• Ik heb al langere tijd een idee voor een prentenboek en ik heb ook al het grootste gedeelte van de tekst
    Alleen kan ik niet zo geweldig tekenen
    En ik weet dat er op quizlet veel getalenteerde mensjes zitten, dus daar zitten er ook vast wel een paar tussen die kunnen tekenen.
    Voel jij je aangesproken?
    En lijkt het je leuk om daar samen met mij aan te werken (kan gewon via de Computer)
    Laat dan zien wat je kan.
    Ik zet hier een zin neer voor het prentenboek en daar mogen julle een tekening bij maken zodat ik kan kijken in welke stijl je tekent en wat mij het meest aanspreekt
    Het gaat trouwens over Lola, het prinsesje dat altijd lacht
    Ze spelen van de prins op het paard en een boot die naar alle landen vaart
    Succes en alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 13:51 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik was even op vakantie, ik wil meedoen voor een tweede ronde (: Als dat nog kan

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 12:19 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Er zitten echt wel mooie dingen tussen!^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    sorrysorrysorry dat het zo lang duurt, maar ik was echt heeeeeeeel druk bezig met andere dingen, duss... Ik zal kijken of ik deze week nog een tekening kan maken


    Making mistakes is better than not doing anything - BJA

    Ben je eigenlijk nog steeds opzoek naar tekenaars, of heb je er toevalt al een andere gevonden?! ;)


    Everything in this room is eatable. Even I'm eatable! But that, my dear children, is called kanibalism.#W.Wonka

    ja he? ik ben nauwelijks actief meer op quizlet maar hier kijk ik nog regelmatig naar...


    Making mistakes is better than not doing anything - BJA

    MysticNights schreef:
    ja he? ik ben nauwelijks actief meer op quizlet maar hier kijk ik nog regelmatig naar...


    jup, ik ook. Lijkt er alleen op dat er geen vraag meer is.... hmm, had eigenlijk wel gedacht dat hier een winnaar ofz zou gaan komen.. :P


    Everything in this room is eatable. Even I'm eatable! But that, my dear children, is called kanibalism.#W.Wonka

    -

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 17:46 ]