• Mijn broer dan. Vandaag kwam er een pakkertje binnen voor hem. Een gloednieuwe Macbook Air van 1200 euro. Waarom? Zodat hij kan programmeren.
    Hij heeft een aantal maanden geleden net in totaal 1700 euro uitgegeven voor een gamecomputer en toebehoren. Nieuwe muis, ventilatoren, beeldscherm etc. En dan moet hij ook nog een Macbook erbij omdat het kan. Thefuck.


    Your make-up is terrible

    Als hij wilt mag hij altijd wat naar me opsturen zodat ik sneller kan sparen voor Amerika:W


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb ook teveel geld, maar ook weer niet zoveel geld :'D Hoe komt ie aan al dat geld dan?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    wauw...
    beetje geld teveel? O.o Kon ik dat maar


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Pioneer schreef:
    Ik heb ook teveel geld, maar ook weer niet zoveel geld :'D Hoe komt ie aan al dat geld dan?


    Werk. Hij verdient enorm veel geld. -tussen de 1200 en 1600 per maand geloof ik- en het enige wat hij aan uitgaven heeft is 200 euro aan kostgeld. Voor de rest niets.


    Your make-up is terrible

    Dafuq? En dan vind ik mezelf een shopverslaafde als ik eens na maandenlang niet geshopt te hebben 150 euro uitgeef aan kleren. O.O
    Damn. Hij mag mij die 1700 euro best aan mij geven, dan kan ik mijn studie in Engeland bekostigen!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Pioneer schreef:
    Ik heb ook teveel geld, maar ook weer niet zoveel geld :'D Hoe komt ie aan al dat geld dan?


    Deep inside, I've never felt alive

    Assassin schreef:
    (...)

    Werk. Hij verdient enorm veel geld. -tussen de 1200 en 1600 per maand geloof ik- en het enige wat hij aan uitgaven heeft is 200 euro aan kostgeld. Voor de rest niets.

    Mag ik vragen wat voor werk jouw broer heeft? Dan ga ik even héél erg snel van baan switchen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb geloof ik deze 5 weken in de zorg ook 1350 euro verdiend yay


    SLOAN.

    Geef maar hier, ik kan het gebruiken :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zoveel geld wil ik ook wel haha.

    Leannan schreef:
    Als hij wilt mag hij altijd wat naar me opsturen zodat ik sneller kan sparen voor Amerika:W

    Dat, maar Japan en studie.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Wat doet hij voor werk?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Hij mag best wel wat geld aan mij geven
    Ik ben nu al weer door mijn zakgeld van de maand heen(25 euro)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Barnabas schreef:
    (...)
    Mag ik vragen wat voor werk jouw broer heeft? Dan ga ik even héél erg snel van baan switchen.


    Hij heeft een MBO opleiding gedaan voor iets met computers en nu werkt hij bij een bedrijf dat webservers verkoopt enzo.


    Your make-up is terrible

    Frankenstein schreef:
    Zoveel geld wil ik ook wel haha.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.