• kei erg, maar ik ben nu nog steeds klaar wakker.
    Ik kan niet slapen en zit al sinds 3 uur vanmiddag om de pc,
    hoezo internet verslaafd?!
    en gelukkig heb ik ouders die niet zeggen dat ik naar bed moet ( nouja mijn moeder ging boven tv kijken en is toen in slaap gevallen dus die weet van niks)
    en nu lig ik in bed met mijn laptop.
    En er zijn nog redelijk veel mensen online op dit tijdstip.
    Wat gaan jullie nu doen als ik vragen mag ;D ?
    ik ga zo denk ik verder met een paar deeltjes schrijven en op wat forum's reageren haha.
    Misschien nog wat story's lezen en genieten dat ik morgen niet naar school hoef(cat)

    ps. Ik merk net pas dat ik 2 dagen geleden hier al 3 jaar lid ben, en ik ben het gewoon vergeten damn..

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 1:30 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Lezen


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik ben nog erger denk ik, gemiddeld ga ik om 03:30 slapen in de vakantie. Mijn ouders hebben er vrij weinig over te zeggen, aangezien ik 18 ben en volgend jaar het huis uit ga (eerst nog VWO6 overleven).

    Uuhhmm, heb eigenlijk geen idee wat ik ga doen. Beetje tv kijken ofzo (Family Guy) en computeren :)


    Here & Now

    Meer mzueik lsuiteren, luieren tot en met 4 uur en dan uitslapen ot 3 uur in de middag, maar nu nog alleen muziek luisteren een beetje Stand Alone's schrijven, nikse...

    Swanepoel schreef:
    Ik ben nog erger denk ik, gemiddeld ga ik om 03:30 slapen in de vakantie. Mijn ouders hebben er vrij weinig over te zeggen, aangezien ik 18 ben en volgend jaar het huis uit ga (eerst nog VWO6 overleven).

    Uuhhmm, heb eigenlijk geen idee wat ik ga doen. Beetje tv kijken ofzo (Family Guy) en computeren :)

    half 4 ;o ben je overdag dan niet hartstikke moe ;p ?
    family guy is over het algemeen wel grappig maar ik kan die stewie niet uitstaan haha.


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik leef hier ook nog, nog steeds klaarwakker :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ben ook nog wakker, heb sinds het vakantie is een heel ander slaapritme :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ga al een paar dagen rond 3 uur slapen. Is meestal zo bij mij in de vakantie. Maar ik ben nu ook nog klaar wakker.
    Gelukkig zeuren mijn ouders er ook niet over, als ik maar niet teveel lawaai maak zodat ik ze niet wakker maak.
    Maar ik ben nu een beetje melig aan het doen met een vriendin op msn en zit een beetje op Q rond te kijken. (:


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Hehe ik ging om iets van half 3 slapen en ben nu al 2 uur wakker. Maar kwam omdat ik vanochtend moest werken dusja, ben net klaar met dat rot werk =D


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Nu vakantie, dus spring zo rond een uur mijn bed in, maar aangezien ik wat slaap-issues heb slaap ik niet voor vieren :')


    i put the fun in funeral

    ik sliepxD
    en nu kijk ik naar mijn kitten die bang is voor mijn hamsterxD


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    mikechang schreef:
    (...)
    half 4 ;o ben je overdag dan niet hartstikke moe ;p ?
    family guy is over het algemeen wel grappig maar ik kan die stewie niet uitstaan haha.

    stewie is juist het leukste van Family Guy D:
    ik had hetzelfde probleem, maar ik moest per se van de computer af. Heb ik tot half drie zitten ds-en haha xd


    We can't spend our lives waiting to live.

    Oohh, ik val meestal ook pas laat in slaap maar ik kan niet computeren, geen laptop. D;


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein