• Ja, ik ben gelukkig toch nog over naar 4VWO met klassieke talen (was eerst dus gymnasium). Volgend jaar worden alle klassen dus gemengd dus wat dit jaar Gymnasium was, hoeft volgend jaar niet automatisch weer een klas te worden. Volgend jaar worden we namelijk gemengd met Atheneum. Ik hoop dat ik bij mijn 3 vriendinnen in de klas kom, maar ook al zouden het nieuwe mensen zijn... Daar sta ik ook voor open, heb nu twee jaar in deze klas gezeten en ik wil ook wel nieuwe mensen leren kennen. Sowieso zit je elke les in een andere klas. Wel gemeen... Dat we pas na de vakantie te weten krijgen in welke hoofdklas + welke clusters we komen, want nu zit ik de hele vakantie nieuwsgierig allemaal mogelijkheden uit te denken. Ja, mijn hoofd is vreemd. Oftewel ik ben vreemd.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Welcome to the club, honey


    Tijd voor koffie.

    4Everdeen schreef:
    Welcome to the club, honey

    Welke club? Bij de mijn-hersenen-werken-niet-goed-en-mijn-hoofd-is-vreemd of bedoelde je een andere?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Gefeliciteerd allereerst en veel succes met je richting!
    Je moet je nog niet teveel druk maken rond school. Doe dat als het bezig is. Geniet nu nog maar even van je vakantie. :Y)

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 18:03 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ga ook over naar V4. Ik denk dat ik liever had dat ik al 2 jaar dezelfde klas had, want mijn klas van dit jaar was gewoon dying.


    The odds are néver in our favor.

    Ik ga ook naar 4VWO, maar ik doe geen gymnasium meer. Bij ons moet je eind eerste kiezen of je in de 2e en 3e gym gaat doen, en ik de 3e kun je kiezen of je er mee doorgaat. Ik niet, want alleen op Grieks en Latijn heb ik slechte cijfers. Maar, ik kom dus ook met allemaal andere mensen waarschijnlijk. Nou ja. Ik hen alleen in de eerste een vaste klas gehad, in de 2e en 3e was ie ook niet altijd compleet (door verdelingen van tto of niet, of gymnasium of atheneum).


    Food.

    Ik ga naar de volgende school na de vakantie en heb al een 'kennismaking' gehad met mijn klas. (Ik ken dus echt NIEMAND op die school.)
    En.. ik hoop dat ik daar nog wat vrienden in kan maken. Aangezien ik nog met niemand heb gesproken haha... ja ik ben zo'n sukkel die niets durft. :W

    Maar ik hoop voor je dat je bij je vriendinnen komt! :Y)

    Artistique schreef:
    (...)
    Welke club? Bij de mijn-hersenen-werken-niet-goed-en-mijn-hoofd-is-vreemd of bedoelde je een andere?


    De We-zijn-vreemd-Club :3 Wil je nog een lidmaatschap, of geloof je het wel? ;P

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 19:11 ]


    Tijd voor koffie.

    Scandal schreef:
    Gefeliciteerd allereerst en veel succes met je richting!
    Je moet je nog niet teveel druk maken rond school. Doe dat als het bezig is. Geniet nu nog maar even van je vakantie. :Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik vraag me alleen heel erg af wie mijn mentor wordt..
    Mijn klas blijft grotendeels bij elkaar (voor het deel dat overgaat naar HAVO 5).

    En gefeliciflapsteerd trouwens!! <33


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Heb ik dit jaar al gehad en dat gaat nu weer gebeuren. Wij kiezen namelijk in twee jaar i.p.v. in een jaar...
    Gefeliciteerd trouwens!


    Deep inside, I've never felt alive