• In an effort to convince New Zealand drivers to slow down, the NZ Transport Agency produced this powerful driver safety ad which imagines a conversation between two drivers in the moments before their cars collide.


    Wauw, dat komt binnen...


    "I shut my eyes in order to see.'

    Zo, dat is nog eens een goede video. Nu hopen dat mensen hier van leren - al betwijfel ik het.

    Dit noem ik nog eens een goede video. Damn, ik schrok wel toen ze tegen elkaar aan knalde op de een of andere manier.
    Ik hoop serieus dat mensen hier wat van gaan leren, zoals Laura al zegt.

    Wow... Dat gaf me gewoon kippenvel.
    Vraag me af of het echt werkt, maar vind het goed dat er aandacht aan wordt besteed.


    You can't have a rainbow, without a little rain.

    Ik denk dat 't zeker wel tot denken aanzet en iets losmaakt.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wow. Dit is echt...
    Indrukwekkend.
    Meer kan ik niet zeggen, eigenlijk.


    Tijd voor koffie.

    De meeste reclames zijn volkomen onzin, maar zo nu en dan zitten er echt heel sterke dingen tussen. Ieks, ik heb kippenvel.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zo, daar ben ik even stil van...
    Heel duidelijk filmpje, ik hoop dat het mensen aan het denken zet


    02'11'2013 Imagine Dragons || 03'11'2014 Ed Sheeran

    Ik vind het hele goede reclame. Het zal er wel niet voor zorgen dat opeens alle mensen trager gaan rijden.


    Take me to wonderland

    Mt. Ik ga hem later kijken.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    nja snel rijden is niet goed
    maar veel mensen rijden niet vlot en dat kan ook gevaarlijk zijn


    Sticking needles in people is fun. Matt <3

    Jezus.

    Wat een goed filmpje, ik hoop dat mensen die vaak veel te hard rijden dit zien en dan gaan nadenken.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Geweldig video en ook een goed concept.
    Ik hoop dat mensen hier ook echt naar gaan luisteren.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    kippenvel...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik zeg dit nooit, maar deze reclame vond ik echt goed.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Verdomme, dat is heftig. Geweldig hoe de kracht van film op deze manier ingezet wordt.


    ars moriendi