• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Gereserveerd - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : xEques
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Bisous
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Bisous
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Soort: (soort monster of sterveling -bij monster bv : geest, vampier, heks, ...-)
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:

    Regels:

    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Rollenstory
    Topic 1


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 20:09 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Wanneer beginnen we ongeveer?


    If we burn, you burn with us. <3

    [als alle rollen zijn ingevuld]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ok.


    If we burn, you burn with us. <3

    welke rollen moeten nog worden gevuld


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    LostMagic schreef:
    ok :)


    ik denk dat er een klein misverstand is, maar waarschijnlijk ligt het aan mijn zin of zo. eerst wilde ik een meisjes sterveling, maar omdat er een jongens tekort is, wil ik i.p.v een meisjes sterveling een jongen maken.
    sorry :(


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    SerpentEyes schreef:
    Naam: Avelin Cyrille June

    Bijnaam: Ave.

    Leeftijd:16

    Soort: Veela

    Uiterlijk:



    <-veranderd in een Veela

    Avelin heeft lang licht blond haar tot over haar schouders, haar ogen hebben een aparte kleur blauw, waarvan je niet weet of het groen of blauw is, ze heeft licht sproetjes op haar neus en onder haar ogen maar ze zijn haast niet te zien.Avelin heeft hagel witte tanden, en zacht roze gekleurde lippen. Ze heeft een perfect zandloper figuur, en is vrij lang. En als de zon in haar ogen schijnt, heeft ze een ster achtige twinkeling

    Karakter: Avelin, is opgegroeit in een rijk gezin en haar ouders hebben haar dan ook allerlei manieren geleerd. Avelin is dan ook dus best verwend, maar ze heeft er een hekel aan om haar te gedragen als een dame, dus zodra ze de kans heeft, zal ze dit dan ook niet doen. Op haar vroegere school stond ze bekend als een meisje dat altijd alle harten van jongens won, en ze geniet daar nogsteeds van.Ze is naar deze school gestuurd omdat ze volgens haar ouders haar krachten roekeloos gebruikte, en het liep uit de hand waarbij ze zichzelf niet meer kon inhouden

    Extra: Ookal heeft ze al vele harten van jongens veroverd en gebroken, is Avelin in haar gehele leven nog nooit verliefd geweest.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Hee, ik wil ook nog wel een sterveling maken. Doe maar een jongen, dan vul ik hem morgen in.


    If we burn, you burn with us. <3

    Aeden
    Dashed
    Aragog
    Poeh
    WillNotLearn
    FlowingFancy
    Moonlit
    moeten hun rollen nog invullen


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    één ding dat gaat mij vanavond niet lukken want ik moet nu van de pc af maar jullie mogen wel zonder mij beginnen hoor.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 21:41 ]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Haal mijn reservering maar weg, sorry. Ik ben heel druk. -kom ik nu pas achter.-


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ik ga zo dus even mijn rollen invullen alleen ik kan geen foto's erbij doen alleen linken
    want ik zit namelijk op mijn ipad dus dan voeg ik later de foto's toe maar dan zet ik nu alleen de linken neer
    is dat goed? :)


    On wednesdays we wear black

    Naam: Catherine Jeanine Mariah Roux
    Bijnaam: Cathy
    Leeftijd: 22
    Soort: Demon - Succubus
    Uiterlijk:




    Karakter: Cathy kun je omschrijven als arrogant. Ze weet heel goed dat ze er mag wezen, en gebruikt haar charmes. Ze heeft vele harten gebroken, maar voelt zich er verder niet schuldig door. Ze geniet van het leven, en drinkt en rookt regelmatig. Het woord 'liefde' kent ze niet, ze heeft het ook nooit gekregen; door het feit dat ze een demon is, is ze in werkelijkheid oud. Haar ouders zijn allang overleden, ze heeft dus helemaal geen familie.
    Ze kan prima haar eigen boontjes doppen, en heeft er dan ook een hekel aan als mensen zich met haar gaan bemoeien. Ze zult je snel afkatten, aangezien ze soms erg prikkelbaar is.
    Je zult haar overigens nooit in tranen zien, ze huilt alleen in het bijzijn van mensen die ze volledig vertrouwd. Ze laat niet snel gevoelens zien, en praat nooit over haar problemen.
    Extra: Cathy is een Succubus, wat inhoudt dat ze je dromen binnendringt. Vaak op een erotische manier, het is een wijze van voeden doormiddel van hormonen. Het slachtoffer komt er vaak aan te overlijden.
    Ze doet dit echter niet vaak.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Mag ik mijn tovenaar veranderen in een Engel?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [ok]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Naam: Daniël Matthew Smith
    Bijnaam: Dan of gewoon Smith
    Leeftijd: 17
    Soort: Sterveling
    Uiterlijk:



    Karakter: Daniël is nogal gesloten en leeft in zijn eigen wereldje. Daarom is hij ook niet erg makkelijk aan te spreken. Hij gelooft niet echt in het bovennatuurlijke en verzint voor elk raar ding een logische verklaring. Daniël is erg slim en heeft mensen vaak gauw door. Hij houdt erg van joggen en lezen.
    Extra: Daniël heeft er flink de pest in om naar deze school te gaan. Maar zijn moeder is overleden en zijn vader reist vaak voor zijn werk. Zijn vader vertelde over de school en dat hij daar connecties kende.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 22:01 ]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.