• De huisartsenvereniging wil vanaf nu er voor zorgen dat je de anticonceptiepil zonder problemen kan halen bij jouw huisarts, ook als je nog geen 16 jaar bent.

    Wat vinden jullie hier van?
    Vind je dit uitlokken van seks? Of vind je het juist goed? Zou jij jouw kind de anticonceptiepil geven als ze nog geen 16 jaar is?
    Deel hier jouw mening met de anderen! :)


    Klik hier om het artikel te lezen


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.

    Ik vind het echt heel erg goed. Kinderen onder de 16 doen het sowieso wel. Nu bevorder je gewoon het feit dat ze het veilig doen. Kijk, ik weet zelf ook dat ik het ongemakkelijk zou vinden om er over te beginnen bij mijn ouders. Bij mij zou dat dan nog niet zo'n probleem zijn, maar stel je moslimkinderen voor. Die mogen geen seks voor het huwelijk van hun ouders, maar zelf kunnen ze ook gewoon niet moslim zijn. En dan kunnen zij dus niet makkelijk veilig seks hebben omdat ze net ongeluk hebben met het geloof van hun ouders? Zij kunnen daar gewoon écht niet mee aankomen.

    Kortom, ik vind het echt heel erg goed.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 13:38 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik vind het een goed iets, en het is niet alleen voor seks. Mijn bff had heel erg last van ongesteldheids pijn, en wilde aan de pil. Haar moeder zei dat ze zich aanstelde toen zijn we met z'n 2en naar de dokter geweest die heeft met haar moeder gebeld.
    Ik vind het een goed iets.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Dat kan toch al? (cat)
    Maar ik vind het goed. Ten eerste, je moet het gewoon veilig doen en ten tweede, het word niet alleen gebruikt voor de seks maar ook voor de verschikkelijke pijnen die een meisje kan hebben.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Dat kan toch al? (cat)
    Maar ik vind het goed. Ten eerste, je moet het gewoon veilig doen en ten tweede, het word niet alleen gebruikt voor de seks maar ook voor de verschikkelijke pijnen die een meisje kan hebben.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind het niet seks uitlokken ofzo, ik bedoel, als ze het willen doen doen ze het toch wel? (cat)
    Maar ik dacht dat het al kon? ;s


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Pro, de redenen zijn al genoemd x)


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Assassin schreef:
    Dat kan toch al? (cat)
    Maar ik vind het goed. Ten eerste, je moet het gewoon veilig doen en ten tweede, het word niet alleen gebruikt voor de seks maar ook voor de verschikkelijke pijnen die een meisje kan hebben.


    None but ourselves can free our minds.

    --> Slotje. Stellingtopics mogen enkel door moderators geopend worden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.