• Hoi!
    Ik had even een vraag, en dat is:
    Als ik een nieuwe quiz maak, komt hij niet bij Nieuwste Quizzen te staan. Niet bij de Home-Pagina, maar ook niet onder het kopje 'Quizzen' en dan bij 'Nieuwste Quizzen'.
    Is dat normaal? Of duurt het een tijdje voor ze daar staan? De vorige keer dat ik een quiz maakte kwam hij er ook niet staan. Is hier een reden voor?

    Alvast bedankt!


    Tijd voor koffie.

    Wanneer ben je begonnen met hem maken? Want het gaat vanaf het moment dat je hem aangemaakt hebt, niet geactiveerd.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Het kan zijn dat je dat niet hebt ingesteld bij je instellingen.


    The odds are néver in our favor.

    Yoda schreef:
    Wanneer ben je begonnen met hem maken? Want het gaat vanaf het moment dat je hem aangemaakt hebt, niet geactiveerd.


    Aha, dus als je hem begint met maken, staat hij daar, ook al kan je hem niet maken?


    Tijd voor koffie.

    Knight schreef:
    Het kan zijn dat je dat niet hebt ingesteld bij je instellingen.


    Waar bij instellingen? Ik keek, maar ik wist niet waar het staat...


    Tijd voor koffie.

    4Everdeen schreef:
    (...)

    Aha, dus als je hem begint met maken, staat hij daar, ook al kan je hem niet maken?

    Als je bijvoorbeeld vorige week bent begonnen aan de quiz te maken en vandaag pas activeert, dan staat er de aanmaakdatum (vorige week dus). =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    4Everdeen schreef:
    (...)

    Waar bij instellingen? Ik keek, maar ik wist niet waar het staat...

    Iets van een hokje dat je kan aanklikken 'je acties tonen op de startpagina' ofzo, als ik mij niet vergis.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Knight schreef:
    Het kan zijn dat je dat niet hebt ingesteld bij je instellingen.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Scandal schreef:
    (...)
    Als je bijvoorbeeld vorige week bent begonnen aan de quiz te maken en vandaag pas activeert, dan staat er de aanmaakdatum (vorige week dus). =)

    En in hoeveel tijd moet je hem dan afmaken?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Scandal schreef:
    (...)
    Als je bijvoorbeeld vorige week bent begonnen aan de quiz te maken en vandaag pas activeert, dan staat er de aanmaakdatum (vorige week dus). =)


    Sorry hoor- misschien een heel domme vraag, maar staat hij dus pas achteraan bij nieuwe quizzen?


    Tijd voor koffie.

    Authentic schreef:
    (...)


    Zie mijn reactie hierbeneden

    4Everdeen Schreef:
    (...)


    Waar bij instellingen? Ik keek, maar ik wist niet waar het staat...


    Tijd voor koffie.

    Nefie schreef:
    (...)
    En in hoeveel tijd moet je hem dan afmaken?

    Je hoeft een quiz net af te maken. Er zit gewoon tijd tussen het aanmaken en het activeren. Het moment waarop je activeert bijvoorbeeld om 14u in de namiddag verschijnt niet als datum op je quiz. Dat is als je die deze ochtend om 10h hebt aangemaakt (de titel e.d. doorgevoerd) om 10h.


    4Everdeen schreef:
    (...)

    Sorry hoor- misschien een heel domme vraag, maar staat hij dus pas achteraan bij nieuwe quizzen?

    Niet per se. Als jij vorige week bent begonnen aan deze quiz en even weg moest en je ging vandaag pas verder afmaakt + activeert, dan staat die waarschijnlijk niet meer bij nieuwste quizzen omdat de quiz als aanmaakdatum vorige week heeft. En ondertussen zijn er al vele nieuwe quizzen online gekomen. Dus dan is er wel kans dat je quiz ergens achter in de lijst staat.

    Dus eigenlijk als je je quiz bij nieuwste quizzen wil hebben, dan moet je hem zo snel mogelijk activeren nadat je hem hebt aangemaakt. Want per dag komen er nieuwe quizzen bij en ook die gaan daar passeren. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Niet per se. Als jij vorige week bent begonnen aan deze quiz en even weg moest en je ging vandaag pas verder afmaakt + activeert, dan staat die waarschijnlijk niet meer bij nieuwste quizzen omdat de quiz als aanmaakdatum vorige week heeft. En ondertussen zijn er al vele nieuwe quizzen online gekomen. Dus dan is er wel kans dat je quiz ergens achter in de lijst staat.

    Dus eigenlijk als je je quiz bij nieuwste quizzen wil hebben, dan moet je hem zo snel mogelijk activeren nadat je hem hebt aangemaakt. Want per dag komen er nieuwe quizzen bij en ook die gaan daar passeren. =)


    Oké, bedankt voor de hulp!


    Tijd voor koffie.