• Ik ga morgen mijn haar zwart met blond verven, dus seg maar een beetje emo.
    En een paar kinderen uit mijn klas weten dat al en beginnen gelijk weer te zeiken enzo... ik vindt dat zo kut.
    Als ik het wil, moeten ze mij in mijn waarden laten.
    Bij ons op school draait het alleen maar om uiterlijk en geld.
    Je innerlijk telt niet mee, drm HAAT ik mijn school!


    Dit is mijn mening...!?

    Oh ik heb mijn haar ook zwart/blond xD
    Moet je gewoon zeggen dat je een halve chinees bent ofzo..
    Of dat het is aangeboren, dat werkt ook altijd x3


    all I want for christmas is a girlfriend

    :S Domme kinderen. Meteen als je een aparte kleur heb is het altijd Gothic dit, Emo dat, Punker zo etc. Slaat toch nergens op :S


    I live for the applause, you will die for it.

    heu dat heb ik ook ben oorspronkelijk blond en heb 2 plukken zwart:'D
    Maarjaa gwn schijt aan hebben of zeggen dat dát de nieuwste mode is x']


    Why don't you break my heart

    - Je moet het zo zien,JIJ hoeft jezelf niet te veranderen vóór een ander,Dus ik ben blij dat je dat uberhaupt al niet doet.En als jij je haren wilt verven,dan doe je dat,Het is je eigen leven als ze commentaar op je hebben,moet je ze gewoon negeren ze wennen der wel aan.Én ik snap je echt helemaal over dat uiterlijk en geld gedoe,dat is ook zo met kleren; Als je geen bjorn borg hebt die zo'n meter boven je broek uitsteekt hoor je er niet bij..Als je geen Nike air max hebt..hoor je er niet bij..Als je toevallig roze haar hebt of weetikveel wat..Dan ben je opeens raar? Nou dan ben je eerder orgineel vind ik,Tenminste niet zo'n standaard slet ofzo -,- Zo zie ik het..


    Pictures fade away, but memories are forever

    Of je maakt er gewoon een grapje van.
    [Sorry, moest even(A)]
    Maar je overleeft het wel hoor :]
    Ik weet het zeker.


    all I want for christmas is a girlfriend

    bij mij op school gaat het alleen om uiterlijk x'D
    Nieteens om geld.
    in bijde gevallen zit hij bij mij toch niet goed x'D
    Maar.. boeiend.
    er zijn ook zoveel huppels die blond met zwart haar hebben
    ik hoop dat ik je nu niet beledig x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    pfff domme mensjes... je bent hoe je bent en daar kunnen ze niets aan veranderen dus dat moeten ze ook niet doen.. pff ¬¬
    ik vind dat echt zielig als mensen zo doen ..


    A Noble was Born in Chaos

    ik heb gewoon hairlights genomen... ik wou eerst zien of het wel een beetje stond met het korte haar wast ik heb... Maar bedantk voor jullie lieve reacties...


    Dit is mijn mening...!?

    so what? tis toch jou haar? Als jij dit echt wil doe het dan gewoon (A)

    btw, ze kunnen daar niet eeuwig over blijven zagen (geloof me) anders moet je gewoons een heer kwaad worden tgn hun en dan zullen ze vanzelf wel zwijgen


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    dat is gewoon omdat je anders wilt zijn, en wie de menigte niet volgt krijgt altijd, maar dan ook altijd commentaar, zelf ik gewoon omdat ik GEEN allstars WIL dragen! omdat iedereen ze heeft, of omdat ik geen dakine boekentas wil omdat, inderdaad, weer iedereen ze heeft, zagen ze ook al tegen mij, heel onredelijk. maar dat heb je nu eenmaal als je tegen de stroom ingaat, hoeje het ook draait of keert

    Xx

    wat een stomme ZEIK mensen op jou school !! je moet niet naar ze luisteren maar doen wat jij wilt.. als jij je haar wilt verven moet je dat doen!! ze moeten je gewoon accepteren zoals jij bent of wilt zijn.. en niet luisteren naar die stomme zeik mensjes op jou school!! (lol)

    xx

    Domme mensen zijn het allemaal o.O Ik bedoel, waarom moeten ZIJ gaan zeiken omdat JIJ je haar zwart met blond gaat doen?! Kom eh; zij moeten hun haar toch niet veranderen? Als je gaat zeiken over hoe iemand anders eruit ziet ben je zielig, echt ZIELIG! Klein kinders zijn het dan. Gewoon je eigen ding doen, meid & niks van die andere aantrekken ;)
    xxx


    Listen to what we're not saying..

    BE PROUD.., je bent tenminste niet zo iemand die PERSE moet meelopen met de mode jij doet gewoon wat je zelf will en daarvoor moeten mensen respect hebben ik vindt het juist tof dat ik me eigen stijl heb eerst vonden de mensen in mijn klas het ook nie mooi en lachte me uit.., maar ik heb gewoon gezegd, lach me uit, maak me belachelijk ik ben wie ik ben en heb me eigenstyle en DAT is wat me speciaal maakt.., en nu respecteren ze mijn keuze gewoon en accepteren ze hoe ik ben.

    Als je uiterlijk niet mee telt is het wel heel toevallig dat je je haar verft niet? :8
    iig,
    Succes ermee :P Nou daar heb je wat aan.
    Ik hoop voor jou dat ze je niet teveel zullen pesten, maar ik heb niet zoveel goeie raad vandaag dus je zal er wel niks aan hebben xD

    Daaag
    Xx,,


    Get back motherfuckerz'

    Nja, ik heb mijn haar ook geverfd dit jaar enz. Maar de meeste mensen zijn er nu wel aan gewend. En sowieso, als mensen dr lullig over gaan doen weet je meteen wie je echte vrienden zijn ;- )


    Mew <3