• Hoe zou je leven er uit zien als je bijv Geband wordt van Quizlet of dat Quizlet gewoon uit de lucht gaat/moet?

    Laatst kreeg ik weer zo'n bericht van Google Chrome dat er een malware op Quizlet was (ik weet inmiddels dat het bull-shit is) maar ik zat 2 dagen zonder Quizlet en ik werd langzaam gek!!!!!!!!!!! Nee ik werd snel gek, wat zouden jullie er nou van vinden als Quizlet opeens weg is?


    ©1998

    Assassin schreef:
    Eerst vervelen, beginnen met afkicken en uiteindelijk sterven denk ik.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Rider schreef:
    Eerst heel boos worden en dan verhuizen naar Fanfic.

    Assassin schreef:
    Eerst vervelen, beginnen met afkicken en uiteindelijk sterven denk ik.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Assassin schreef:
    Eerst vervelen, beginnen met afkicken en uiteindelijk sterven denk ik.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Andere site zoeken, waarop ik ook verhalen kan plaatsen, op een forum kan. Maar volgend schooljaar krijg ik laptopverbod dus zal ik veel meer tijd aan mijn huiswerk besteden.


    Physics is awesome

    Met dat Malware had ik ook, ik klikte gewoon op "toch doorgaan". :') Kwam ik vanzelf op de site.
    Ik denk dat ik me dan tamelijk dood zou vervelen op het internet. Ik zou spontaan opeens weer in Panfu gaan inloggen waar ik voor het laatst 2 jaar geleden op zat, op ineens weer Habbo gaan doen wat ik al lang niet meer gedaan heb, gewoon uit verveling.

    Authentic schreef:
    Niets, verder leven. M'n leven hangt niet van Q af. (:


    Caution first, always.

    Verder gaan met mn leven(krul)


    As travars

    Huilen vanbinnen.


    26 - 02 - '16

    Ik heb al eerder een tijdlang niet op Quizlet gezeten, ik zou het stom vinden, maar kan er wel mee leven denk ik. Ik zou vaker boeken kopen en ook nog amper op mijn pc zitten denk ik.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Doorgaan met leven.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Denk ik niet eens over na. (krul)


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Assassin schreef:
    Eerst vervelen, beginnen met afkicken en uiteindelijk sterven denk ik.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Dragneel schreef:
    Met dat Malware had ik ook, ik klikte gewoon op "toch doorgaan". :') Kwam ik vanzelf op de site.
    Ik denk dat ik me dan tamelijk dood zou vervelen op het internet. Ik zou spontaan opeens weer in Panfu gaan inloggen waar ik voor het laatst 2 jaar geleden op zat, op ineens weer Habbo gaan doen wat ik al lang niet meer gedaan heb, gewoon uit verveling.


    Panfu, my childhood.
    Ik zou me in het begin wel erg vervelen, maar daarna gewoon verder gaan met mijn leven. :Y)

    Coral schreef:
    (...)

    Panfu, my childhood.
    Ik zou me in het begin wel erg vervelen, maar daarna gewoon verder gaan met mijn leven. :Y)


    Ik deed ook panfu D:


    26 - 02 - '16