat worden.

    Wat ga je laten zetten dan ? ;o


    None but ourselves can free our minds.

    fortis et liber. betekend sterk en vrij. mijn ouders zijn 2 jaar gescheiden en mijn vader is vreemdgegaan. mijn contact met hem is daarom ook slecht waardoor ik een flinke periode vrijwel depressief was om het zo te zeggen en nu best sterk ben geworden.
    en vrij omdat ik me zogezegd verlost voel van die rot tyd.


    It's never the right time to say goodbye.

    Serpent schreef:
    (...)

    ik ga geen tattoo zetten puur omdat het mag? maar omdat ik een bepaald hoofdstuk van mijn leven heb moeten afsluiten wat een groot deel van mijn leven heeft 'verwoest'. en daarnaast heb ik al een besluit genomen wat het gaat worden.

    Ik zou er sowieso nog even over na blijven denken totdat je het echt zeker weet en je je niet bedenkt.

    Citroen schreef:
    Ik zou pas een tattoo nemen als je echt precies weet wat je wilt.
    Anders wacht je er nog even mee? Straks krijg je er spijt van en dat moet je al helemaal niet hebben :x


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    je moet pas een tattoo laten zetten als je echt zeker weet wat je wilt. anders ga je spijt krijgen
    Ik zou ook iets nemen wat een betekenis voor je heeft.
    Zelf heb ik ook een spaanse zin, iets wat me oma altijd zei en die is overleden dat heeft dus een betekenis voor me en is mijn lijfspreuk dus het moet ook bij je passen


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Je laatste reden vind ik wel goed. Maar de reacties zijn omdat je voor de rest geen uitleg geeft in je begin post. Daar lijkt het gewoon echt alsof je het doet gewoon omdat het mag. Maar wat ik zeg, je laatste reden vind ik wel goed. Maar toch zou ik er nog ongeveer twee maanden mee wachten en als je er dan nog zeker van bent, zou ik het doen.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.