• In elke geschiedenis zal je deze wezens terug vinden, hoewel elke mythe over ze weer afwijkt. Maar in elk verhaal leven deze wezens van hetzelfde: mensenbloed. Desondanks zijn er twee soorten: vampires en vampaneses.
    Deze leven altijd in groepen, en de populatie is het grootste in Engeland. De bloeddrinkende wezens wonen met hun groep in forten die werden gebruikt in de oorlog, en komen het liefst 's nachts tevoorschijn.

    Het is de 21ste eeuw, Engeland. Twee koloniën moeten strijden om het mensenbloed in de omgeving, maar wie zal er winnen?
    __

    Rond de 16e eeuw splitsten wat eerst allemaal "vampieren" heette zich in twee groepen. De Vampaneses houden zich nog aan de ouderwetse manier: wanneer ze dorst hebben zoeken ze een mens, doden hem en drinken hem helemaal leeg. De Vampaneses verafschuwen de Vampires voor hun manier van leven, het "verraden van hun soort".
    De Vampires maken hun prooi bewusteloos, en hun enige spoor is een sneetje in de schouder waar ze bloed uit hebben gedronken. Daarna vertrekken ze, en wanneer de mens bij komt zal hij denken flauw gevallen te zijn.

    - De vampieren kunnen tegen knoflook, wijwater, kruizen, houten staken
    - Hun huid voelt erg zacht aan, maar ook kogels gaan er niet doorheen
    - Ze gaan niet dood van zonlicht, maar hun ogen kunnen er slecht tegen en ze verzwakken sneller
    - Sommige "extreme" vampaneses drinken alleen dierenbloed
    - Ze veranderen niet in vleermuizen o.i.d.
    - Ze hebben uitzonderlijk sterke zintuigen, vingernagels en tanden

    In deze RPG worden twee groepen gespeeld, één groep Vampires en één groep Vampaneses. Deze bestaan beiden uit tien vampieren. Uiteraard zijn de ontmoetingen tussen deze twee soorten vaak niet erg gezellig, maar aangezien ze hetzelfde jachtgebied hebben komen ze elkaar nog wel eens tegen.
    Elke groep heeft één mannelijke leider. Deze leider kan zijn plek afstaan aan een andere man uit zijn groep of in een gevecht worden verslagen.

    - 16+ is toegestaan
    - Je speelt niet voor anderen
    - Drie rollen p.p. is het maximum, en dan niet allemaal meisjes
    - Er worden geen moorden gepleegd op medespelers, tenzij je toestemming hebt
    - Naamveranderingen doorgeven
    - Bij leeftijd graag hun 'echte' leeftijd invullen (max. 250) en de leeftijd waarop ze zijn veranderd (max. 28)
    - Ik open als enige nieuwe topics
    - De twee groepen hebben één leider; dit is een man van lichamelijk minstens 21 jaar en geestelijk minstens 100 jaar
    - Je vraagt of je één van de leiders mag spelen, ik wil daarvoor het liefst mensen met wat RPG-ervaring
    - Reserveringen blijven 24 uur staan


    Ras:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Verleden:
    Extra:

    Vampires

    Leider: Diamond 'Dia' Wood (Escritura)

    Jongens:
    1. Daniël Edward Scagotti (WillNotLearn)
    2. Gereserveerd (WillNotLearn)
    3. Rafael García Sánchez (Bisous)
    4. Finn Blaise Ryder (Morticia)

    Meisjes:
    1. Carmella Reina Jae Marvella (Nesaea)
    2. Kyara Jones (TheseWords)
    3. Diora Cherelle Fox (Leannan)
    4. Emerence Ariàne Davis (Benefit)
    5. Sandy Tailor (LostDreamz)

    Vampaneses VOL

    Leider: Nick Swarts (TheseWords)

    Jongens:
    1. Caleb Maxwell Fox (Leannan)
    2. Liam Oliver Anderson (lluvia)
    3. Matthew Kyle (lluvia)
    4. Silver Quartz (Escritura)

    Meisjes:
    1. Adelynn Denyse Laramie (Nesaea)
    2. Phoebe Azalea Pierce (Morticia)
    3. Sixx (Benefit)
    4. Caroline Rosalyn Roux (Aragog)
    5. Mabel Georgia Atterbury (Bisous)


    De naam "True Blood" heb ik van de Amerikaanse serie die hetzelfde heet. Maar het Vampire/Vampanese idee komt uit "Cirque du Freak: the Vampire's Assistent".

    Denk er a.u.b. goed over na voor je je inschrijft. Doe het niet als je stopt na het rollentopic of na de eerste RPG-topic, dat is zonde van de rol.



    Omgeving:
    De twee forten waar de Vampires en Vampaneses wonen liggen niet erg ver van elkaar af: een km of drie die voor de vampieren gemakkelijk in tien minuten af te leggen is te voet. De forten liggen in een bos, met daar omheen voornamelijk platteland.
    Ze wonen zo'n tien km van het dichtsbijzijnde dorpje af, en op twintig km van Londen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 21:49 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ras: Vampanese
    Naam: Adelynn Denyse Laramie
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 91 (16)
    Uiterlijk:



    Adelynn is met haar 1.60 meter een stuk kleiner dan ze zou willen zijn. Haar haren zijn donkerbruin en krullend, komend tot net onder haar borsten. Ze heeft heldergroene ogen. Haar lichaam is slank, maar vrouwelijk. Ze heeft een zandloperfiguur.
    Over haar lichaam lopen verschillende littekens, die zijn voor haar verandering ontstaan aangezien vampieren geen littekens ontwikkelen.
    Innerlijk: Adelynn is allesbehalve een 'braaf' meisje. Ze vindt de macht van een Vampanese heerlijk, voelt zich zeker als ze weet dat geen kogel of mes haar in de wereld zou kunnen vermoorden. Ze weet haar uiterlijk te gebruiken, en speelt graag met het andere geslacht.
    Ze is iemand die volledig volgens haar eigen regels leeft, en zich niks aantrekt van het advies van een ander. Desondanks is ze niet dom of naïf, ze heeft een zwak voor het onbekende, avontuur en verleidingen. Daarbij is ze niet bepaald op haar mondje gevallen, als ze het ergens niet mee eens is zal je dit te horen krijgen.
    Toch is ze een stuk minder 'uitbundig' dan je zou denken. Aangezien toch maar weinigen met haar om kunnen gaan, is ze vaak alleen. Er hangt een bepaalde mysterie om haar, wat sommigen aantrekt en anderen weer net zo hard afstoot.
    Verleden: Adelynn komt uit Frankrijk, en werd daar door haar familie niet erg vriendelijk behandeld. Haar oudere broers waren de helden in het huis, en Adelynn werd voornamelijk als slaaf behandeld. De drie mannen in huis maakten allemaal gebruik van Adelynn's kwetsbare positie, en haar moeder deed altijd alsof haar neus bloedde.
    Op een avond werd Adelynn aangevallen door drie Vampaneses, en overtuigde hen ervan haar ook te veranderen. Nog diezelfde nacht nam ze wraak op haar gezin, en ging als wees door het leven.
    Extra: Adelynn is niet geheel wat ze lijkt te zijn.

    Ras: Vampire
    Naam: Carmella Reina Jae Marvella
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 129 (18)
    Uiterlijk:



    Carmella heeft lang, licht golvend haar in een warmbruine kleur. In haar fijne gezichtje liggen twee blauwgroene ogen, die door haar licht gebruinde huid erg opvallen. Ze heeft een rank lichaam van 1.70 meter lang en dus een gemiddelde lengte. Haar vrouwelijke vormen zijn subtiel, maar duidelijk aanwezig. In vergelijking zijn haar benen eigenlijk net iets te lang, maar dat is het enige waar ze werkelijk blij mee is. Haar zandloperfiguur vindt ze ook wel redelijk, hoewel die naar haar smaak iets te subtiel is.
    Innerlijk: In sommigen opzichten is Carmella gezien de tijd waar ze uit komt, nog aardig ouderwets. Zo hecht ze veel waarde aan lichamelijke intimiteit en het huwelijk. Het is een meisje die vriendelijk met anderen omgaat, en ze niet beoordeelt voor ze ze goed kent. Maar wanneer ze iemand niet aardig vindt, doet ze geen moeite om dit te verbergen. Ze neemt echter geen blad voor de mond en kan aardig brutaal zijn.
    Het is ook een intelligent meisje, die goed nadenkt voor ze iets zegt. Je wilt alleen niet dat Carmella boos op je wordt. Als ze echt boos op iemand is, bestaat diegene niet meer voor haar. En als ze dat even vergeet, komt haar felle kant naar boven om hem lik op stuk te geven.
    Verleden: Carmella kwam uit een rijk gezin, en heeft het nooit echt moeilijk gehad. Haar ouders konden na haar geen kinderen meer krijgen, en waren dol op hun dochter. Maar toch moest ze op een dag met een jongeman trouwen. Vrijwillig ging ze het huwelijksbootje in met een man uit een betrouwbare familie, waarvan een groot deel uit vampieren bleek te bestaan. Eén van de neven van haar man kon het jonge, aantrekkelijke meisje niet weerstaan en veranderde haar in een vampier. Haar man moest niet meer van haar weten, en stuurde haar weg.
    Extra: Carmella heeft een tijdje een dieren-dieet gevolgd, maar is daar al snel mee gestopt omdat ze zich te zwak voelde. Ze drinkt zo weinig mensenbloed als mogelijk, maar vindt dat er niks mis is met de manier waarop vampires zich voeden.


    Haar kat heet Shiva, het is een kater. Hij doet haar denken aan de kat die ze in haar ouderlijk huis altijd had, en was een zwerfkat tot Carmella hem mee nam.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 12:23 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Moet een leider perse een jongen zijn? :]

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 19:53 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik wil wel een vrouwelijke vampier reserveren. (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Benefit schreef:
    Moet een leider perse een jongen zijn? :]

    Ja.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Morticia schreef:
    Ik wil wel een vrouwelijke vampier reserveren. (:

    Vampire of Vampanese? (:


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Dan reserveer ik een vrouwelijke vampier [:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik neem maar gewoon aan dat jullie met vampier vampire bedoelen :')


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Mag ik de leider van de vampires en uhm... een vampineses meisje? 9Als je liever wilt dat ik de leider van de vampineses doen vind ik het ook goed, maar het liefste leider vampires als dat mag)


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    Mag ik de leider van de vampires en uhm... een vampineses meisje? 9Als je liever wilt dat ik de leider van de vampineses doen vind ik het ook goed, maar het liefste leider vampires als dat mag)

    Is goed (:


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ja, ik doelde op een gewone 'vampire'.
    ik typte eerst vampie -faal-


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Nesaea schreef:
    (...)
    Is goed (:

    Dank je!


    Keep your head up, keep your heart strong

    Nesaea schreef:
    Ik neem maar gewoon aan dat jullie met vampier vampire bedoelen :')

    Ja, vampire, haha. Ik vul die van mij zo in, ik zoek voor een goed plaatje. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mensen: wacht. Ik heb de Vampires en Vampaneses verwisseld in de uitleg u___u

    De Vampaneses vermoorden hun prooi, de Vampires vallen enkel aan.


    Ik neem dus aan dat jullie allemaal het tegenovergestelde bedoelen, dus dat ga ik even aanpassen :')

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 20:03 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    T_T Dan is de mijne hierbij vampanees - als dat kan -


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ja, ik heb het al veranderd. Ik hoor het wel als het niet klopt, maar volgens mij wel.


    "Do you believe monsters are born or made?"