• Hoe zou je leven er uit zien als je bijv Geband wordt van Quizlet of dat Quizlet gewoon uit de lucht gaat/moet?

    Laatst kreeg ik weer zo'n bericht van Google Chrome dat er een malware op Quizlet was (ik weet inmiddels dat het bull-shit is) maar ik zat 2 dagen zonder Quizlet en ik werd langzaam gek!!!!!!!!!!! Nee ik werd snel gek, wat zouden jullie er nou van vinden als Quizlet opeens weg is?


    ©1998

    Gewoon, verder gaan met leven. xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat minder achter de computer zitten :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik denk dat ik dan een sociaal leven zou gaan krijgen...

    Minder achter de PC zitten, denk ik.


    The odds are néver in our favor.

    Ik denk dat ik goede punten ga halen op school. En meer optrekken met mijn vrienden enzo op fuiven & café's. Vooral in het weekend dan.


    Life is all about having a good time.

    Strider schreef:
    Geen flauw idee...
    Ik denk een nieuwe site opzoeken die hier op lijkt. Hoewel het me sterk lijkt dat zoiets bestaat. (cat)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Strider schreef:
    Geen flauw idee...
    Ik denk een nieuwe site opzoeken die hier op lijkt. Hoewel het me sterk lijkt dat zoiets bestaat. (cat)

    Die bestaat, FanFic.nl
    Ook een site van Rutger, bijna het zelfde als Q. Alleen dan geen verhalen met onbekende mensen en het is minder uitgebreid.
    Maar het forum is wel gezellig. (:


    Life is a beautiful struggle

    Mijn leven gaat er dan echt aan!
    Waarschijnlijk lang huilen en dan doorleven..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Eerst heel boos worden en dan verhuizen naar Fanfic.


    Happy Birthday my Potter!

    ASTRONAUTx schreef:
    Um, dingen doen die ik normaal iedere dag uitstel. (cat) Voor het eerst gaan leren, huiswerk maken. Um, vervelen, nog langer slapen dat ik nu al doe. Bijbaantje nemen.
    Um, ja, dan word ik erg verdrietig denkik..


    Deep inside, I've never felt alive

    Mijn verhalen ergens anders op zetten en wat meer op Facebook enzo zitten, denk ik.


    Ex astris, sciencia

    Ik denk persoonlijk dat heel veel mensen abrupt naar FanFic zouden vertrekken en daar verder gaan met hun tijd aan het internet verspillen :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Eh, beter m'n best doen op school. Met vriendinnen afspreken. Een sociaal leven opbouwen >.<


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Assassin schreef:
    Eerst vervelen, beginnen met afkicken en uiteindelijk sterven denk ik.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kijken waar de rest van Quizlet heen verhuist en ze volgen :Y) Zo makkelijk komen jullie niet van me af!


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.