• Alles lijkt fout te gaan,nu ik zojuist beter mijn best probeer te doen op school;gaat het slechter..Een meisje dat mijn 'vriendin'moest voorstellen roddelt over mij en mijn vriendin >< En een andere vriendin die stuurde een foto van mij en mijn vriendin naar een één of andere pedo! Nu doet ze schijnheilig'Ja het ging perongelijk'Dat geloof ik niet; dat kan toch nooit? perongelijk een foto versturen? En waar haalt ze sowieso het lef vandaan ;O Mijn vriendin en ik waren woedend..En nu negeert ze ons terwijl het har eigen fout was ! Soms had ik gewilt dat ik nooit was geboren ech waar !><


    Pictures fade away, but memories are forever

    Luister, dat gevoel heb ik echt nu al gewoon een hele maand maar jah ik wil niet eindeigen als een vriend van mij...
    Die heeft zelfmoord gepleegd omdat hij dacht dat niemand om hem gaf...
    ijn afscheids brief was aan mij en zn ouders geschreven dat vond ik wel heel lief,Zn traan afdrukken zag je erop...
    Ik mis hem echt super erg!
    Maar effe to the point, JE moet je erover heen zetten,gewoon sterker zijn dan dat gevoel,dat lukt je wel geloof me het is minder moeilijk dan het lijkt !
    XxX,,


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Luister, dat gevoel heb ik echt nu al gewoon een hele maand maar jah ik wil niet eindeigen als een vriend van mij...
    Die heeft zelfmoord gepleegd omdat hij dacht dat niemand om hem gaf...
    ijn afscheids brief was aan mij en zn ouders geschreven dat vond ik wel heel lief,Zn traan afdrukken zag je erop...
    Ik mis hem echt super erg!
    Maar effe to the point, JE moet je erover heen zetten,gewoon sterker zijn dan dat gevoel,dat lukt je wel geloof me het is minder moeilijk dan het lijkt !
    XxX,,

    Wów :| Dat is echt vet erg weetje! Ik weet wel dat ik nooit zo zou eindigen,maar toch Bedankt!:)


    Pictures fade away, but memories are forever

    Graag gedaan hoor, ik geef ook veel spreek lessen bij mij op school hierover zeg maar...
    Ik zal maar niet helemaal vertellen waarom hij zelf moord gepleegd heeft alleen hij heeft er te lang mee rond gelopen zonder iets te zeggen tegen mij ofzo, er stond ook in zn brief "Ja het spijt me dat ik me niet zo bloot gaf aan jouw zoals jij je aan mij bloot gaf...
    Maar goed, zet je er gewoon boven ;)
    XxX,,


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Ik herken mezelf echt zo erg in jou>.<. Dan gaat alles een tijdje zo goed en ineens lijkt het alsof niemand meer om je geeft. Misschien moet je gewoon wat optimistischer proberen te zijn en denken aan de mensen die je wel, ipv niet hebt. Is moeilijkx] maar t helpt wel.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik ken het helemaal, mijn oplossing was vooral veel praten, maakt niet uit met wie, al ging het over de meest stomme dingen. Maar zet je gedachten ergens anders op. Dan zal het gevoel waarschijnelijk vanzelf weggaan...en dan kun je nog wel met de problemen zitten die gaan natuurlijk niet zomaar weg. Maar dan kun je in elk geval weer helder denken en er een oplossing voor zoeken.
    succes
    xoxo


    Why don't you break my heart

    Dat gevoel heb ik nu x'D Dat ik nooit geboren zou moeten zijn..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42