• Cover met dank aan Aragog


    WASHINGTON 23 September 2020.
    De wereld bevolking word te groot hebben de onderzoekers verkondigd, de brandstof en voedselbronnen raken uitgeput en met het drinkbare water staat het ook niet best. Amerika heeft besloten om de wereld bevolking met 1/3e uit te gaan roeien en doet dit op een agressieve manier. Hun troepen volgen hen tot over de hele wereld en stortte zich op de dicht bevolkte landen.
    De lichamen van de afgeslachte mensen worden gebruikt om een fossiele brandstof en voedingsbodems voor de boeren van te maken.
    Massa moord is aan de orde van de dag en niemand lijkt veilig te zijn tenzij je genoeg geld en aanzien hebt. De normale burger word uit hun huizen gesleept en in koele bloede vermoord, slecht een groepje mensen weet te ontsnappen en beginnen aan hun trek door europa. Ze hopen veiligheid te vinden, maar de weg is lang en zwaar. Verschillende landen hebben zich bij Amerika gevoegd wat hun weg alleen maar moeilijker maakt.

    gebaseert op dit artikel


    Je personage moet uit europa komen, gezien amerika dit werelddeel onder de voet loopt (samen met een aantal landen uit dit wereld deel).

    Bedenk dat je niet zomaar overlevende bent, je bent ouder dan 20 en je kan iets bijzonders. Denk aan: omgaan met een vuurwapen, kunnen jagen, ect.


    Om mee te doen het volgende lijstje invullen:

    Naam:
    Leeftijd: [boven de 20]
    Uiterlijk: [Met foto}
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Expert in:
    Extra:


    Rollen:

    Mannen:
    - Nanook Quayle - Cas - Pagina 1,1
    - Douglas Martell - Dooddoenervo - Pagina 1,4
    - Myka Franco Boyd. - Osaki - Pagina 1,3
    - Misha Adams - Sigil - Pagina 1,6
    - Ash DeMunn - Bequeath - Pagina 1,6
    - Jack holtzheimer Guinness - Pagina 1,7

    Vrouwen:
    - Christine winter [beroeps millitair] - Guinness - Pagina 1,1
    - Aerin Nara Yi - Olicity - Pagina 1,5
    - Valerie Savarin (Val) - Chekhov - Pagina 1,3
    - Luna Georgia Blake - VladiFerr - Pagina 1,5
    - Elise Bree - sandordinja - Pagina 1,4
    - Aurea Montericica - LadyJilly - Pagina 1,6

    Regels

    - Minimaal 1x per week reageren per personage.
    - Minimaal 300 woorden per post per personage.
    - Geen perfecte karakters.
    - Houd mannen en vrouwen gelijk, anders zal ik een stop op de vrouwen moeten zetten.
    - Geen ruzie maken, heb respect voor elkaar en geef feedback op een respectvolle manier.
    - Reservaties blijven 48 uur staan
    - Alleen Guinness maakt de topics aan, bij afwezigheid wijs ik de vervanger aan.
    - Denk goed na voor je mee doet, geen eendagsvliegen!
    - Hier alleen rollen, de rest in het praat topic (deze word aangemaakt zodra er wat deelnemers zijn).
    - 16+ en schelden is toegestaan, maar houd het fatsoenlijk.
    - Maximaal 2 personages per persoon (en dan een man en een vrouw, niet 2 van 1 geslacht.
    - Bespeel alleen je eigen karakter.
    - Moord is toegestaan maar alleen met toestemming van de eigenaar.


    Topic's
    Praat topic
    Speeltopic

    Het begin van de RPG:
    Het begin van de RPG zal zijn in het schwarzwald in Duitsland. Omdat dit woud behoorlijk dicht bebost is, is de overlevings kans veel groter. Natuurlijk kunnen ze vanaf dit punt verder trekken.


    Mee doen kan altijd, ook als de RPG is begonnen.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 22:37 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik zou wel graag een man willen. Leuk idee, haha.


    Your make-up is terrible

    Mag ik een vrouw reserveren?
    Ik weet alleen niet of ik haar in twee dagen in kan vullen, aangezien ik nu nog toetsweek heb.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Smoak schreef:
    Mag ik een vrouw reserveren?
    Ik weet alleen niet of ik haar in twee dagen in kan vullen, aangezien ik nu nog toetsweek heb.
    ik houd je erin staan gezien je het nu meld ;)

    michonne: thans =D ik raakte door een artikel geinspireert en dacht why not xD

    [ bericht aangepast op 31 okt 2013 - 19:29 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Michonne schreef:
    Ik zou wel graag een man willen. Leuk idee, haha.


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    (...)
    je staat erbij ˆˆ


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Hmm, doe mij maar een dude die bij de politie werkt[e]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    --

    [ bericht aangepast op 31 okt 2013 - 21:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam: Christine winter
    Leeftijd:
    28

    Uiterlijk:



    Christine heeft bruin haar tot net over haar schouders, haar huid heeft van nature een lichte bruine kleur. Ze is slank gebouwd maar voor een vrouw behoorlijk gespiert en rond de 1,70 lang. Haar strakke kaaklijn heeft zelfs wel iets mannelijks. Haar aparte groene ogen zijn constand om zich heen aan het zoeken naar activiteit. Haar hele houding als altijd op haar hoede.
    Nu dat ze zo intensief aan het overleven is draagt ze haar camuflage uniform van haar werk, haar zwarte leren gevechts laarzen en een grote rugzak waar alles inzit wat ze nodig heeft. Haar geweer hangt standaard over haar schouder, klaar voor gebruik.

    Innerlijk:
    Christine is een dappere vrouw, door haar ervaring bij het leger is ze een geboren leider geworden. Ze heeft een zwak voor hulp behoevende mensen en zal alles eraan doen om ze te helpen. Echter, wanneer ze de groep ophouden en ingevaar brengen zal ze die gene zonder pardon achterlaten. Ze stelt democratie altijd boven alles, behalve als ze er zeker van is dat wat zij vind het beste voor de groep is. Ze kan behoorlijk stil en terug getrokken zijn, evenals dat ze eigenlijk een botte tante is. Maar onder de ruwelaag millitair, zit een jonge vrouw die heel erg veel van mensen houd.
    Ze kan niet tegen bijdehante mensen, ze zal op tegenspraak ook flink snauwen. Haar rang als sergant maakt dat dit zo diep gebakken zit dat het bijna automatisch gaat.
    Ze is een vrouwtje met temperament, het kost heel veel om haar echt boos te maken. Maar als je haar echt zover hebt is ze echt eng om tegenover je te hebben. Ze kan heel erg schreeuwen, en lijkt ze twee keer zo groot te worden.
    Ze houd van aandacht, ze is gevoelig voor charme van mannen hoewel ze zelf niet helemaal begrijpt waar dat vandaan komt. Daarom is ze juist naar mannen hard en koud in de hoop hun af te schrikken.
    Christine is een realistische denker, ze schat (het zij uitgesproken, hetzij gedacht) altijd wat de overlevings kansen zijn. Ze is niet bang voor de dood, maar wel een echte overlever. Ze zal niet snel bij de pakken neer gaan zitten.

    Geschiedenis:Ze komt zelf uit Duitsland, waar ze opgroeide in een klein dorpje. Er was niet veel, een supermarkt, een kerk en een bakker. Christine heeft het grootste gedeelte van haar jeugd thuis school gehad, haar vader was zelf ook sergant geweest en was veel op uitzending.Met haar vriendjes vroeg was het al duidelijk dat ze een geboren leider was. Vanaf kleins af aan wist ze al dat ze in de voetsporen van haar vader wilde treden. Haar vader drilde haar dan ook wanneer hij thuis was. Haar leven stond eigenlijk altijd al in het teken van het leger. Toen ze achtien werd ging ze in opleiding bij de landmacht waar ze al snel doorstroomde en verder kwam in rang. Ze is veel naar oorlog gebieden uitgezonden om daar te vechten.
    Toen het nieuws haar bereikte dat Amerika de wereldbevolking wilde uitdunnen heeft ze geen moment geaarzeld en haar spullen gepakt. Zo pienter als ze was heeft ze op de legerbasis haar dienstwapen gekaapt samen met een shitload aan minutie.
    Expert in: Survival en haar geweer.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 31 okt 2013 - 23:52 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    @ Vlahos: Haha, ik heb bijna zin om door jou mee te doen. :')

    [ bericht aangepast op 31 okt 2013 - 19:58 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Naam: Nanook Quayle, maar word meestal gewoon Nan genoemd.
    Leeftijd: 25
    Uiterlijk: Nanook is niet de allerlangste en zeker niet de allerbreedste. Hij is van zichzelf echt smal gebouwd en ongeveer 1,77 lang. Omdat hij alles alleen doet heeft hij echter wel wat spieren ontwikkeld, die er vooral pezig uitzien, waardoor hij iets breder is geworden. Veel scheelt het echter niet, hij doet vaak alsnog redelijk mager aan. Je moet hem echter niet onderschatten, want het maakt hem niet minder sterk. Zijn spieren bouwen zich nou eenmaal niet breed op. Nan heeft ook weinig haargroei, waardoor hij vaak jonger word geschat. Zijn baard groeit niet snel, hij heeft wat okselhaar en een licht streepje over zijn onderbuik naar zijn navel, met wat over zijn benen, maar dat is ook alles.
    Verder heeft Nan geen blanke huidskleur omdat hij een mix is van allerlei afkomsten, je kan kan hem ook wel een vuilnisbakkenras noemen. Zo heeft hij Native American bloed in zich, maar ook Canadees, Europees, zuid-Amerikaans en zelfs iets Aziatisch. Zijn huid is hierdoor eerder gelig, hij lijkt altijd een licht tintje te hebben en hij word snel bruin in de zon. Toch is hij meestal bleek omdat hij niet graag in de zon komt. Hij is absoluut geen zonaanbidder.
    Nan heeft een redelijk langwerpig, ovaal gezicht. Hij heeft een sterke kaak, maar hij is niet zo heel breed. Zijn huid is gaaf en hij heeft weinig rimpels in zijn gezicht. Zijn ogen hebben een donkere kleur en een mysterieuze uitstraling onder twee wenkbrauwen die dezelfde kleur hebben als zijn haar, als donkere chocolade. Zijn haar is langer dan traditioneel, het komt tot op zijn schouders en golft licht. Als het nodig is doet hij er een staartje in, maar hij vind het leuk om het los te dragen. Zijn lippen zijn redelijk bleek, met een oranje/roze teint en zijn mondhoeken krullen altijd omhoog, wat zijn gezicht een vrolijkere uitstraling geven. Zijn neus is iets breder dan gemiddeld.
    Innerlijk: Nanook is een jongen met twee kanten, maar het zijn geen twee slechte kanten. Zijn ene kant is een vrolijke, optimistische jongeman. Hij is meestal goed gehumeurd en altijd charmant. Je kan lol met hem hebben en hij maakt veel grapjes. Je kan hem vertrouwen, maar nooit op hem bouwen. Hij houd niet van permanente dingen. Maar dat komt ook door zijn andere kant, de eigenwijze Nan. Hij wilt alles het liefst op zijn manier doen en kan geen bevelen aannemen. Hij word dan enorm opstandig en doet toch wat hij zelf wilt. Hij snapt ook niet waarom andere mensen altijd als schapen achter leiders aanlopen. Dit komt ook wel omdat hij een dominant type is.
    Nanook is ook geen leiders-type. Hij is een eenling en is daar erg goed in. Maar hij houd wel van gezelschap, dat absoluut, zolang het maar binnen bepaalde grenzen gaat die hij heeft vastgesteld. Zodra dingen buiten de lijntjes gaan vertrekt hij weer. Het is geen autisme en ook geen OCD, hij houd er gewoon niet van om te intiem te worden of om bepaalde mensen erg veel te gaan geven. Oppervlakkig geeft hij om iedereen en hij is niet heel erg egoïstisch, ook al kent hij je niet, hij zal je wel redden mocht dat nodig zijn. Maar dat is oppervlakkig genoeg voor hem. Je zal ook niet in het krijt staan bij hem, dat vind hij niet nodig. Hij vind wel dat iedereen zijn eigen mening mag hebben, zolang je hem maar niet aan hem probeert op te dringen want dat zal hij ook niet bij jou doen.
    Nan is nogal chaotisch en slordig. Zo ook in zijn hoofd, maar voor hem schept dat meer orde dan als alles netjes is. Hij werkt er namelijk erg snel en soepel doorheen. Nan is dan ook nogal slecht in niks doen. Hij houd er wel van om te luieren, maar niet te lang. Hij heeft graag dingen omhanden. Hij is erg intelligent, maar kan ook erg snel agressief worden als er iets verkeerds gaat. Anderen kalmeert hij makkelijk, maar zichzelf niet. Hij kan echt erg temperamentvol worden. Gelukkig is er redelijk veel voor nodig voor een ander om hem uit te lokken, maar als hij zelf dingen verkeerd doet is er niet veel voor nodig. Nan komt dan ook vaak zelfverzekerd over, maar is het lang niet altijd.
    Geschiedenis: Hij heeft een redelijk apart leven gehad, tot nu toe. Hij heeft zichzelf voor het grootste gedeelte opgevoed, hij heeft geen idee wie zijn moeder is, hij kent enkel zijn vader. Zijn vader had amper geld, wat ervoor zorgde dat Nan altijd voor zichzelf op zoek is geweest. Ze woonden in een natuurgebied wat het voor hem ook makkelijker maakte. Nan is amper naar school geweest, enkel toen hij jonger was, en is dus ook helemaal niet school slim. Hij kan niet goed schrijven en lezen is ook lastig voor hem. Van zijn vader had hij een boek gekregen met allemaal planten erin, van over de hele wereld. Deze heeft hij nog steeds bij zich. Zijn vader was thuis op het moment dat hij gedood werd, Nan niet en hij vind het nog steeds erg dat hij er niet was om hem te kunnen beschermen, hij had een redelijk goede band opgebouwd met de oude man.
    Expert in: Nan is een expert in Survivallen. Hieronder valt spoorzoeken van mensen en dieren, hij weet van alles af van planten en wat giftig is en wat eetbaar.
    Extra: Nanook is een biseksuele jongen en komt daar vaak gewoon openlijk voor uit.


    Your make-up is terrible

    Naam: Douglas Martell
    Leeftijd: [boven de 20] 30
    Uiterlijk: [Met foto]



    Innerlijk: Douglas is de normale manier van leven volledig kwijt, maar toch is hij redelijk kwetsbaar dankzij zijn verleden, je zou denken, een monster! Maar toch dood hij niet alles wat zijn pad kruist, kinderen bijvoorbeeld. Maar dat is ook het enige. Voor volwassenen toont hij geen berouw. De enige gevoelens die hij toelaat zijn boosheid, en verdriet. Blijdschap of angst kent hij niet.
    Geschiedenis:
    Douglas werd als kind zwaar gepest, dit gaat heel zijn jeugd door, tot aan de universiteit. Toen besloot hij wraak te nemen op zijn pesters. Hij kocht zich een wapen en begon te oefenen. Toen hij voldoende met zijn geweer overweg kon ging hij over tot actie, 30 doden en 10 gewonden, dat was de tol. Sindsdien leeft Douglas ondergedoken. Ook voert hij vaak opdrachten uit. Deze kunnen klein, maar ook gigantisch groot zijn met veel gevolgen. Hij is al jaren voortvluchtig en bij de politie noemen ze hem de Wolf.
    Expert in: snipers, hij gebruikt zijn wapen als een toverstaf, Douglas is dan ook een koelbloedige moordenaar. Wat wel raar is, met een mes kan hij niet werken.
    Extra: hij wordt vaak de Wolf genoemd.
    Hij is geinspireerd op de moordenaar uit de serie/film Wolven.

    Is ie goed? Op of aanmerkingen?

    [ bericht aangepast op 31 okt 2013 - 21:17 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Osaki schreef:
    @ Vlahos: Haha, ik heb bijna zin om door jou mee te doen. :')

    Hahah *wbw*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)
    Hahah *wbw*

    Als je jouw personage gay maakt, doe ik mee. *.*


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    xD oke ik zie het weer gebeuren dat iedereen weer homo is xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    xD oke ik zie het weer gebeuren dat iedereen weer homo is xD

    Haha, ik ga mijn personage niet homo maken hoor. Daar is Maia voor. *_*

    [ bericht aangepast op 31 okt 2013 - 20:35 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.