• hello creatievelingen die gewoon awesome zijn met bewerkingsprogamma's!

    Ik wil een cover voor mijn nieuwe rpg.
    De winnaar (dus de cover die ik kies) mag een creatie naar keuze sturen die ik in de spotlight zal zetten ˆˆ.


    WASHINGTON 23 September 2020.
    De wereld bevolking word te groot hebben de onderzoekers verkondigd, de brandstof en voedselbronnen raken uitgeput en met het drinkbare water staat het ook niet best. Amerika heeft besloten om de wereld bevolking met 1/3e uit te gaan roeien en doet dit op een agressieve manier. Hun troepen volgen hen tot over de hele wereld en stortte zich op de dicht bevolkte landen.
    De lichamen van de afgeslachte mensen worden gebruikt om een fossiele brandstof en voedingsbodems voor de boeren van te maken.
    Massa moord is aan de orde van de dag en niemand lijkt veilig te zijn tenzij je genoeg geld en aanzien hebt. De normale burger word uit hun huizen gesleept en in koele bloede vermoord, slecht een groepje mensen weet te ontsnappen en beginnen aan hun trek door europa. Ze hopen veiligheid te vinden, maar de weg is lang en zwaar. Verschillende landen hebben zich bij Amerika gevoegd wat hun weg alleen maar moeilijker maakt.

    gebaseert op dit artikel

    De RPG zal starten in het zwarte woud duitsland

    Ik laat jullie vrije geesten dan ook helemaal los om iets te maken.
    houd het een beetje duister en paniekerig ˆˆ

    de naam moet er natuurlijk wel bij.
    RPG survival of the fittest

    Deadline:Het liefst voor zaterdag avond

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 okt 2013 - 21:36 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Oke, na het lezen van dat artikel kan ik echt niet meer slapen.. ik ben bang. Ik ga naar Amerika verhuizen ofzo.
    Wel een goed idee voor een RPG. Ik ben bang dat ik helaas geen tijd heb voor een cover maar ik kan kijken.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2013 - 21:46 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Incedunt schreef:
    Oke, na het lezen van dat artikel kan ik echt niet meer slapen.. ik ben bang. Ik ga naar Amerika verhuizen ofzo.
    Wel een goed idee voor een RPG. Ik ben bang dat ik helaas geen tijd heb voor een cover maar ik kan kijken.
    het schijnt echt bullshit te zijn hoor maar goed tnx for stopping by xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    (...)het schijnt echt bullshit te zijn hoor maar goed tnx for stopping by xD


    Beter dan (: Maar ik denk dat ik misschien wel even ga kijken of ik een cover kan maken.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Incedunt schreef:
    (...)

    Beter dan (: Maar ik denk dat ik misschien wel even ga kijken of ik een cover kan maken.
    ik ben benieuwd =D


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Als ik ergens tijd kan vinden wil ik ook wel iets voor je proberen (:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Als ik ergens tijd kan vinden wil ik ook wel iets voor je proberen (:
    super!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Morgen probeer ik wat voor je. Ik ga nu slapen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rosarum schreef:
    Morgen probeer ik wat voor je. Ik ga nu slapen.
    ttop! slaaplekker


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.



    Of



    Ik heb maar wat geprobeerd, als je er niks aan vindt of graag aanpassingen wilt, dan hoor ik het graag. ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    ik vind de eerste het mooist! zou je er misschien ergens nog een millitair bij kunnen proppen? =D
    ik wacht ook even de andere af die gezegt hebben dat ze iets gaan proberen, maar ik vind hem echt heel gaaf!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.


    Zoiets?
    Ik ben echt benieuwd naar de covers van de anderen.
    Edit: TinyPic suckt, ik heb het dus maar met een andere website gedaan.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2013 - 12:54 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik zal later vandaag wat voor je proberen :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rosarum schreef:


    Zoiets?
    Ik ben echt benieuwd naar de covers van de anderen.
    hij doet ut niet =(


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    (...)hij doet ut niet =(

    TinyPic wil maar niet werken D:. Ik heb een variant gebruikt, nu doet-ie het wel.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rosarum schreef:
    (...)
    TinyPic wil maar niet werken D:. Ik heb een variant gebruikt, nu doet-ie het wel.
    hij is awesome!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.