• Van buitenaf lijkt deze school genaamd; McFills High een gewone jongens internaat. Iedereen word gelijk behandeld en draagt hetzelfde uniform. Maar dat is wat mensen zien. Tot je er zelf woond.
    Binnenin het internaat, wat ook meteen een school is, spelen zich naast pesterijen en onmogelijke romances ook andere dingen af. Hier op McFills High word ook aan zingen, dansen en toneel gedaan. Op deze school zijn maar een aantal plekken open, maximaal 13 jongens tussen de 16 en 19 jaar kunnen hier terrecht. Alleen als je écht talent hebt om een of alle drie de categoriën te doen word je toegelaten. Op deze school worden ook gewoon lessen gevolgd, zoals Engels, Wiskunde, Aardrijkskunde en dat soort vakken. Maar die duren allemaal maar een half uur, per les. De rest van de dag moeten de jongens zich met hun talent bezighouden.


    Doel een om naar te streven;

    Wanneer de jongens aankomen op McFills High krijgen ze te horen dat over drie weken hun eerste optreden is in de dorpelijke competitie, en dat ze dan geselecteerd kunnen worden om door te gaan naar de stedelijke competitie. Ze moeten dan wel alles op alles zetten en elke dag naar de repetities gaan om hun doel misschien te kunnen behalen.

    Rooster voor de komende drie weken;

    8:30u –Opstaan, aankleden en ontbijten.
    10:00u –Engels.
    10:35u –Aardrijkskunde. Je hebt vijf minuten tijd om van lokaal te wisselen.
    11:05u –Wiskunde.
    11:40u –Biologie.
    12:10u –Boeken wegleggen, even opfrissen oid en dan richting de kantine.
    12:30u –Lunchen.
    12:55u –Ga naar het lokaal waar je moet wezen; Zingen 204, Dansen 107, Toneel 207.
    16:00u –Ga naar de kantine om nog een snack te nemen.
    16:10u –Vanaf nu mag je vrij rondlopen.
    18:00u –Verzamelen in de kantine voor het avondeten.
    19:00u –Gelieve nog en uur te oefenen, leren.
    20:00u –Je mag tot 21:30u Vrij rond lopen.
    21:55u –Graag allemaal op de kamers zijn, omgekleed en wel.
    22:00u –Lichten uit!



    Jongens;

    1- Andrew Brown ||quin98||
    2- Quince Flint Rodriques ||Klaine4Ever||
    3- Anthony Kilian Von Monroe ||Nidiot||
    4- Stephen Francis Greensfield ||Wiarda||
    5- Jayy Brandon Von Monroe ||Nidiot||
    6- Owan Nuro ||MrWolowitz||
    7- Aiden Giovanni Kaine Rodriques.||Klaine4Ever||



    Docenten van de groep;
    1- Zangdocente Angelica Wolfe||Assassin||
    2- Toneel/Dramadocente Mrs[Sandra]Pellard ||Wiarda||
    3- Toneel/Dramadocent Ryan Stevens ||quin98||
    4- Dansdocent Bradley 'Brad' Noah Horrinson ||Beat||

    Directeur;
    Gregory McFills ||Speelbaar voor iedereen||



    Regels in de school;

    *Na tien uur 'S avonds word er niet meer rondgelopen door de school.
    *Wees optijd bij het ontbijt want om tien uur kun je niets meer halen, en dan heb je pech en zul je moeten wachten tot half een.
    *Als er word gezien dat er iemand gepest word zullen we maatregelen moeten treffen.
    *Wanneer je te laat komt in de les, word er een half uur van het repteren en oefenen afgetrokken, houd er rekening mee dat je dan tijdens optredens achteraan staat. Hoe goed je ook bent.
    *Graag niet rennen over de gangen!
    *Houd rekening met elkaar.
    *Wees beleefd tegen de docenten.
    *Draag altijd je uniform, behalve als je naar bed gaat natuurlijk.
    *Ga 'S nachts niet ronddwalen over de gangen of naar andere toe, want dan staat je corvé te wachten.
    *Dieren zijn strikt verboden op McFills High!
    *Er is genoeg tijd om zelf rond te lopen over het plein en verder, dus ga niet spijbelen, want we weten je te vinden.



    Kamerindeling;

    Eerste verdieping.

    Kamer 2;
    Andrew Brown
    &
    Quince Flint Rodriques.

    Kamer 5;
    Anthony Kilian Von Monroe
    &
    Stephen Francis Greensfield

    Tweede verdieping.

    Kamer 9;
    Jayy Brandon Von Monroe
    &
    Owan Nuro
    &
    Aiden Giovanni Kaine Rodriques

    De docenten slapen verspreid over de verdiepingen.


    RPG Regels;
    -Sluit elkaar niet buiten, stap gerust op iemand af.
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is.
    -Minimaal 2 regels schrijven.
    -Géén Oneliners!
    -OOC graag met haakjes.
    -We beginnen met maximaal 2 personage per Q account.
    -Bestuur alleen je eigen personage!
    -Have fun!


    p.s; Overtreed vooral de schoolregels, dat is leuk >:}

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 0:45 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jayy
    Nadat Andrew had geroepen dat hij dood zou gaan, met ons in de klas schoot ik in de lach, mischien vond hij het nu nog grapig, maar genoeg mensen vonden het op de duur gewoon zwaar vervelend worden. 'Nee, wordt leuk, lekker de leraar gek maken.' ging hij verder, en ik grijnsde. 'Gelukkig maar, nog iemand die er net zo over denkt als ons.' Zei Anthony opgewekt. en ik knikte enthouiast. Er was nog nooit een leraar geweest die na 2 weken niet naar de directeur was gegaan om te vragen of we beide in een andere klas geplaatst konden worden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Andrew
    'Gelukkig maar, nog iemand die er net zo over denkt als ons.' Zei Anthony opgewekt en Jayy knikte enthousiast. 'Volgens mij gaat die leraar na één dag al gillend het lokaal uit'grijns ik. Ik vroeg me eigenlijk wel af wie we kregen, eigenlijk hoopte ik op Ryan als drama docent, hij was nog wel chil.

    Anthony 'Antz'
    'Volgens mij gaat die leraar na één dag al gillend het lokaal uit' grijnst Andrew. Ik en Jayy keken elkaar even mysterieus aan en schoten toen in de lach. 'Dat zou dan niet de eerste zijn.' Gaf ik lachend toe. Niet veel leraren hielden het vol met ons opstandige irritante gedrach. en dan niet zozeer omdat we tegelijk praten. 'Maar die gil moet wel in de juiste toonsoort zijn hoor en niet vals. ik bedoel, we krijgen hier niets voor niets zangles.' merkte Jayy droog op.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Owan
    De mededeling was duidelijk dat we er op tijd moesten zijn en ik wist niet wat er zou gebeuren als we dat niet waren maar uitvinden wat het dan was kon zeker nog op een ander moment. Na even gezocht te hebben stond ik voor de deur die waarschijnlijk naar de kantine leidde en toen ik hem opende zag ik inderdaad al meerdere mensen zitten. 'Allo.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Andrew
    'Dat zou dan niet de eerste zijn.'gag Antz lachend toe en ik grinnikte.Maar die gil moet wel in de juiste toonsoort zijn hoor en niet vals. ik bedoel, we krijgen hier niets voor niets zangles.' merkte Jayy daarna droog op waardoor ik in de lach schoot. 'Ja dat vindt ik ook hoor, anders moeten ze er ontslaan'zeg ik lachend. 'Allo'hoor ik daarna achter me en zie een jongen staan. 'Heey' begroet ik hem terug.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 20:54 ]

    Stephen Francis Greensfield

    Nadat ik de mededeling heb gehoord, ga ik de kantine in om daar al wat meer klasgenoten te zien. En Antz. Ik besluit maar een beetje van de rest af te gaan zitten, ik weet niet óf Antz al iets over mij gezegd heeft, maar als dat wel het geval is kan het niet iets positiefs zijn.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 21:00 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Jayy
    'Ja dat vindt ik ook hoor, anders moeten ze er ontslaan' lachte Andrew en ik knikte. 'Sowieso.' grijnsde ik. ik hoor een 'Allo.' en draai me samen met de rest om. 'Haay.' begroet Andrew de jongen, die ik ken als kamergenoot. 'Hoi, kamergenootje.' zeg ik opgewekt. ja, ik was nu eenmaal niet zo goed in namen. en ook Anthony begroet de jongen vrolijk.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Owan
    'Hoi, ik denk trouwens dat ik dubbel zie kun je dat bevestigen?' Of ik zag echt dubbel of zijn ouders hadden goed hun best gedaan om twee identieke kinderen te krijgen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Jayy
    'Hoi, ik denk trouwens dat ik dubbel zie kun je dat bevestigen?' zei de jongen en ik en Anthony keken elkaar weer lachend aan. 'Nee, ik denk dat je gewoon een bril nodig hebt.' Begint Anthony. 'Ja, of mischien meer wortels eten.' ga ik verder. 'Of, gewoon niet meet zoveel drinken.' sluit Anthony het af. grijnsend kijken we mijn kamergenoot aan.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 21:03 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Owan
    'Oké ik snap het al, dus Jayy zijn broer en?' Leek erop dat hun ouders hun best hadden gedaan dus. Als ze ook nog beide een uniform aanhadden tijdens schooltijd had ik medelijden met de leraren.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Andrew
    Ik keek even naar de jongen en grinnikte. 'ik ben Drew'zeg ik daarna. Ik had besloten me andere naam niet eens meer te zeggen, anders gingen de meesten me misschien toch zo noemen. ik kijk hem even aan. 'En wie ben jij?'vraag ik hem.

    Owan
    'Owan tot u beschikking mijn heer.' Ik maakte nogal een onhandige buiging en ging op de plaats naast hem zitten. 'Dus wanneer kwam het eten?'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Anthony 'Antz'
    'Broer heeft naam.' Kuchte ik lachent. Ik hield er niet zo van als mensen me beschoude als broer van. of ons enkel zagen als een tweeling. Tweeling of niet, we hadden allebei een eigen persoonlijheid. Nou mischien geen eigen persoonlijkheid, want we waren precies hetzelfde, maar een eigen ziel dan. Ik was immers nogsteeds Antz en Jayy was immers nogsteeds Jayy. 'Nee, gewoon broer van.' grijnsde Jayy, die het altijd wel leuk vond, totdat hij zelf het broertje van werd.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Owan
    'Sorry broertje van Jayy, vertel me je naam?' Jayy en zijn broer leken het goed met elkaar te kunnen vinden, wat me best logisch leek als je een tweeling was maar dan nog.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Jayy
    voordat Antz echt zijn naam kon zeggen was ik hem voor. 'broer van Jayy.' zei ik razendsnel waardoor ik een duw van mijn naaste kreeg. 'Ik lachte en sloeg mijn arm rond zijn schouder. 'OKe, oke. dit hier is nou Anth...' meteen sloeg Anthony zijn hand voor mijn mond. 'Antz, ik heet Antz.' zei hij stel en ik grijnsde onder zijn hand, waarna ik er aan likte. Vies trok hij meteen zijn Hand weg en smeerde mijn eigen speksel aan ook mijn eigen wang.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''