• Ik ben my zo heel zwaar aan het vervelen dus ik dacht , zal ik maar eens een topic maken. En deze topic gaat dus over ; Op wat voor soort type jongens val jij en wat vind het mooist aan een jongen ?

    Ik val op verlegen jongens maar ook op jongens met een ego , met een bles ( ik weet ni hoe het komt maar ik val altijd op jongens met een bles ). En ik vind de ogen en de lach het mooiste aan een jongen.


    Spirits move me, every time I'm near you.

    jongens met mooie ogen zware stemmen lief en grappig
    en niet rokende of te veel drinkende jongens


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    SchoenVeter schreef:
    (...)

    ja, ik let altijd op de glimlach :Y)
    en verlegen jongens vind ik zo schattig (H)

    heey
    wij hadddn het er vanmiddg over


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    hij moet knap zijn niet super knap maar gewoon iets waar ik van kan houden hij moet ook mooie exotishe ogen hebben lief en grappig zijn


    "The future belongs to those who prepare for it today.

    Haar. :P
    Daar kijk ik behoorlijk naar. En dan wil ik eigenlijk alleen naar jongens met van dat lekkere lange haar. :9~

    En natuurlijk uistraling en kledingsstijl, maar ik kan dan niet zo goed uitleggen wat ik dan leuk en niet leuk vind.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    blauwe ogen -kwijl-


    Wow, that's an awesome vampire power, dude.

    angell schreef:
    (...)
    heey
    wij hadddn het er vanmiddg over


    jaaaaaaaa
    die jongen van de Free Record Shop :9~

    SchoenVeter schreef:
    (...)

    jaaaaaaaa
    die jongen van de Free Record Shop :9~


    hij is ook cut±D


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Japans, halflang haar, soms wel licht gebruind (maar ik hou ook van blekere jongens, schattig, moet humor hebben en van die fonkelende ogen en een goede kledingstijl. Denk ik.

    En ik hou van jongens die kuiltjes in hun wangen krijgen wanneer ze lachen.


    All this dampness is damp.

    Ik val op jongens die het tegenovergestelde van mij zijn blijkbaar :') Mijn vriend en ik zijn heel anders maar toch werkt het :9~

    En het mooiste aan een jongen vind ik de stem.


    -

    Aardbeifreak schreef:
    (...)

    hij is ook cut±D



    jaaa, met zijn lippiercing :9~

    ik val altijd op van die arrogante eikels(cat)
    & jonges met een zwarte leren jas en een schuine bles met bruin haar die dan heel lekker ruiken ^^


    We're hiding behind skin that's too tough

    nou ik heb deze vakantie een hele leuke jongen ontmoet, maar ik denk dat ik hem alleen maar leuk vind omdat hij een sixpack heeft en goed kan dansen xd want hij komt uit lille dus praat frans haha :) maar tegen mij engels gelukkig xd
    maar hij lijkt absoluut niet op mijn ex. dus ik weet nog niet precies op wat voor jongens ik val

    [ bericht aangepast op 17 aug 2010 - 19:37 ]

    Ik val op jongens die lief voor me zijn. Maar hij moet er ook wel goed verzorgd uitzien. Hij moet zeker geen player zijn :( En niet vreemdgaan. En hij moet de mooiste ogen hebben die ik ooit gezien heb ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik val op een jongen tegen wie ik nu praat, en eigenlijk wil ik niet op hem vallen maaroke.
    hij is een eh, weet ik veel?
    hij is gewoon heel chill en is mooi om te zien:9~


    Smiling but close to tears.

    Met van die mooie volle lippen :9~

    En bruin haar en blauwe ogen :Y)

    En verlegen vind ik ook wel lief, maar niet té, want dan wordt het irritant :x. En humor is natuurlijk ook erg belangrijk (:

    [ bericht aangepast op 17 aug 2010 - 20:36 ]


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.