• Ik heb al langere tijd een idee voor een prentenboek en ik heb ook al het grootste gedeelte van de tekst
    Alleen kan ik niet zo geweldig tekenen
    En ik weet dat er op quizlet veel getalenteerde mensjes zitten, dus daar zitten er ook vast wel een paar tussen die kunnen tekenen.
    Voel jij je aangesproken?
    En lijkt het je leuk om daar samen met mij aan te werken (kan gewon via de Computer)
    Laat dan zien wat je kan.
    Ik zet hier een zin neer voor het prentenboek en daar mogen julle een tekening bij maken zodat ik kan kijken in welke stijl je tekent en wat mij het meest aanspreekt
    Het gaat trouwens over Lola, het prinsesje dat altijd lacht
    Ze spelen van de prins op het paard en een boot die naar alle landen vaart
    Succes en alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 13:51 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oh ik ga zo ook wel inkleuren en dan scannen^^


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik ga es ff aan de slag...

    hij komt er zo aan, duurde langer dan ik dacht!
    Ik heb er twee gemaakt, eentje met waterverf (die ik er niet uit vind zien), en eentje met potlood, want met de computer tekenen ben ik een ramp. (flower)

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 20:48 ]


    Making mistakes is better than not doing anything - BJA

    Hier zijn ze dan:

    Met waterverf:



    En met potlood:



    Ik hoop dat je ze leuk vindt.(flower)


    Making mistakes is better than not doing anything - BJA

    MysticNights schreef:
    (...)


    Die zijn echt leuk! Heel prentenboek-achtig :3


    ~ KONNICHIWA.

    NatteTosti schreef:



    met inscannen is hij mooier, maar ik kon dat momenteel niet doen.
    ben benieuwd of je deze schets wat vind.. xD


    Ik vind hem alsins mooi xd Waw.

    MysticNights schreef:
    Hier zijn ze dan:

    Met waterverf:



    En met potlood:



    Ik hoop dat je ze leuk vindt.(flower)

    wauw deze zijn mooi!


    Life is a beautiful struggle

    Er zitten een paar erg leuke tussen waar ik wel mee samen wil werken, nu moet ik nog een keuze maken, moeilijk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Benedict schreef:
    Er zitten een paar erg leuke tussen waar ik wel mee samen wil werken, nu moet ik nog een keuze maken, moeilijk


    Dat is idd moeilijk. Als je geen keuze kan maken kan je altijd nog een vervolg-opdracht geven, om te kijken wat de tekenaars nog meer kunnen geven..! :P
    succes..!!:Y)


    Everything in this room is eatable. Even I'm eatable! But that, my dear children, is called kanibalism.#W.Wonka

    NatteTosti schreef:
    (...)

    Dat is idd moeilijk. Als je geen keuze kan maken kan je altijd nog een vervolg-opdracht geven, om te kijken wat de tekenaars nog meer kunnen geven..! :P
    succes..!!:Y)

    Das een slim idee, dat ga ik doen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Er komt dus een tweede ronde!
    Zouden
    MysticNights
    xSpookje
    NatteTosti
    zich willen melden voor de tweede ronde?
    Dan stuur ik de tweede zin in pb


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Benedict schreef:
    Er komt dus een tweede ronde!
    Zouden
    MysticNights
    xSpookje
    NatteTosti
    zich willen melden voor de tweede ronde?
    Dan stuur ik de tweede zin in pb


    Leuk, kom maar op! :Y)


    Everything in this room is eatable. Even I'm eatable! But that, my dear children, is called kanibalism.#W.Wonka

    Dragneel schreef:


    Tadaa.

    Jup, er was geen zon die dag! :')

    Pagina 3.

    EDIT:
    nvm.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 19:00 ]

    Benedict schreef:
    Er komt dus een tweede ronde!
    Zouden
    MysticNights
    xSpookje
    NatteTosti
    zich willen melden voor de tweede ronde?
    Dan stuur ik de tweede zin in pb


    Jaaaaa leuk! Tuurlijk doe ik mee!(yeah)


    Making mistakes is better than not doing anything - BJA


    Done, hoop dat je dit wat vind.
    Ben er later achter gekomen dat ik de rode wangetjes ben vergeten. *facepalm*
    Verder had ik al vermeld dat deze digitaal is gemaakt, en de vorige was snel op papier gezet. Je moet zelf maar kijken welke je mooier vind, want dan maak ik de andere ook op die manier..! :Y)

    Groetjes!


    Everything in this room is eatable. Even I'm eatable! But that, my dear children, is called kanibalism.#W.Wonka

    NatteTosti schreef:


    Done, hoop dat je dit wat vind.
    Ben er later achter gekomen dat ik de rode wangetjes ben vergeten. *facepalm*
    Verder had ik al vermeld dat deze digitaal is gemaakt, en de vorige was snel op papier gezet. Je moet zelf maar kijken welke je mooier vind, want dan maak ik de andere ook op die manier..! :Y)

    Groetjes!

    Ik vind deze heel leuk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one